فیلتر

لیست وکیل های مالیاتی در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ01-06-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های مالیاتی در شیراز : 751 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 11

امور مالی و مالیاتی از مواردی است که برای اغلب کسب و کارها و افراد اهمیت بسیار فراوانی دارد، به همین دلیل صاحبان کسب و کارها معمولا برای انجام چنین اموری با یک وکیل مالیاتی مشورت می‌کنند. وکلا از قشر تاثیرگذار در هر جامعه‌ای هستند که می‌توانند با استفاده از دانش و تخصص خود کمک‌رسان شهروندان باشند. در این مطلب وبسایت صفحه اول قصد دارد لیستی تحت عنوان لیست وکیل های مالیاتی در شیراز همراه با آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید انتخاب درستی در زمینه انجام امور مالیاتی داشته باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 شهرام مختاری قصرالدشت، خیابان قصردشت، کوچه 44 07136293911
2 محسن مرادی شیراز، بلوار رحمت، خیابان بنی هاشمی، جنب شورای حل اختلاف شماره 2 شیراز 09172448497
3 رقیه قائدی خیابان عفیف آباد، کوچه 20، پلاک 512 09173228495
4 عباس عباسی کشکولی شیراز، معالی آباد، نبش خیابان دوستان، برج الهیه، طبقه چهارم، واحد c 09128491282
5 سعید زراعت پیشه بلوار استقلال ، خیابان آیت الله بهشتی، نبش کوچه بهشتی 2، ساختمان وکلاء، طبقه 2 09171263085
6 محسن رحیمی بلوار شهید مطهری شمالی(زرگری)، نبش کوچه 13 09171120562
7 سهراب اژدهاکش بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نرسیده به کوچه 25، ساختمان جوام 09171120562
8 سید ابراهیم مشکوه خیابان سعدی، کوچه 6، ساختمان ایران ماشین 09171110193
9 محمدحسن نوش دخت فارسی شیراز، بلوار شهید رجایی، بالاتر از کوچه 32، ساختمان قائم، طبقه 2، واحد 201 09173177391
10 محمد شفيعی شیراز، معالی آباد، خیابان دکتر شریعتی، ایستگاه مترو، نبش کوچه 13، ساختمان سیمرغ، طبقه 1، واحد 1 09171038706
11 ابراهیم احمدی شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 5، ساختمان سورنا 09179102644

معرفی مطرح ترین وکیل های مالیاتی در شیراز

وکیل مالیاتی که با عنوان مشاور مالیاتی نیز شناخته می‌شود، فردی است آگاه و متخصص در زمینه امور مالیاتی و می‌تواند مشکلات مرتبط با این امور را به صورت قانونی برای شما حل کند. در هر کسب و کاری امکان دارد مواردی پیش آید که موجب برهم خوردن امور مالیاتی آن مجموعه شود، به همین دلیل استفاده از وکیل می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

وکیل مالیاتی با دارا بودن تخصص کافی در این حوزه به خوبی توانایی رسیدگی به امور مالیاتی شما را داشته و با قوانین مالیاتی نیز به خوبی آشنا است. یک وکیل ماهر و کاردان به خوبی می‌تواند با تسلط بر حوزه قوانین مالیاتی تمامی مشکلات شما را در کم‌ترین زمان ممکن حل کند. شهر زیبای شیراز یک شهر پرجمعیت همراه با دارا بودن وکلای کاردان و باسابقه فراوانی است که برخی از آن‌ها به طور تخصصی در زمینه امور مالیاتی فعالیت می‌نمایند.

لیست کل وکیل های شیراز

معرفی مطرح ترین وکیل های مالیاتی در شیراز

شماره تماس و آدرس وکیل های مالیاتی در شیراز

چنانچه ساکن این شهر هستید می‌توانید با مطالعه لیست وکیل های مالیاتی در شیراز اطلاعات جامعی در خصوص هر یک از وکلا به دست آورید که در انتخاب صحیح آن‌ها بسیار موثر است. مجموعه صفحه اول پیشنهاد می‌کند به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از وکلای متخصص در حوزه مالیات و نحوه رزرو وقت نزد این وکلا ما را تا پایان این نوشتار همراهی نمایید. در ادامه برای شما کاربران لیست وکلای شهرداری شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و در وبسایت صفحه اول خدمت شما ارائه داده ایم.

