فیلتر

لیست وکیل های شهرداری در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ01-06-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های شهرداری در شیراز : 763 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 13

برای شکایات و مسائل مربوط به امور شهرداری نیاز است که با یک وکیل خبره در حوزه شکایات شهرداری صحبت و راهنمایی های مفیدی از آنها دریافت کنید. مجموعه صفحه اول در این مطلب، لیستی از بهترین وکلای مربوط به امور شهرداری شیراز را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با استفاده از لیست وکیل های شهرداری در شیراز و شماره تماس و آدرس آنها، بهترین وکیل مدنظر و نزدیک‌ترین وکیل به محل زندگی یا محل کار خود انتخاب کنید. در ادامه مطلب می‌توانید نکات مفیدی در رابطه با انتخاب بهترین وکیل شهرداری در شیراز مطالعه کنید و بدین‌منظور توصیه می‌نماییم که تا پایان با ما همراه باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 داریوش امیر پور قدوسی غربی، جنب کوچه 19، ساختمان آلما 09173282488
2 سهراب اژدهاکش شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نرسیده به کوچه 25، ساختمان جوام 09173168442
3 محمد علی کرمی خیابان زند، خیابان سعدی، ساختمان هتل پارک 09177374840
4 محمد جاودانی شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نبش کوچه31، ساختمان اوتانا 2، واحد301 09171175280
5 عبدالرضا دبیری شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نرسیده به کوچه 25، ساختمان جوام 09173150751
6 ناصر ارجمندی نژاد خیابان رودکی ، ساختمان رضا ، طبقه 1 واحد 1 09170004340 07132301075
7 حمیدرضا جمشیدی اردکانی شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خلبانان، ساختمان میرداماد، طبقه سوم، واحد 302 07136350482
8 حامد اسکندری شیراز، فلکه گاز، صدمتر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه، طبقه اول واحد 1 09171114836
9 امین نوری شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، حد فاصل پزشکان و دوستان، ساختمان اوتانا 1، واحد 506 09177168878
10 صمد صادقی شیراز، بلوار میرزای شیرازی (تاچارا)، نرسیده به کوچه 10. 09177141095
11 مهدی سمیعی زند ، فلکه شهرداری، خیابان پیروزی، پاساژ پیروزی، طبقه 1، واحد51 09173049403
12 رقیه قائدی خیابان عفیف آباد، کوچه 20، پلاک 512 09173228495
13 سمانه برزگر ملاصدرا، خیابان شهید جمالی، نبش کوچه 4، ساختمان یاشیل، طبقه 2، واحد 3 09173024797

معرفی بهترین وکیل های شهرداری در شیراز

امور شهرداری بسیار گسترده است و حتی برخی از این امور در دادسراهای کیفری و دادگاه‌های حقوقی قابل طرح و رسیدگی خواهند بود. وکیل شهرداری شیراز، فردی است که از منافع شهرداری شیراز دفاع می‌کند. وکلای شهرداری موجود در لیست وکیل های شهرداری در شیراز معمولا برای دولت کار می‌کنند ولی برخی از این وکلا ممکن است که برای شرکت‌های خصوصی نیز فعالیت نمایند. از خدمات وکیل شهرداری شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیست کل وکیل های شیراز

معرفی بهترین وکیل های شهرداری در شیراز

وکیل های شهرداری در شیراز چه خدماتی ارائه میدهد؟

  • شکایت از رأی کمیسیون ماده 100 شهرداری

  • ابطال مصوبات حوزه شهری و شهرسازی توسط وکیل

  • شکایت از رأی کمیسیون مشاغل مزاحم توسط وکیل شهرداری شیراز

  • اعتراض به رأی کمیسیون ماده 99 قانون شهرداری

  • اعتراض به رأی کمیسیون ماده 77 شهرداری توسط وکیل

  • شکایت از رأی کمیسیون باغات شهرداری توسط وکیل

  • شکایت از شهرداری بابت تخلف از قوانین و مقررات

آدرس و شماره تماس وکیل های شهرداری در شیراز

در دعاوی مربوط به شهرداری، ممکن است که علاوه بر مردم عادی، سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز طرف دعوا قرار گیرند. مانند استانداری، فرمانداری، شورای شهر و غیره که در صورت عدم اطلاع از قوانین و مقررات پیچیده و زیاد شهرداری ممکن است که شهرداری ضرر و زیان زیادی به آن‌ها برساند. بنابراین برای دفاع از حق و حقوق شهرداری بهتر است که آن را به بهترین وکیل از لیست وکیل های شهرداری در شیراز سپرد. در ادامه لیستی از تمام وکیل های ملکی در شیراز همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

