فیلتر

لیست فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ19-01-1402
تعداد بازدید لیست فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز : 3817 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 19

در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز را که جزو بهترین مبل فروشی های شیراز از نظر قیمت و کیفیت هستند، همراه با آدرس و شماره تماس آورده ایم. با خواندن این مقاله مطالب مفیدی در خصوص ویژگی های مثبت این فروشگاه ها و همچنین نکات مهم قبل از خرید مبلمان آشنا خواهید شد و بدون شک بهترین و مناسب ترین مبلمان و سرویس خواب را برای خود خریداری خواهید کرد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 مبلمان گل ریز شیراز محراب شهرک دستغیب کوچه نارون نبش کوچه 7 9174204550
2 مبل نیکان خیابان محراب خیابان دستغیب زیتون 4 سوله 8 9171077453
3 مبلمان غلامی بلوار محراب خیابان بلوط نبش کوچه 10 مبلمان غلامی 9173130632
4 مبلمان چوب کار شیراز، بلوار محراب، شهرک مبل دستغیـب، خیابان نارون 071-37432577
5 نمایشگاه مبلمان ونوس شیراز، خیابان محراب، شهرک دستغیب، کوچه نارون نبش 4 071-37421988
6 تولیدی مبلمان زیتون محراب انتهای خیابان محراب شهرک دستغیب خیابان بلوط فرعی سوم سمت راست 9382664011
7 نمایشگاه مبلمان آرامش محراب شهرک شهید دستغیب خیابان زیتون نبش کوچه3 ساختمان ارامش 09177014230
8 گالری مبل باران شیراز، خیابان محراب، خیابان بلوط، کوچه 7، پلاک 3 09029170777
9 نمایشگاه مبلمان ترنم شیراز 18 محراب شهرک دستغیب خیابان بلوط کوچه3 سوله سوم سمت راست 9179098121
10 مبلمان غلامی شیراز، بلوار رحمت، بلوار ابوذر غفاری، خیابان محراب، خیابان بلوط، کوچه 10 071-37432235
11 گالری مبل هخامنش مدرس خیابان محراب شهرک دستغیب خیابان بلوط،کوچه 3 پلاک 588 9388317332
12 گالری مبل بوکات شیراز، خیابان محراب، شهرک صنعتی شهید دستغیب، کوچه 4 زیتون، سمت چپ 071-37431920
13 انبار پخش مبل مدرس محراب شهرک دستغیب خیابان زیتون کوچه 6 درب 11 7138234086
14 مبلمان البرز شیراز، بلوار مدرس، خیابان محراب، خیابان نارون، کوچه 6، پلاک سرنبش 071-37431254
15 مبلمان پازل شیراز، شهرک شهيد دستغيب، بلوار محراب، خيابان زيتون، اولين نمايشگاه سمت راست 071-37425172
16 نمایشگاه صنایع چوب کوروش مبل شیراز، خیابان محراب، خیابان نارون، کوچه 6، سمت چپ، درب پنجم 071-37430006
17 گالری مبل مهسا شیراز، شهرک دستغیب، خیابان محراب، خیابان زیتون، کوچه 6، پلاک 545 071-37430209
18 کارگاه مبلمان کلاسیک مدرس خیابان محراب شهرک دستغیب خیابان زیتون کوچه8 9397090286
19 مبل امیر بلوار مدرس، خیابان محراب، خیابان نارون، کوچه 6 9173134325

معروف ترین فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

بازار مبل خیابان محراب شیراز و تولیدی مبل خیابان محراب شیراز در شهرک دستغیب، خیابان نارون، بلوار رحمت و بلوار مدرس قرار دارد که به راحتی افراد میتوانند با وسیله نقیله شخصی و یا حتی عمومی به آنجا رفت و آمد کنند.

کیفیت و تنوع بالا در فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

در بازار مبل محراب شیراز از هر سبک و برندی میتوانید مبلمان دلخواه خود را در زمینه مبل راحتی، کاناپه، مبل ال، مبل تختی، مبل سلطنتی و... را به راحتی پیدا کنید. قیمت مبلمان در تولیدی مبل خیابان محراب شیراز نیز تنوع زیادی دارد و شما با توجه به نیاز خود و هر بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید مبل ارزان اما در عین حال با کیفیت را پیدا و خریداری کنید.

در ادامه برای آسایش و راحتی شما و داشتن گزینه های بیشتر در خرید مبلمان، وبسایت صفحه اول لیست کل مبل فروشی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فروشگاه مبلمان خیابان محراب شیراز

لیست آدرس و شماره تماس فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

خیابان محراب شیراز در منظقه۲ شیراز واقع شده است که در جنوب شرقی شهر قراردارد. این خیابان از شمال با بلوار احمد ابن موسی، از شرق با خیابان هنردار، از جنوب با میدان مؤذن و از غرب با خیابان عابد در مجاورت قرار دارد. این خیابان شامل چندین مبل فروشی، گالری مبل و سرویس خواب محراب شیراز میباشد که از برند های معتبر و مختلف است که از نظر نوع قیمت و کیفیت مثال زدنیست. در ادامه این مطلب برای آشنایی با فروشگاه های مبلمان خیابان محراب و سرویس خواب محراب شیراز با ما همراه باشید.

امروزه خرید و فروش مبلمان به یکی از بزرگترین و همچنین پر سود ترین کسب و کار های کشور تبدیل شده است. نیاز روز افزون جامعه، پیشرفت علم و پیگیری مد و حرکت در طراحی دکوراسیون داخلی مطابق روز دنیا این صنعت را روز به روز پییشرفته تر و به روز تر از قبل کرده است.