بهترین وکیل های مالیاتی در شیراز

برای اینکه بتوانید نتیجه درستی از دعاوی طرح‌شده در دادگاه و امور مالیاتی خود به دست آورید باید یک وکیل ماهر و کاردان را برای انجام این امر انتخاب کنید. در این بخش از نوشتار برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک وکیل مالیاتی شیراز باید آن را دارا باشد را برای شما شرح می‌دهیم. مهم‌ترین این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ارائه راهنمایی‌های درست و سازنده
  • ارائه روش‌های مناسب به موکل به منظور پیروزی در پرونده
  • دارای تخصص و تبحر کافی در حوزه مالیات
  • دارای فن بیان قوی و بالا
  • بهره‌مندی از اخلاق حرفه‌ای

لیست وکیل های تنظیم قرارداد در شیراز

در لیست وکیل های مالیاتی در شیراز اطلاعات مهمی از قبیل آدرس دفتر کاری وکلا و شماره تلفن آن‌ها درج شده است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها وکیل مناسب خود را به راحتی انتخاب کنید.

در ادامه برای اطلاع کافی از وظایف و مسئولیت های وکیل مالیاتی وبسایت پیوند محاسب نکات مهمی را مطرح کرده است.

"وکیل مالیاتی کیست؟
یک وکیل مالیاتی که مشاور مالیاتی نیز نامیده می ‌شود، در دنیای پیچیده و اغلب در حال تغییر مالیات ‌ها دارای تخصص کافی است. وکلای مالیاتی بر اساس تحقیقات، بررسی‌ ها و مصاحبه ‌هایی که انجام می ‌دهند بر اساس قوانین پیچیده مالیاتی اظهارنامه ‌های مالیاتی را از طرف شرکت ‌ها و سازمان ‌ها ارائه می ‌دهند.

در واقع وکلای مالیاتی متخصصانی هستند که به مردم و مشاغل کمک می‌ کنند تا نحوه رعایت قوانین مالیاتی را درک کنند. آن‌ ها ممکن است نماینده افراد، شرکت ‌ها یا سایر نهاد ها در اختلافات بر سر مالیات باشند. وکلای مالیاتی باید درک کاملی از انواع مالیات ‌ها و همچنین مقررات حاکم  بر عملیات آن‌ ها داشته باشند. قانون مالیات یک حوزه حقوقی فوق‌العاده پیچیده است، بنابراین برای مالیات ‌دهندگان مهم است که قبل‌ از تصمیم ‌گیری در مورد مالیات یا ارائه اظهارنامه، از مشاور مالیاتی حرفه‌ای استفاده کنند."

نحوه مشاوره با وکیل های مالیاتی در شیراز

به منظور شناخت هر چه بهتر وکیل و روش‌های کاری آن بهترین اقدام دریافت مشاوره است که به این منظور می‌توانید با برقراری تماس یا مراجعه حضوری نسبت به تعیین وقت مشاوره خود اقدام کنید. همان‌طور که گفتیم در لیست وکیل های مالیاتی در شیراز آدرس و شماره تلفن وکلا قرار داده شده است تا شما بتوانید از این دو روش با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار نمایید. برای رزرو نوبت مشاوره خود نزد این وکلای کاردان فعال در شهر شیراز کافی است با شماره‌های درج‌شده در لیست بالا، تماس برقرار کرده یا به صورت حضوری به دفتر وکیل مراجعه کنید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

گل محمدی 1402-11-09 | 11:11

بهترین ها را از پروردگار مهربان برای جناب رحیمی خواستارم.خدا نگه دارشون باشه

فانی 1402-11-09 | 11:11

اتفاقی شماره اقای اژدهاکش رو پیدا کردم و به دفترشون مراجعه کردم، جلسه رو کنسل کردن بار اول که دوباره وقت گرفتم، مشکل من حل شد، و ما رو از دست کلاهبردار نجات داد ولی کلا در جریان پرونده نبودیم .خیلی سرشون شلوغه اما قابل اطمینان هستن

غنی 1402-11-09 | 11:11

با تشکر فراوان از جناب ابراهیم احمدی که تبحر کافی رو در حوزه مالیات برای ما داشتن .از ضرر چند صد میلیونی ما رو نجات دادن.قدردانیم

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.