فیلتر

لیست فرش فروشی های ستارخان شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ14-04-1402
تعداد بازدید لیست فرش فروشی های ستارخان شیراز : 1140 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 2

تیم صفحه اول با افتخار لیستی از بهترین و برترین فروشگاه‌های فرش در ستارخان شیراز را برای شما تهیه و ارائه داده است. این لیست شامل شماره تلفن و آدرس فرش فروشی ها در ستارخان شیراز است که برای شهروندان شیرازی امکان دسترسی آسان به این فروشگاه‌ها را فراهم می‌کند. با بازدید از این لیست میتوانید با خیالی راحت و بدون دغدغه پیدا کردن آدرس، خریدی دلنشین را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فرش ایران زمین شیراز - ستارخان، مجتمع هامون، طبقه سوم، پلاک S14 07136490711
2 گاری فرش کلانتری شیراز، ستارخان، مجتمع هامون 07136481783

بهترین فرش فروشی های ستارخان شیراز از نظر مشتریان

ما، تیم صفحه اول، بهترین فروشگاه‌های فرش واقع در بلوار ستارخان شیراز را به شما معرفی کرده‌ایم. این فروشگاه‌ها، به شما این امکان را می‌دهند تا با خیالی آسوده و اطمینان کامل، فرش خود را از معتبرترین فروشگاه‌های ستارخان خریداری کنید.

در ادامه برای دسترسی راحت به تمامی فرش فروشی های شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل فرش فروشی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

لیست فرش فروشی های خیابان ستارخان شیراز

لوکس ترین فرش فروشی های ستارخان شیراز

فروشگاه‌های فرش در ستارخان شیراز به عنوان بهترین و مناسبترین مقصد برای خرید فرش‌های ماشینی و دست‌بافت آنتیک و لوکس شناخته می‌شوند. این فروشگاه‌ها تمرکز خود را بر روی ارائه فرش‌هایی با کیفیت بالا و طراحی‌های استثنایی قرار داده‌اند. محصولات این فروشگاه‌ها شامل فرش‌های بروز و مدرن، فرش‌های قدیمی و آنتیک، فرش‌های ماشینی لوکس و همچنین فرش‌های دست‌بافت می‌باشند. در صورتیکه علاقه به خرید انواع فرش های دستباف دارید می توانید به لیست فروشگاه های فرش دستباف شیراز سر بزنید. 

فرش‌هایی که در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. طراحی‌های منحصربه ‌فرد، نقش و نگارهای زیبا و بافت دقیق، آن‌ها را به فرش‌هایی خاص و استثنایی تبدیل می‌کند. مشتریان از این فروشگاه‌ها می‌توانند فرش‌هایی با ارزش و زیبا برای خانه خود انتخاب و خریداری کنند. 

از طریق فروشگاه‌های لوکس فرش در ستارخان شیراز، شما می‌توانید فرشی با کیفیت بالا، زیبا و باارزش را برای خانه خود انتخاب کنید و از زیبایی که به فضای خانه‌تان می‌بخشد، لذت ببرید. همچنین می توانید جهت خرید فرش عمده به لیست فروشگاه های عمده فروشی فرش در شیراز نگاهی بیاندازید. 

تنوع فرش های ماشینی و دستبافت در فرش فروشی های ستارخان شیراز

فروشگاه‌های فرش در خیابان ستارخان شیراز، مجموعه‌ای از فرش‌های ماشینی و دستبافت آنتیک و لوکس را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از بین طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع، فرشی را که به سلیقه و نیاز شما مطابقت داد، انتخاب  و خریداری کنید. همچنین میتوانید تابلو فرش های بسیار زیبا در این فروشگاه های با قیمت مناسب و کیفیت بالا پیدا کنید. در ادامه لینک تابلو فرش فروشی های شیراز را برایتان آورده ایم:

لیست تابلو فرش فروشی های شیراز

کیفیت بالا در فرش فروشی های ستارخان شیراز

 فرش‌های موجود در فرش فروشی های خیابان ستارخان شیراز که تیم صفحه اول معرفی کرده است، با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند. از جنس‌های باکیفیت، نخ‌های مرغوب و فنون بافت با دقت بالا استفاده می‌شود تا فرشی با دوام و با ظاهری بی‌نظیر به شما ارائه شود.

لیست سایر فرش فروشی های شیراز:

لیست فرش فروشی های عفیف اباد شیراز

لیست فرش فروشی های بازار وکیل شیراز

لیست فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

لیست فرش فروشی بلوار کریم خان زند شیراز

 طرح های خاص و منحصر به فرد  در فرش فروشی های ستارخان شیراز

 فرش‌های این فروشگاه‌ها دارای طراحی‌های زیبا و استثنایی هستند. طرح‌های منحصربه‌فرد و جزئیات دقیق در بافت فرش‌ها، آنها را به قطعات هنری واقعی تبدیل می‌کند بطوری که هر فردی را مجذوب زیبایی خود میکنند. در این فروشگاه های و فروشگاه های نزدیک به محله ستارخان تابلو فرش فروشی های بسیار زیادی وجود دارند که در اینجا لیست مکان های تعمیر فرش در شیراز را برایتان تهیه کرده ایم. 

خدمات پس از فروش در فرش فروشی های ستارخان شیراز

فروشگاه‌های فرش در ستارخان شیراز، خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهند. ضمانت کیفیت، مشاوره در انتخاب و مراقبت از فرش، تعمیرات و خدمات تعویض متناسب با نیازهای شما را فراهم می‌سازند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

سهند 1402-11-12 | 09:11

جنسا لوکسن و در نتیجه گرون، اگه توان خرید دارید کارهای آنتیک به وفور دارن

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.