 در نتیجه در کشورمان تولیدی ها، شرکت ها و فروشگاه های متعددی در این زمینه فعالیت میکنند.از مهم ترین و مشهور ترین بازار های مبل ایران میتوان به بازار های مبل شیراز اشاره کرد. همچنین می توانید به لیست مبل فروشی های خیابن وصال شیراز نیز یکی دیگر بزرگترین بازارهای مبل شیراز است سر بزنید. 

شرایط اقساطی مناسب در فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

فروشگاه های مبلمان زیادی در خیابان محراب شیرازوجود دارد که مبلمان را در انواع متعدد اعم از مبل راحتی، مبل سلطنتی، کاناپه و.... تولید و به مشتریان ارائه میکند. خدمات این فروشگاه ها محدود به این موارد نمیشود. فروش مبل اقساطی، مبل ارزان در مقایسه با دیگر مناطق و برند ها اما با کیفیتی مثال زدنی، خدمات پس از فروش و گارانتی اصالت کالا نیز از مواردی است که این شرکت ها آنها را در دستور کار خود قرار داده اند.

چنانچه قصد خرید مبل سفارشی را دارید و میخواهید مبلمان تان با طرح و رنگ دلخواه خودتان ساخته شود میتوانید به فروشگاه های مبلمان شهرک صنعتی شیراز که دارای کارگاه ها تولیدی عالی و مطرح در این زمینه هستند مراجعه کنید.

نکات مهم هنگام خرید مبل از فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

 یکی از نکات خرید مبل،توجه به رنگ مبلمان است. ابتدا باید گرمی و سردی رنگ غالب دکوراسیون خانه مان را متوجه باشیم. انتخاب آن بیشتر به روحیه شما بستگی دارد که بدانید کدام رنگ حس نشاط و شادی بیشتری را به شما میدهد. رنگ های فانتزی ممکن است برای بعضی ار افراد پس از مدتی خسته کننده به نظر برسد. با این این حال رنگ های سرد و رنگ های گرم از لحاض روانشناسی بیشتر برای افراد قابل تحمل تر و پسندیده تر است.

معمولا رنگ و جنس پارچه مبل باید با رنگ پرده ها و فرش منزل ست شود.این بدین معنی نیست ک دقیقا باید همرنگ باشند. میتوان با انتخاب رنگی مناسب رنگ های متضاد یا مکمل را در کنار یکدیگر قرار داد و دکوراسیونی زیبا تهیه نمود. علاوه بر این برای ست کردن مبل با فرش نیز در منزل، باید اصول اولیه ای را رعایت کرده تا ظاهری شیک به خانه هدیه دهیم. در ادامه وبسایت فرش بهشتی راهنمایی های جالبی در این خصوص برای شما مطرح کرده است:

"اگر تمایل به ساده بودن فضا و سبک مینیمال دارید بهتر است فرش و مبل خود را یک رنگ بخرید. به عنوان مثال: برای ست کردن فرش با مبل طوسی رنگ مبلتان را با همان رنگ و اندکی اختلاف در تیرگی در نظر بگیرید و با دیگر اجزای دکور مثل مجسمه یا آباژور از طریق رنگ های متضاد تنوع ایجاد کنید. البته باید این نکته را در نظر گرفت که طوسی، رنگی خنثی و دارای سه طیف طوسی روشن، طوسی تیره و طوسی دودی است. رنگ‌های خنثی با بیشتر رنگ‌ها همخوانی دارند، در نتیجه سازگاری بیشتری هم دارند.یکی از انتخاب‌های مناسب برای ست کردن مبل طوسی با فرش، رنگ کرم است. رنگ کرم به دلیل حال و هوای گرمی که دارد، فضای سرد رنگ طوسی را تعدیل می‌کند. با ترکیب این دو رنگ باهم فضای داخلی خانه روشن‌تر به نظر می‌رسد. برای ست کردن فرش کرم با مبل طوسی می‌توانید از هر دو طرح ساده و شلوغ انتخاب کنید."

استقاده از متریال با کیفیت در فروشگاه های مبلمان خیابان محراب شیراز

در بازار مبل محراب شیراز از تمامی برند ها نمایندگی وجود دارد و شما میتوانید بدون دغدغه از تنوع محصولات و کیفیت در این بازار اطمینان حاصل کنید. تولیدی مبل خیابان محراب شیراز مبل اقساطی با شرایط ویژه ای را نیز به مشتریان ارائه میکنند.از آنجا که امروزه بیشترین درخواست از طرف مشتریان مبل اقساطی و مبل راحتی مطابق با سبک های روز دنیاست، همچنان فروشگاه های مبل در خیابان محراب میتوانند براحتی نیاز مشتریان در این زمینه را برطرف کنند.

بنابراین فروشگاه های مبلمان محراب شیراز و تولیدی مبل خیابان محراب شیراز از بهترین مناطق شیراز برای تهیه مبل هستند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در اختیار شما کاربران قرار دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

tankar 1402-11-07 | 11:11

یه کار 7 نفره از پازل گرفتیم هزینه ارسال خیلی بالا بود خیلی هم سنگین بود

tankar 1402-11-07 | 11:11

من از ماهک سرویس خواب و مبل گرفتم که یه سری اشانتیون هم برای تخت خواب دادن روی خریدم اومدن کار نصب رو به موقع هم انجام دادن.ازشون ممنونم

رفاهی 1402-11-07 | 11:11

تولیدی زیتون با حوصله بهم مشاوره دادن برای پایه های مبل سفارشیم و پارچه ای رو که میخواستم هم برام موجود کردن.هنوز کار آماده نیست ولی برخورد خوبی دارن

رعنا 1402-11-04 | 13:11

نمایشگاها اکثرا بزرگ بودن و تنوع داشتن با سلام خرسندیم از اینکه اطلاعات درج شده براتون کاربردی بود.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.