فیلتر

لیست مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ19-01-1402
تعداد بازدید لیست مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز : 4232 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

اگر قصد خرید مبلمان با بهترین قیمت و عالی ترین خدمات را دارید اما اطلاعی از چنین فروشگاه مبلمانی ندارید دیگر نگران نباشید. وبسایت صفحه اول در ادامه با معرفی بهترین فروشگاه ها، کارگاه های تولیدی مبلمان و گالری مبلمان شهرک صنعتی شیراز خیال شما را از بابت هرگونه خریدی راحت کرده است و تجربه ای مثال نزدنی برای شما فراهم میکند. در ادامه لیست مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها و نکات مهم خری مبل را در سایت صفحه اول مشاهده می نمایید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 مبلمان پازل شهرک صنعتی دستغیب بلوار محراب خیابان زیتون ردیف شیراز 9173145472
2 صنایع چوب امیر شیراز - شهرک صنعتی شهیددستغیب - خیابان بلوط - کوچه 6 زیتون [5 بلوط] - طبقه همکف 7137319384
3 نمایشگاه مبل سوین شیراز - شهرک صنعتی شهیددستغیب - خیابان زیتون - کوچه 8زیتون - طبقه همکف 9177088897
4 خانه مبل وندا شیراز ، شهرک صنعتی شهید دستغیب ، خیابان زیتون ، کوچه 8 زیتون ، طبقه همکف 7136712554

معروف ترین مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز از نظر مشتریان

عمده ترین مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز در بلوار کارگر، خیابان استادان، خیابان طرح، بلوار تلاش شرقی و قبل و بعد از سلطان آباد قرار دارد. تولیدی مبل شهرک صنعتی شیراز در زمینه های خرید و فروش مبلمان، تعمیرات مبلمان، و شستشو مبلمان فعالیت دارند. انواع و اقسام مبلمان مانند مبل سلطنتی، کاناپه، مبل راحتی و ... نیز در تولیدی مبلمان شهرک صنعتی شیراز تهیه و تولید می شوند.

 محبوبیت زیاد مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز در بین مردم

با توجه به افزایش اهمیت خانواده های ایرانی به دکوراسیون داخلی و پیروی از جدید ترین سبک های مد روز دنیا هر روزه افزایش تقاضا را در این صنعت در پی خواهیم داشت. از این رو صنعت مبل سازی ایران روز به روز پیشرفت روز افزونی داشته دارد و خواهد داشت. طبق بررسی های انجام شده اکنون حدود ۲۲۶ واحد صنعتی تولید مبلمان در ایران فعالیت می کنند. با افزایش میزان صادرات در این صنایع و همچنین افزایش نیاز داخلی روز به روز افزایش تولید در این صنعت را در پی داریم. هم اکنون ایران در جایگاه مناسبی در زمینه تولید مبلمان با سبک های بسیار متنوع قرار دارد.

فراهم کردن خدمات پس از فروش ویژه برای مشتریان در مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز

از مهم ترین تولیدی های مبلمان در ایران میتوان به تولیدی مبلمان شهرک صنعتی شیراز واقع در شرق کلان شهر شیراز اشاره کرد. مساحت تقریبی این شهرک حدود ۱۴۰۰ هکتار است که یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرک های صنعتی ایران محسوب می شود. در مبل شهرک صنعتی شیراز، انواع مبلمان در تمامی طرح ها و رنگ ها و در بسیاری از موارد سفارشی توسط مشتریان تهیه و ارائه میشود.

در ادامه برای راحتی شما کاربران در پیدا کردن اسم و آدرس دیگر مبل فروشی های شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل مبل فروشی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه کرده است.

مبلمان فروشی شهرک صنعتی شیراز

موقعیت مکانی مناسب مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز

شهرک صنعتی شیراز در شهر شیراز و بلوار شهدای کارگر واقع شده است. از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی جایگاه بنزین و گازوئیل شهرک صنعتی قرار دارد. این شهرک تقریبا در جنوب غربی شهر شیراز، بعد از سلطان آباد و در نزدیکی گچی قرار دارد. برای مشاهده لیست مبل فروشی ها و آدرس کارگاه مبل شهرک صنعتی شیراز به لیست بالا مراجعه کنید.

تنوع بالای مبلمان در مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز

با توجه به افزایش اهمیت خانواده های ایرانی به دکوراسیون داخلی و پیروی از جدید ترین سبک ها و مد روز دنیا هر روزه افزایش تقاضا را در این صنعت در پی خواهیم داشت. از این رو صنعت مبل سازی ایران روز به روز پیشرفت روز افزونی داشته دارد و خواهد داشت. طبق بررسی های انجام شده اکنون حدود ۲۲۶ واحد صنعتی تولید مبلمان در ایران فعالیت می کنند. با افزایش میزان صادرات در این صنایع و همچنین افزایش نیاز داخلی روز به روز افزایش تولید در این صنعت را مشاهده خواهیم کرد. هم اکنون ایران در جایگاه مناسبی در زمینه تولید مبلمان با سبک های بسیار متنوع قرار دارد.

