فیلتر

لیست وکیل های ملکی در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-05-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های ملکی در شیراز : 798 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 18

امروزه داشتن ملک به عنوان سرمایه‌ای بزرگ شناخته می‌شود که به دلیل افزایش قیمت هر روزه آن، ارزش آن نیز بیشتر می‌گردد. با توجه به قوانین ملکی بسیار پیچیده‌ای که در قانون وجود دارد، توصیه بهتر است که در صورت بروز مشکل با یک وکیل ملکی با تجربه مشورت نمایید. مجموعه صفحه اول در این مطلب، فهرستی از وکلای ملکی شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس برای شما فراهم کرده است. در لیست وکیل های ملکی در شیراز می توانید اطلاعاتی از بهترین وکلای ملکی شهر شیراز را مشاهده کنید. همچنین در ادامه نکات مهمی را در مورد انتخاب بهترین وکیل ملکی در شیراز بررسی می‌کنیم و توصیه می‌نماییم که تا پایان با ما همراه باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 حامد اسکندری شیراز، فلکه گاز، صدمتر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه، طبقه اول واحد یکم 09171114836
2 محمد علی کرمی خیابان زند، خیابان سعدی، ساختمان هتل پارک 09177374840
3 اسماعیل ساربانی شیراز، سی متری سینماسعدی، خیابان ذوالانوارشرقی، روبروی کوچه شانزدهم، ساختمان آوا، طبقه دوم، واحدسوم ۰۹۱۷۰۴۰۵۷۸۲
4 سید محسن ظریف کارفرد شیراز، بلوار مطهری (زرگری سابق )، نبش کوچه پانزدهم، طبقه اول 09171179526
5 مجتبی کیومرثی شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهید جمالی، روبروی دادگاه حقوقی، ساختمان یاشیل، طبقه سوم، واحد ششم 09172220205
6 نگین پورغلام شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسوال الله، ساختمان هامون، طبقه 6، واحد 15 09171194651
7 سعید زراعت پیشه بلوار استقلال ، خیابان آیت الله بهشتی، نبش کوچه بهشتی 2، ساختمان وکلاء، طبقه 2 09171263085
8 غلام حسین خلیفه شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان بانک پارسیان، طبقه سوم، واحد چهارم 09178002693
9 شهرام مختاری قصرالدشت، خیابان قصردشت، کوچه 44 07136293911
10 رقیه قائدی خیابان عفیف آباد، کوچه 20، پلاک 512 09173228495
11 موسسه حقوقی بهروزی عفیف آباد شمالی، خیابان مطهری شمالی کوچه 19 09173147725
12 سید روح اله معزی شیراز، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه یک، برج الکترونیک شیراز، طبقه سوم، واحد 35 ۰۹۱۷۷۱۰۲۳۸۹
13 بهمن هاشمی چهارراه سینما سعدی، ساختمان افشار، طبقه ۲، واحد۳ 07132333217 09173057114
14 راحله کیانی چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5 09171047077
15 فاطمه حیدری شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان شهید جمالی، کوچه دادگاه، ساختمان پارسه، طبقه دوم، واحد هشتم 09172046833
16 محمد جاودانی شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نبش کوچه31، ساختمان اوتانا دوم، واحد 301 09171175280
17 سحر ایزدی شیراز، بلوار پاسداران، بلوار زرهی 09171249610
18 فاطمه خرم آبادی معالی آباد، جنب مسجد دستغیب 09177496753

معروف ترین وکیل های ملکی در شیراز

وکیل ملکی یا وکیل ساختمانی در شیراز فردی است که به صورت تخصصی به وکالت در حوزه امور ملکی می‌پردازد و از کلیه قوانین و مقررات ناظر بر حوزه املاک آگاه است. وکلای درج شده در لیست وکیل های ملکی در شیراز وظیفه دارند تا از حقوق موکلین خود در پرونده‌های مربوط به املاک دفاع کنند. افرادی که وکالت فروش ملک شیراز را برعهده دارند، در دادگاه حاضر می‌شوند و به دفاع از موکلین خود می‌پردازند.

