فیلتر

لیست مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ19-01-1402
تعداد بازدید لیست مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز : 1750 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 6

آیا قصد خرید مبلمانی شیک و مناسب برای انواع جشن ها و مراسم های خانوادگی دارید؟ دیگر نگران نباشید. در ادامه وبسایت صفحه اول با ارائه لیستی از مبل فروشی های مطرح بلوار صنایع شیراز یا همان محله تاچارا همراه با آدرس و شماره تماس، خرید از بهترین فروشگاه مبلمان شیراز را برای شما آسان کرده و همه را مات و مبهوت سلیقه شما در انتخاب مبلمان میکند. جهت اطلاعات از شرایط درج آگهی در وبسایت صفحه اول با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 نمایشگاه مبلمان آگاهی بلوار میرزای شیرازی جنب زیر گذر صنایع -
2 خلیج فارس بلوار صنایع روبروی درب دوم صنایع -
3 مبل پارمیس بلوار صنایع بعدازخ آرین 1 7136231021
4 مبلمان افتاب مهتاب شیراز بلوار صنایع کوچه سی و یک مجتمع بازار مبل پارادایز 09177031489
5 مبل پارمیس شیراز بلوار دکتر حسابی روبرو درب دوم صنایع جنب بیرون بر سیب 09177117100
6 مبلمان نوند بلوار صنایع بعد از خیابان فرمانداری ساختمان شاهین مبلمان -

بهترین مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز از نظر مشتریان

بیشترین و عمده ترین مبل فروشی صنایع شیراز دربین شهرک بزین و شهرک استقلال، خیابان دکتر حسابی، تاچارا، قبل از ورودی شهرک گلستان، میدان صنایع و بعد از میدان صنایع قرار دارند. گالری ها و فروشگاه مبل میدون صنایع شیراز در زمینه فروش انواع مبلمان در شیراز فعالیت دارند و امکان مقایسه قیمیت و کیفیت نیز در این فروشگاه ها میسر است. علاوه بر آن خدمات پس از فروش مناسبی که فروشندگان و صاحبان مبل صنایع شیراز فراهم کرده اند نیز یکی از ملاک های مناسب بودن این فروشگاه ها است. از طرفی حذف واسطه در خرید و فروش مبلمان توسط مدیران فروشگاه ها و تولیدی ها باعث شده مبل های ارزان و در عین حال با کیفیت و مبل قسطی نیز در دستور کارشان قرار گیرد.

در ادامه برای دسترسی راحت شما عزیزان به بهترین مبل فروشی های شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل مبل فروشی های شیراز  را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فروشگاه مبل صنایع شیراز

آدرس و شماره تماس مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز(موقعیت جغرافیایی)

محله بلوار صنایع شیراز درشمال غربی شیراز قرار گرفته است و از شمال با بلوار دکتر حسابی و شهرک گلدشت حافظ، از جنوب با بلوار چمران و بزرگراه امام خمینی و از غرب در مجاورت پارک کوهستانی دراک قرار دارد. در بالا لیست فروشگاه های بزرگ مبلمان بلوار صنایع شیراز را میبینید.

طی دهه های گذشته و با گسترش شهر نشینی و کوچ روستاییان به شهر ها و افزایش آپارتمان نشینی و از طرفی کم شدن متراژ منازل استفاده از مبلمان افزایش و در بعضی موارد ضروری تلقی می‌شود. از این رو صنعت مبل سازی و فروشگاه های مبلمان نسبت به قبل بزرگتر شده و پیشرفت چشمگیری داشته اند. همین روند سریع تغییر الگوی زندگی و چیدمان منازل سنتی به مدرن باعث شده تا صنعت مبلمان و به طور کلی صنایع مبل سازی و فروشگاه های مبلمان رشد چشم گیری در ایران داشته و افراد زیادی را جذب بازار کار حاصل از مبلمان کنند.

مبلمان مانند هر وسیله دیگر در خانه تحت تاثیر آلودگی های متفاوتی قرار دارد. این وسیله شیک با توجه به قیمت قابل توجه آن و همچنین اهمیت داشتن ظرافت و عدم آسیب دیدگی نیازمند شستشو با  دستگاه هایی ایده آل و مناسب در بهترین مبل شویی های شیراز است. در ادامه با معرفی حرفه ای ترین قالی شویی ها و مبل شویی های شیراز پاکیزگی را به خانه شما هدیه میدهیم.