با وجود تمامی این موارد باز هم خرید مبل اصولی با بهترین قیمت و کیفیت برای یک فرد پر از چالش و ابهامات است. از این رو برای خرید مبلمان با قیمت مناسب و کیفیت عالی و اطلاع از تمامی نکات مهم قبل از خرید آن برای شما کاربران فروشگاه های مبلمان خیابان وصال شیراز را در وبسایت صفحه اول ارائه کرده ایم.

پر فروش ترین مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز

تولیدی مبل ارزان در شیراز در این شهرک در زمینه های خرید و فروش بهترین مبلمان، فعالیت دارند. انواع و اقسام مبلمان مانند مبل سلطنتی ،کاناپه، مبل راحتی و... در این شهرک تهیه و تولید می شوند. تولیدات مبل در این شهرک به نحو احسن انجام میگیرد و شرکت ها و تولیدی های زیادی در این شهرک وجود دارند که از نظر کیفیت و مشتری مداری زبانزد هستند.

فروشگاه های مبلمان این منطقه شرایط مناسبی را برای خریداران و مشتریان فراهم کرده است. از آنجا که امروزه شرایط اقساطی بیشتر مدنظرمشتریان است از این رو این فروشگاه ها مبل اقساطی نیز به مشتریان ارائه میکند. بنابراین قیمت مبل در شهرک صنعتی شیراز برای شما مشتریان بسیار مناسب خواهد بود و شرایط خریدی عالی را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد میکنیم نگاهی به لیست مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز نیز بیاندازید تا کیفیت مبل های تولید شده در شهر شیراز را متوجه شوید. 

نکاتی مهم قبل از خرید مبل در مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز

شکل و اندازه مبل نسبت به مساحت منزل بسیار مهم است. اگر اتاق نشیمن کوچک است با قرار دادن مبل های بزرگ فضای زیادی اشغال میشود و کارایی اتاق نشیمن و عبور و مرور سخت می شود. برای مثال اگر مبل انتخابی ما برای تماشای تلوزیون است بهتر است مبل ال شکل یا یو شکل تهیه و در اتاق نشیمن قرار دهید. این نوع مبلمان نسبت به مبلمان سلطنتی و استیل گزینه بهتر و راحت تری هستند. چرا که همه اعضای خانواده میتوانند در کنار یکدیگر به راحتی تلوزیون تماشا کنند.

هنگام خرید مبل بدنه محکم و مقاوم مبل نیز جزو ضروری ترین موارد است. قالب های چوبی برای مبلمان بهتر هستند. اگر چه قالب های فلزی نیز محکم و با دوام اند اما هنگام حمل و نقل کار را سخت می کنند. برای خرید مبل باید از قبل راجع به تمامی جنس های مبل مانند فلزی و چوبی اطلاع کافی داشته باشیم تا خریدی مناسب را انجام دهیم. در ادامه وبسایت دکومنش نکات قابل توجهی را نام برده است:

"فومی که در داخل تشک و کفی مبلمان قرار می گیرد، حرف اول را در میزان راحتی آن دارد . برخی از فوم های بکار رفته بسیار سفت و ناراحت هستند در صورتی که برخی کاملاً راحت و دنج می باشند.

برای تودوزی مبلمان راحتی از فوم، الیاف ویسکو، لایکو یا اسفنج استفاده می شود . فوم سرد نسبت به اسفنج یا فوم گرم دارای تراکم بالاتر و خاصیت ارتجاعی بیشتر است و همین امر سبب می شود که پس از بلند شدن از روی نشیمن مبل، تشک به حالت اولیه برگردد."

 

چرا مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز؟

در نهایت مبل ارزان اما با کیفیت و با قیمت های مناسب این شهرک همچنان زبانزد خاص و عام است. پس پیشنهاد می شود حتما سری به تولیدی مبلمان شهرک صنعتی شیراز بزنید. همچنین در زمینه صادرات به خارج از کشور نیز مبل شهرک صنعتی شیراز نیز حرفی برای گفتن دارند.

در این مقاله سعی در معرفی بهترین فروشگاه های مبلمان در شهرک صنعتی شیراز را به شما عزیزان داشتیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

عباس فراهانی 1402-11-07 | 11:11

خدماتی که بعد از ارسال مبل داشتن خیلی خوب بود .دوخت یکی از کارا یه مشکل کوچیک داشت که اومدن بردن و سریع رفع شد

چوبکار 1402-11-07 | 11:11

هیچ مشکلی با کیفیت نداشتم. به شدت توصیه می‌شود برای کسانی که به دنبال مبل ماندگار و با کیفیت هستن. پیشنهاد میکنم سفارشی از خانه مبل وندا خرید کنن

سارمی 1402-11-05 | 13:11

میتونم روکش مبلا رو بدم عوض کنن اینجا یا فقط مبل فروشی هستن؟ با سلام شما میتونید برای پاسخ به این سوال از طریق شماره های تماس درج شده در آگهی ، با فروشگاه ها تماس بگیرید .

هادیان 1402-11-04 | 13:11

دور هست ولی به نظرم ارزش داره سر بزنین.مدلاشون به هر حال هنوز تازه تر هست.زودتر هم سفارشا رو تحویل میدن. با سلام . طرح ها و مدل ها در تولیدی ها و نمایشگاه های شهرک صنعتی به دلیل نزدیک بودن فروشگاه ها به کارگاه های تولیدی ، امکان تحویل به موقع و سریع رو به وجود آورده .

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.