فیلتر

لیست وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-05-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز : 706 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 6

در زندگی همه ما ممکن است مشکلات و مواردی در فضای مجازی پیش آید که ملزم به پیگیری و شکایت در محضر دادگاه باشد. در این حین ما بدون داشتن علم و آگاهی کافی نمی‌توانیم نسبت به احقاق حق خود در دادگاه اقدام کنیم، به همین منظور با اخذ یک وکیل جرایم رایانه ای می‌توان چنین مشکلاتی را برطرف کرد. در این مقاله وبسایت صفحه اول قصد دارد شما را با لیست وکیل های جرائم رایانه ای در شیراز آشنا کند. در این لیست اسم،‌ آدرس و شماره تماس معروف ترین وکلای جرایم رایانه ای در شیراز برای شما کاربران تهیه و خدمتتان ارائه شده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 سید جلال سجادی معالی آباد، نبش خلبانان، ساختمان میرداماد، طبقه سوم، واحد 302 09171120464
2 سید جلال سجادی شیراز، معالی آباد، نبش خلبانان، ساختمان میرداماد، طبقه سوم، واحد 302 09171120464
3 الهام علی زاده اهدائی بلوار نیایش، بعد از خیابان بهارنو، ساختمان آندانته، طبقه 2 09173183913 07136256718
4 عبدالرضا دبیری شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نرسیده به کوچه 25، ساختمان جوام 09173150751
5 سید محمد کاظم رشته احمدی بلوار زند، نبش صورتگر، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان کیمیا، طبقه 5 09173115981 09175903138
6 حامد اسکندری شیراز، فلکه گاز، صدمتر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه، طبقه اول واحد 1 09171114836

معرفی مطرح ترین وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

وکیل به فردی گفته می‌شود که دارای پروانه وکالت بوده و نسبت به تمامی قوانین و تبصره‌های قضایی اشراف کامل دارد. این فرد می‌تواند با استفاده از تخصص و علم خود مشکلات و مسائل قضایی را به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند. در دنیای امروز که اینترنت نقش ویژه‌ای در زندگی افراد یک جامعه دارد ممکن است به دلایل متعددی جرایم رایانه‌ای رخ دهد. این جرایم ممکن است در بستر فضاهای مجازی یا سایت‌های اینترنتی توسط افرادی سودجو برای هر یک از ما برنامه‌ریزی شود.

لیست کل وکیل های شیراز

معرفی مطرح ترین وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

آدرس دفتر و شماره تماس وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

هنگامی که با چنین مشکلی روبه‌رو شدید اولین اقدام طرح شکایت خواهد بود که به این منظور نیاز است از یک وکیل کاردان و باتجربه کمک بگیرید. وکیل جرائم رایانه‌ای که با نام وکیل سایبری نیز شناخته می‌شود فردی آگاه و مسلط به پرونده‌های مربوط به جرایم رایانه‌ای بوده و توانایی حل مشکل شما را به صورت قانونی دارد. در ادامه لیستی از وکلای جرايم پزشکی در شیراز نیز تهیه و همراه با آدرس و شماره تماس خدمت شما ارائه داده ایم.

چنانچه ساکن شهر خوش آب و هوای شیراز هستید و نیازمند بهره‌مندی از تجربه و دانش وکیل سایبری خواهید بود ما به شما مطالعه لیست وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز را توصیه می‌کنیم. وکیل جرایم رایانه در شیراز به خوبی شما را نسبت به تمامی قوانین و تبصره‌ها آگاه کرده و از در خطر افتادن اطلاعات شخصی شما جلوگیری می‌کند.

نکات مثبت بهترین وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

با نگاهی گذرا به لیست وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز می‌توانید نسبت به دریافت اطلاعاتی همچون آدرس دفتر و شماره تماس وکیل اقدام کنید. برای اینکه بتوانید بهترین و توانمندترین وکیل را برای انجام امور خود انتخاب کنید لازم است ویژگی‌های یک وکیل متخصص در حوزه جزایم سایبری را به خوبی بشناسید.