لیست کل وکیل های شیراز

معروف ترین وکیل های ملکی در شیرازبهترین وکیل های ملکی در شیراز از نظر مردم

انتخاب یک وکیل ملکی خوب می‌تواند به شما در زمینه مشکلات مالی بسیار کمک کند و پرونده را در جهت مثبت پیش ببرد. البته پیدا کردن یک وکیل ملکی مناسب از لیست وکیل های ملکی در شیراز مناسب ممکن است برای برخی از افراد مشکل باشد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن بهترین وکیل املاک شیراز پرس‌وجو از افراد قابل اعتماد است. معمولا وکلای مجرب و متخصص در هر شهری از جمله شیراز، خوشنام هستند و با یک تحقیق و پرس‌وجوی ساده می‌توان یافت. در ادامه وبسایت صفحه اول لیست وکلای تجاری در شیراز را تهیه و همراه با آدرس و شماره تماس خدمت شما ارائه داده است.

مراجعه به موسسات حقوقی معتبر در شیراز نیز راه دیگری است که می‌توان وکیل ملکی شیراز متناسب با پرونده خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید وکیل ملک و املاک شیراز را از بین سایت‌های معتبر پیدا کنید و با مشاهده لیست بالا به پروفایل وی وارد شوید.

ویژگی های مهم وکیل های ملکی در شیراز

از ویژگی‌های بهترین وکیل زمین شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط و تجربه در قوانین حقوقی موضوعی است که باید برای به دست آوردن آن زمان زیادی را صرف کرد. یک وکیل ملکی خوب در شیراز، فردی است که از سابقه و تجربه خوبی برخوردار باشد.
  • بهترین وکیل ملکی در شیراز ابتدا پرونده موکل را با دقت بررسی می‌کند و پس از مطالعه جزییات آن، مدارک و اسناد موردنیاز را از موکل درخواست می‌نماید.
  • حسن اخلاق، درستکاری و صداقت از جمله ویژگی‌های دیگر وکیل ملکی در شیراز است که باعث می‌شود با یک تصمیم‌گیری درست و به موقع، نتیجه دلخواهی را رقم بزند.

لیست وکیل های بین المللی در شیراز

در ادامه وبسایت دینا وظایف یک وکیل ملکی خوب را برای شما بیان کرده است:

"وکیل ملک ، به وکیلی گفته می شود که در دعاوی مربوط به املاک غیر منقول ، اقدام به وکالت ملکی می نماید . از جمله وظایف وکیل ملک ، می توان به وکالت در دعاوی ملکی و دفاع از حقوق موکلین خود در دعاوی، همچون الزام به تنظیم سند رسمی ، خلع ید ، تصرف عدوانی ، مزاحمت ، ممانعت از حق ، فروش مال غیر ، مطالبه وجه التزام ، تقسیم املاک مشاع ، ابطال یا فسخ قرارداد و غیره اشاره نمود . 
امروزه ، بخش عظیمی از دعاوی که در مراجع حقوقی مطرح می شوند ، در حوزه املاک می باشند . در یک مفهوم خلاصه ، می توان گفت که منظور از ملک ، اموال و دارایی هایی است که غیر منقول می باشند و از جمله مهم ترین آنها ، می توان به زمین ، خانه ، آپارتمان اشاره نمود که با توجه به قیمت بالای املاک ، پرونده های حقوقی مهمی در این حوزه مطرح می شود .

پرونده های مربوط به املاک ، بسیار متنوع و گسترده بوده و دعاوی متفاوتی در حوزه ملکی مطرح می شود که انجام وکالت ملکی در خصوص آنها ، نیازمند آگاهی و دانش حقوقی ویژه ای در این حوزه می باشد . بنابراین ، نظر به اهمیت ویژه مالکیت افراد ، در چنین دعاوی ای ، پیشنهاد می شود که افراد ، با ارائه وکالت به یک شخص متخصص ، دعاوی ملکی خود را در دادگاه پیگیری کنند تا حقوق آنها تضییع نشود ."

آدرس و شماره تلفن وکیل های ملکی در شیراز

در لیست وکیل های ملکی در شیراز می‌توانید آدرس و شماره تلفن وکیل مشارکت در ساخت شیراز را مشاهده کنید. با ورود به پروفایل وکلای درج شده در لیست بالا می‌توانید برای مشاوره با وکیل ملکی در شیراز اقدام نمایید. مشاوره با وکلای ملکی به صورت حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر است که در مشاوره‌های غیرحضوری می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی با وکیل مشورت کنید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.