فیلتر

لیست فرش فروشی های بازار وکیل شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ14-04-1402
تعداد بازدید لیست فرش فروشی های بازار وکیل شیراز : 2607 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

از آنجا که خرید فرش یک امر مهم محسوب میشود و دکوراسیون خانه و نمای ظاهری آن بسیار به آن مربوط میشود، لازم است برای خرید فرش لازم است نکات بسیاری را رعایت کنیم. تیم صفحه اول در این صفحه علاوه بر معرفی تمامی فرش فروشی های بازار وکیل به همراه آدرس دقیق و شماره تماس آنها، نکات بسیاری را برای خرید فرش برای شما نام برده و توضیح داده است. این مقاله برای شما شهروندان شیرازی و مسافران و گردشگران عزیزی که به شیراز سفر میکنند و قصد خرید سوغاتی های آنتیکی نظیر یک فرش دستبافت زیبا و قیمتی را دارند بسیار مفید است. جهت ثبت اگهی خود در وبسایت صفحه اول لطفا با شماره‌های پشتیبانی درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فروشگاه فرش صباغ بازار وکیل، بازار علاقه بندان 07132231695
2 فروشگاه فرش جهانشاهی بازار وکیل جنوبی، بازار شمشیرگرها 07132241529
3 فروشگاه فرش فروهر بازار وکیل، بازار سراج‌ها 07132225131
4 فروشگاه فرش مولا بازار وکیل جنوبی، بازار سراج‌ها 07132247737

بهترین فرش فروشی های بازار وکیل شیراز

سراي فرش در بازار وکیل شیراز و فروشگاه فرش بازار وکیل شیراز، یکی از بازارهای تاریخی و معروف ایران است. این سرا از قدیم‌الایام مرکز اصلی معاملات و فروش فرش و قالیچه در شهر شیراز بوده است. این بازار در قسمت چهارسوق بازار وکیل واقع شده است و تا به امروز به عنوان مکانی برای تبادل و خرید و فروش انواع فرش‌های زیبا و متنوع در شیراز شناخته می‌شود.

فرش فروشی شیراز بازار وکیل به عنوان یکی از مشهورترین بازارهای تاریخی و سنتی ایران، جایگاه ویژه‌ای در صنعت فرش دارد. فرش فروشی شیراز بازار وکیل مکانی است که متخصصین و بهترین فروشندگان فرش، به ویژه فرش‌های دستبافت و ماشینی، در آن فعالیت می‌کنند. در این بازار می‌توانید انواع فرش‌های با طرح‌ها و نقش‌های مختلف را پیدا کنید.

برای راحتی شما کاربران و داشتن گزینه های بیشتر در هنگام خرید کفش، وبسایت صفحه اول لیست کل فرش فروشی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه کرده است. کافیست کلیک کنید.

لیست فروشگاه های فرش بازار وکیل شیراز

قیمت و کیفیت عالی در فرش فروشی های بازار وکیل شیراز

در بهترین فروشگاه فرش بازار وکیل شیراز که اطلاعات آدرس و تماس آن‌ها در بالای صفحه منتشر شده است، شما می‌توانید با تنوع فرش‌های ماشینی و دست‌باف در سایزها و ابعاد متنوع روبرو شوید. در صورتیکه علاقه مند به خرید فرش های اعلای و دستباف هستید، می توانید به لیست فروشگاه های فرش دستباف در شیراز نیز سر بزنید. 

این فروشگاه‌ها انواع فرش‌های با کیفیت و با طرح‌های زیبا را به مشتریان عرضه می کنند. شما عزیزان می‌توانید بر اساس سلیقه، استایل دکوراسیون خانه و نیازهای خود، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین در این بازار و یا برخی دیگر از بازارهای فرش شیراز می توانید به صورت عمده خرید انواع فرش را داشته باشید. خوب است به لیست فروشگاه های عمده فروشی فرش در شیراز نیز نگاهی بیاندازید. همچنین در این بازار و بازارهای اطراف تابلو فرش های بسیار زیبا و منحصر بفردی به چشم می خورد که ما برای علاقه مندان به تابلو فرش نیز یک لیست جدا تحت عنوان لیست تابلو فرش فروشی های شیراز اماده کرده ایم. 