به این منظور ما در این بخش مواردی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل ماهر و کاردارن در زمینه فعالیت‌های سایبری را فراهم آوردیم که عبارتنداز:

  • دارای دانش، تخصص و اطلاعات کافی در زمینه جرایم رایانه‌ای
  • دارای قدرت بیان بالا
  • ارائه روش‌ها و راهکارهای سازنده
  • پیگیری هر چه سریع‌تر روند پرونده
  • راهنمایی موکل در زمینه حفظ اطلاعات شخصی و مراقبت از آن‌ها

لیست وکیل های شهرداری در شیراز

در ادامه وبسایت رای مثبت در خصوص جرائم راسانه ای توضیحات مفیدی را مطرح کرده است:

"جرایم رایانه ای چیست؟ مصادیق آن کدام است؟
در قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات از ماده ۷۲۹ به جرائم رایانه‌ای پرداخته‌شده است. جرائم رایانه‌ای با اشکال مختلفی صورت می‌پذیرد که عبارتند از: جرائم علیه شخصیت معنوی افراد، جرائم علیه اموال و همچنین علیه امنیت و آسایش عمومی.

ماده ۷۲۹

مصادیق جرائم رایانه‌ای در قانون این‌گونه مقررشده است:

۱)دسترسی غیرمجاز به داده‌های رایانه‌ای یا مخابراتی حفاظت‌شده

۲)شنود غیرمجاز محتوای در حال انتقال ارتباطات غیرعمومی سامانه‌های رایانه‌ای، مخابراتی و امواج الکترومغناطیسی یا نوری

۳)جاسوسی رایانه‌ای که خود شامل چند مورد است:

الف: دسترسی غیرمجاز ‌به داده‌های سری در حال انتقال یا ذخیره‌شده.

ب: در دسترس قرار دادن غیرمجاز داده‌های سری در حال انتقال یا ذخیره‌شده.

د: نقض تدابیر امنیتی جهت دسترسی به داده‌های سری.

ه: بی‌احتیاطی، بی‌مبالاتی، عدم رعایت تدابیر امنیتی از سوی مأموران مسئول حفاظت داده‌ها که منجر به دسترسی اشخاص فاقد صلاحیت به داده‌های سری شود.

داده‌های سری، منظور داده‌هایی است که افشای آن‌ها به امنیت کشور یا منابع ملی لطمه می‌زند.

۴)جعل رایانه‌ای یا استفاده از داده‌های رایانه‌ای با علم به مجعول بودن آن‌ها.(جعل رایانه ای هرگونه تغییر و تحریف یا متوقف سازی غیر مجاز، داده‌های رایانه‌ای است که به ایجاد داده‌های نامعتبر منتهی شود یا برای به کارگیری آن‌ها  به منزله داده‌های معتبر، در راستای هدف غیر قانونی. )

۵)تخریب و اخلال در داده‌ها رایانه‌ای یا مخابراتی.

۶)سرقت رایانه‌ای (موضوع جرم سرقت رایانه‌ای محدوده وسیع‌تر از سرقت سنتی دارد چراکه اطلاعات و داده‌هایی که جنبه مالی هم ندارند را نیز، در بر می‌گیرد) و کلاهبرداری رایانه‌ای (وکیل کلاهبرداری )."

نحوه ارتباط و مشاوره با وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز

مجموعه صفحه اول به شما همراهان توصیه می‌کند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی برقراری ارتباط با وکلا این بخش از مطلب را حتما مطالعه نمایید. شما به منظور دریافت مشاوره با وکلای متخصص در حوزه جرایم رایانه‌ای می‌توانید با شماره‌ یا آدرس درج‌شده در لیست وکیل های جرایم رایانه ای در شیراز از طریق تماس یا مراجعه حضوری ارتباط برقرار کنید.

در این لیست جامع تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص هر یک از وکلای فعال در شهر شیراز قرار داده شده است که شما می‌توانید مطابق موقعیت مکانی خود وکیلی را برای انجام امور انتخاب نمایید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

صغیری 1402-11-10 | 09:11

با تجربه ترین وکیل شیراز خانم راحله کیانی هستن ایشون جز بهترین وکلای شیراز هستن که کار من با دلسوزی تمام انجام دادن خیلی خانم با سوادی هستن همه می گفتن کارت انجام نمیشه ولی ایشون وکالت من قبول کردن و حکم به نفع من صادرشد

صباغ 1402-11-10 | 09:11

بهترین وکیل شیراز راحله کیانی هستن ایشون بسیار باحوصله و باسواد و پیگیر هستن کار من با کمترین هزینه انجام دادن خدا خیرشون بده من ک براشون همیشه دعا میکنم

طناز 1402-11-10 | 09:11

میخواستم بپرسم کپشن گذاشتن برای پست ها تو اینستا جرمه؟

نوری 1402-11-10 | 09:11

یکی از سایت که واقعا وکیل در حوزه جرایم رایانه ای با تجربه داشت خواستم تشکر کنم بابت راهنماییتون

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.