فیلتر

لیست فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ14-04-1402
تعداد بازدید لیست فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز : 1467 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

فرش یکی از اجناس قیمتی و مهم در دکوراسیون داخلی خانه است. به همین دلیل، در هنگام خرید فرش باید دقت بالا و آگاهی لازم را داشت. انتخاب یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد برای خرید فرش به دلیل قیمت بالای آن امری حیاتی است و خدمات پس از فروش این فرش فروشی ها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. تیم صفحه اول، مجموعه ای از بهترین فروشگاه‌های فرش در محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز را همراه با آدرس و شماره تلفن برای شما عزیزان تهیه کرده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فرش شاهکار شعبه1:شیراز، بلوار استقلال (زرهی)، تقاطع بعثت
09365022828
07136499612
07138431313
2 فرش شاهکار شعبه2:شیراز، بلوار پاسداران، چوگان، قبل از ورودی مطهری
09365022828
07136499612
07138431313
3 سرای فرش پذیرایی شیراز - بلوار زرهی، روبروی خیابان شبان
07136488408
09177154053
4 فرش میرعظیمی شیراز، خیابان زرهی، ابتدای بلوار بعثت 09177072237

بهترین فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز         

بلوار زرهی در شیراز، منطقه‌ای است که  برخی از بهترین فروشگاه‌های فرش شیراز در آن قرار دارند. فروشگاه‌ فرش پاسداران شیراز به عنوان مقصدی مناسب برای خریداران فرش با کیفیت و متنوع محسوب میشوند. در فروشگاه‌ فرش زرهی شیراز می‌توانید انواع فرش‌های دستبافت و فرش‌های ماشینی که از سراسر ایران تولید می‌شوند را پیدا کنید.

فرش فروشی زرهی شیراز که اطلاعات تماس آن‌ها روی وب سایت صفحه اول قرار دارد، اغلب مجموعه‌های بزرگ و معتبری هستند که تمرکز خود را بر روی ارائه فرش با کیفیت، طرح‌های زیبا، انواع رنگ‌ها و ابعاد مختلف قرار داده‌اند. همچنین، فرش فروشی پاسداران شیراز خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مشاوره فنی را نیز ارائه می‌دهند.

از طرفی برای راحتی شما در دسترسی به فروشگاه های فرش معتبر در شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل فرش فروشی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

لیست فرش فروشی های بلوار پاسداران شیراز

ویژگی های مثبت فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز  

تنوع بالا در انواع مدل های فرش در فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

فروشگاه‌ فرش پاسداران شیراز برخی از بهترین فروشگاه‌های فرش در شیراز هستند و تمرکز خود را بر روی ارائه تنوع بالایی از فرش‌های دستبافت و ماشینی با انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف قرار داده‌اند. این ویژگی منحصر به فرد در فروشگاه فرش زرهی شیراز، به شما این امکان را می‌دهد از بین گزینه‌های متنوعی از فرش ها، انتخاب دقیقی برای خرید فرش داشته باشید.

کیفیت بالای فرش های موجود در فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

فرش فروشی زرهی شیراز به عنوان فروشگاه‌هایی معتبر در حوزه فرش، تلاش می‌کنند تا فرش‌های با کیفیت بالا را به مشتریان عرضه کنند. فرش‌های موجود در فرش فروشی پاسداران شیراز از مواد اولیه با کیفیت و فنون بافت پیشرفته تولید شده اند تا فرش‌هایی با طول عمر بالا، مقاوم و با استحکام برای شما فراهم کنند.

لیست سایر فرش فروشی های شیراز به تفکیک خیابان ها:

لیست فرش فروشی های شهرک گلستان شیراز

لیست فرش فروشی خیابان لطفعلی خان شیراز

لیست فرش فروشی بلوار کریم خان زند شیراز

لیست فرش فروشی های بلوار امیرکبیر شیراز

 

خدمات پس از فروش در فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم خرید فرش زرهی شیراز که مجموعه صفحه اول معرفی کرده است، ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای است. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا پس از خرید فرش، شما را در مورد تمیزکاری، شستشو و نگهداری صحیح فرش‌ها راهنمایی کنند و در صورت نیاز، خدمات تعمیر و بازسازی فرش را ارائه می‌دهند. 

لیست مکان های تعمیر فرش در شیراز

مشاوره فنی و تخصصی فروشندگان فرش در فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

فروشگاه فرش پاسداران شیراز دارای مشاوران متخصص و حرفه‌ای هستند که به شما در انتخاب فرش مناسب برای فضای مورد نظرتان راهنمایی هایی ارائه می‌کنند. آنها با توجه به سلیقه شما، نیازهای دکوراسیون و محیط، مدل، رنگ و اندازه مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهند. بنابراین خرید فرش پاسداران شیراز دارای شرایطی مناسب و عالی برای شما عزیزان است.

قیمت منصفانه فرش در فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

فروشگاه‌ فرش زرهی شیراز، به جز تاکید بر کیفیت، تمرکز خود را بر قیمت منصفانه نیز قرار می‌دهند. آنها سعی می‌کنند فرش‌های با کیفیت را با قیمتی عادلانه و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کنند تا امکان خرید فرش زرهی شیراز را برای همه فراهم سازند. در برخی از این فروشگاه ها شما می توانید به صورت عمده فرش های ماشینی را نیز خریداری کنید.

لیست فروشگاه های عمده فروشی فرش در شیراز

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.