فروش فرش دست بافت و ماشینی در فرش فروشی های بازار وکیل شیراز

در بازار وکیل شیراز، فروشگاه‌های فرش دستبافت و ماشینی در چهار سوق بازار وکیل واقع شده‌اند. در فروشگاه فرش بازار وکیل شیراز، می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین گبه‌ها یا همان  فرش‌های دست‌بافت در شیراز را پیدا کنید. علاوه بر فروشگاه‌های فرش ماشینی و دست‌بافت در چهار سوق بازار وکیل، در مناطقی مانند تیمچه گل بازار وکیل و بازار علاقه‌بندها، نیز فروشگاه‌های فرش فعالیت می‌کنند که به عنوان معتبرترین فرش فروشی ها شناخته می‌شوند. از این رو خرید فرش بازار وکیل شیراز برای بسیاری از افراد بسیار مهم و دلنشین است.

در جدول ارائه شده توسط وب‌ سایت صفحه اول، اطلاعات فرش فروشی شیراز بازار وکیل را نیز برای شما درج کرده‌ایم تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

لیست سایر فرش فروشی های شیراز به تفکیک خیابان ها:

لیست فرش فروشی های ستارخان شیراز

لیست فرش فروشی های عفیف آباد شیراز

لیست فرش فروشی خیابان لطفعلی خان شیراز

لیست فرش فروشی بلوار کریم خان زند شیراز

 

معروف ترین فرش فروشی های بازار وکیل شیراز از نگاه مشتریان

در خرید فرش بازار وکیل شیراز، انتخاب بهترین و معروفترین فروشگاه و برند برای بسیاری از مشتریان منجر به استرس و نگرانی می‌شود، به ویژه برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون یا جابجایی دارند، یا تازه عروس و دامادهایی که قصد خرید فرش دارند. در این راستا، ما برای شما لیستی از بهترین و معروفترین فرش فروشی های بازار وکیل شیراز را آماده کرده‌ایم تا شما دیگر استرس خرید از فرش فروشی معتبر و معروف را نداشته باشید وبا اطمینان و خیال راحت، خرید خود را انجام دهید. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیر هر نوع فرش دستباف و یا ماشینی داشتید می توانید به صفحه لیست مکان های تعمیر فرش در شیراز سر بزنید. 

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

Asal 1402-11-12 | 09:11

ما برای عکاسی میریم خیلی هم خوب برخورد میکنن و اجازه میدن از فرشا عکس بگیریم، حتی برامون ورق میزنن

Fariba 1402-11-12 | 09:11

تابلو فرش هم دارن؟

شمشاد بانو 1402-11-12 | 09:11

داریم میریم فرش جهانشاهی

کریم 1402-11-12 | 09:11

از فرش صباغ به سفارش یکی از شیرازی‌های عزیز دیدن کردیم از همین جا هم ادرس گرفتیم، باید به خاطر این مغازه ها که گذاشتید تشکر کنم ولی بیشتر از لیست فرش فروشی داشت

فرشاد 1402-11-12 | 09:11

بعد از کرونا صنعت توریستی هم تقریبا از بین رفت، کرونا چی بود که زد همه چیزو اینجوری کرد

میم 1402-11-12 | 09:11

همشون پیر و بد خلقن

شمسی 1402-11-12 | 09:11

بوی بازار وکیل و ادویه هاش و راسه ی چرم فروشی واقعا تسکین دهنده روح آدم هست، شاید هم به خاطر جزیان زندگی توی بازار هست که حال آدم عوض میشه

کتایون سیف 1402-11-12 | 09:11

بازار فیل رفوگرهای ماهری هم دارن

ترلان 1402-11-12 | 09:11

خدا رو شکر شیراز توی فرش دستباف خیلی قوی هستش. ممنون که عنوان کردید دستباف بودن فرش های بازار وکیل رو

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.