نکات مثبت وکیل های شهرداری در شیراز

بهترین وکیل شهرداری شیراز، فردی است که با تکیه بر آیین‌نامه‌ها و مقررات شهرداری، بتواند به بهترین شکل از حقوق موکلین خود دفاع کند. یک وکیل خوب شهرداری باید صادق باشد و از ناآگاهی مردم نسبت به امور حقوقی سوء استفاده نکند. بهترین وکیل شهرداری، وکیلی است که دنبال تبلیغ نباشد و صلاحیت بالایی در مورد مسائل تخصصی و علمی مربوطه داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین وکیل شهرداری در شیراز، آشنایی با کمیسیون‌های شهرداری و مراجع حل اختلاف است. آگاهی و تخصص کافی وکیل شهرداری از قوانین و تبصره‌های شهرداری، باعث بهتر به نتیجه رسیدن پرونده موکلین می‌شود.

لیست وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

ممکن است شما نیز اطلاعات دقیقی از وظایف و مسئولیت های یک وکیل شهرداری خوب در شیراز نداشته باشید از این رو وبسایت عدالت نو توضیحات مفیدی را برای شما بیان کرده است:

" طرح دعوا علیه شهرداری جهت احقاق حق اشخاص حقیقی یا حقوقی با اشراف کامل نسبت به قوانین و مقررات مرتبط در دادگاه صورت می‌گیرد.
بعضا به دلایل متعدد و مختلف مانند نداشتن اطلاع کافی از قوانین  یا بی اطلاعی از مناسبات و اطلاعات حقوقی ممکن است که با مشکلاتی در امور شهرداری مواجه شویم. متاسفانه ما در رسیدن به اهداف خود و یافتن راه حلی برای حل مشکلات پیش آمده در این زمینه موفق نبوده ایم.

در نتیجه، زمانی که ما با این شرایط مواجه می‌شویم، حل نشدن مشکلات و مسائل کارمان از یک طرف و سردرگمی و نداستن اینکه چکاری باید انجام دهیم از سوی دیگر، ما را به یافتن فردی کارآمد و متخصص در این زمینه رهنمون می نماید. در این زمان حضور یک وکیل شهرداری توانمند و آگاه به مسائل حقوقی و آشنا به امور مرتبط با ارگان شهرداری و زیرگروه های آن می‌تواند کمک شایانی به حل و رفع موانع و مشکلاتی این‌چنینی بپردازد.

بنابراین وکیل شهرداری، وکیل پایه یک دادگستری است که با تکیه بر دانش حقوقی خود و تسلط بر قوانین شهرداری، متخصص در امور دعاوی شهرداری است. به بیانی دیگر وکیل تخصصی شهرداری نسبت به تمامی قوانین خاص و عام اعم از بخشنامه‌ها، آیین‌‌نامه‌ها، کمیسیون‌های شهرداری آشنا می‌باشد."

نحوه دریافت مشاوره از وکیل های شهرداری در شیراز

برای مشاوره با وکیل شهرداری می‌توانید به لیست وکیل های شهرداری در شیراز مراجعه کنید و با وکیل مدنظر خود ارتباط برقرار کنید. در این لیست می‌توانید آدرس و شماره تلفن وکیل شهرداری شیراز را مشاهده کنید و برای مشاوره حضوری و غیرحضوری اقدام نمایید.

هزینه و شرایط مشاوره با وکیل شهرداری در شیراز متفاوت است و شما با چت آنلاین با وکیل شهرداری شیراز از طریق مشاهده لیست بالا می‌توانید از جزئیات بیشتری آگاهی یابید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

ganji 1402-11-09 | 11:11

به جرات میتوانم بگم از بهترین باسوادترین و حرفه ای ترین وکلا هستن که با یک جلسه مشاوره مشکل پرونده من رو درآوردن .آقای اژدهاکش وقت گرفتن ازشون سخته ولی کاردرست ترینن

ندوشن 1402-11-09 | 11:11

یک سال و نیم درگیر یه مشکل بودم، به اقای ارجمندی نژاداز وکلا خوب مراجعه کردم، گفتن که شکایت کنم ولی قضیه 50/50 هست.مشاوره دادن و پیگیر پرونده ام بودن .خدا رو شاکرم که مشکلم درست شد با کمک ایشون .لطفا اسمشون رو توی بهترین ها بذارید

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.