امروزه در ایران شاهد شهرک های صنعتی بزرگ و فروشگاه های مبلمان زیادی هستیم که شیراز نیز یکی از پررونق ترین شهر در زمینه مبلمان و سرویس خواب است. بر همین اساس فروشگاه های مبلمان بلوار صنایع شیراز یکی ازبهترین و پیشرفته ترین مبلمان را در انواع کاناپه، مبل راحتی، مبل سلطنتی و.... دارا می‌باشد. تجربه زیاد و ایجاد نمودن شرایط مناسب مبل اقساطی و ارزان نیز بی تأثیر در بهترین بودن خرید مبل صنایع شیراز نیست.

خدمات پس از فروش مناسب در مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز

بنابراین فروشگاه مبل میدون صنایع شیراز جزو معروف ترین و بهترین فروشگاه ها در حوزه مبلمان میباشد. از شرایطی که مدیران مبل صنایع شیراز ایجاد کرده‌اند می‌توان به از دم قسط پرداخت کردن هزینه مبل، مبل اقساطی بدون سود و هزینه های اضافی، ایجاد نمودن اقساط ۱۲ماهه و ارسال رایگان اشاره کرد. تولید مبل ارزان اما در عین حال ساخته شده از متریال مناسب و با کیفیت نیز در دستور کار این فروشگاه ها قرار دارد. بنابراین خرید مبل صنایع شیراز تجربه ای خوب را برای شما رقم خواهد زد. در این بین پیشنهاد می کنیم نگاهی به لیست مبل فروشی های شهرک صنعتی شیراز نیز بیاندازید. 

نکات مهم هنگام خرید مبل از مبل فروشی های بلوار صنایع شیراز

هنگام خرید مبلمان باید به این نکته توجه داشت که داشتن قابلیت شستشو از موارد مهم برای مبلمان منزل است. امروزه مبلمان نانو گزینه مناسبی هستند که در مقابل نفوذ آب و مایعات مقاوم هستند. با این حساب کافی است پس از آلودگی تنها با تکه پارچه ای نم دار مبل را به راحتی پاک نمود و علاوه بر آن مبلمانی که چوب بیشتری در آنها به کار رفته باشد برای پاک کردن راحت تر هستند.

اگر احیانا مبلمان منزلتان دچار لکه هایی از جنس رنگ، چربی و یا آلودگی های دیگری شد، شیوه تمیز کردن و شستشو ایده آلی توسط وبسایت دکومگ برای شما ارائه شده است که با مراجعه بدون آسیب به مبلتان تمیزی را مجددا به آنها بازمیگردانید.

"بهترین پاک کننده لکه مبل‌های پارچه‌ای، جوش شیرین نام دارد. جوش شیرین یکی از موادی است که در هر خانه یا مغازه‌ای یافت می‌شود. درست کردن یک محلول خانگی با این ماده به شما کمک می‌کند که لکه‌های روی مبل پارچه‌ای خود را در کوتاه‌ترین زمان از بین ببرید. برای انجام این‌کار کافی است در ابتدا مقداری جوش شیرین را با سرکه، آب گرم و کمی مایع ظرفشویی مخلوط کنید. این محلول را خوب هم بزنید و با اسپری به روی لکه ایجاد شده بپاشید. سپس با یک دستمال تمیز به آرامی روی آن را فشار دهید."

در این مقاله سعی در معرفی معروف ترین مبل فروشی صنایع شیراز را داشتیم. موارد و مسائلی که گفته شد همگی از نکات مثبت این فروشگاه ها هستند. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

قربانی 1402-11-07 | 11:11

کارای سلطنتی مبل پارمیس خوب بود .جنس پارچه مبلی ها هم کیفیت خوبی داشتن

عطا محمدی 1402-11-05 | 13:11

هزینه ارسال رو ازمون میگیرن ؟ اینستا ندارن فروشگاه ها ؟کاش میشد مدلاشون رو اول ببینیم درود پیشنهاد ما این هست که جهت اطلاع از شرایط ارسال کالا ، بافروشگاه ها از طریق شماره های تماس درج شده در آگهی ها ارتباط بگیرید.

میردامادی 1402-11-05 | 13:11

تخفیف خاصی هم برای عید دارن ؟ با سلام قطعا هر فروشگاه بسته به شرایط کالا ها ، تخفیف هایی در نظر میگیره . برای اطمینان میتونید با شماره های درج شده در آگهی ها تماس بگیرید . هرچند مراجعه حضوری مطمئنا بهتر هست . آدرس فروشگاه مورد نظرتون رو هم میتونید از اگهی ها پیدا کنید .

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.