فیلتر

لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-02-1402
تعداد بازدید لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز : 9395 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 5

بهترین فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز در ادامه در لیستی جمع آوری شده و خدمت شما کاربران ارائه شده است. در این بخش از وبسایت صفحه اول سعی داریم به شما لیستی از مناسب ترین و خوش قیمت ترین فروشگاه های لباس اور سایز مردانه را در شیراز معرفی کنیم. در این لیست آدرس کامل، شماره تلفن و ساعت کاری این فروشگاه ها مشخص شده است. کیفیت، خدمات عالی و طرز برخورد مناسب با مشتری، و تنوع بالای این فروشگاه ها، آن را به مقصدی مناسب برای مشتریان تبدیل کرده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فروشگاه علی تپل شیراز – بلوار دکتر حسابی – مجتمع خلیج فارس – تجاری 1 – پلاک 1067 -
2 مرکز تخصصی پوشاک رسمی و اسپورت سایز بزرگ لارجمن ایران فارس شیراز بلوار آزادی، نبش خیابان سمیه، ساختمان آقای خاص 07132287070
3 پوشاک مردانه و اسپورت سایز بزرگ شیراز شعبه ۲ مجتمع خلیج فارس تجاری ۱ پلاک ۱۰۶۷ 09173842876
4 فروشگاه سایزر بزرگ دیاکو شیراز، انتهای بلوار دکتر حسابی، مجتمع تجاری خلیج فارس، تجاری 4، پلاک 4041 36667523
5 پوشاک مردانه و اسپورت سایز بزرگ شیراز شعبه ۱ مجتمع خلیج فارس تجاری ۲ پلاک ۲۲۳۴ 09173842876

خرید لباس سایز بزرگ مردانه از فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

امروزه دیگر سایز بزرگ به عنوان یک مشکل خجالت آور شناخته نمی‌شود و لباس های سایز بزرگ متنوعی در بازار و فروشگاه لباس سایز بزرگ در شیراز وجود دارد. اما با این حال پیدا کردن، انتخاب و خرید پیراهن مردانه سایز بزرگ با قیمت ارزان و کیفیت مناسب، یکی از دغدغه های مردان درشت هیکل و پلاس سایز است. پوشاک سایز بزرگ مجتمع خلیج فارس شیراز نیز جزو برترین فروشگاه های پلاس سایز مردانه است.

بسیاری از آقایان درشت اندام برای تهیه پیراهن مردانه سایز بزرگ باید از مغازه های بسیاری دیدن کنند و بازهم ممکن است پوشاک مورد نظر خود را به سختی پیدا و تهیه کنند. از طرفی دامنه انتخاب آنها به علت تنوع کم پیراهن های مردانه سایز بزرگ، در فروشگاه های لباس مردانه بسیار کم است. به همین دلیل فروشگاه هایی همچون  کفش سایز بزرگ مردانه شیراز، لباس ورزشی سایز بزرگ مردانه و لباس سایز بزرگ مردانه ارزان در شیراز تاسیس شده اند.

تنوع بالای اجناس در فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

اما شهر شیراز با داشتن فروشگاه هایی در حوزه پوشاک سایز بزرگ آقایان، این مشکل را برطرف کرده و دغدغه ای برای افراد درشت هیکل باقی نگذاشته است. شاید فکر کنید پیدا کردن و خرید از این فروشگاه ها سخت باشد، ولی وبسایت صفحه اول این مشکل را برای شما برطرف کرده است.

در ادامه برای دسترسی راحت شما کاربران به تمامی فروشگاه های پوشاک شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل فروشگاه پوشاک مردانه شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

نکات مهم خرید لباس از فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

انواع پیراهن مردانه سایز بزرگ در فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز:

  • پیراهن های مردانه طرح دار(شطرنجی، راه راه و...)
  • پیراهن ساده مردانه
  • پیراهن آستین بلند مردانه
  • پیراهن آستین کوتاه مردانه
  • پیراهن وصله دار(پشت آستین)
  • پیراهن باریک و متناسب
  • پیراهن جین 

تنوع بالا و کیفیت مناسب در فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

در هنگام خرید لباس سایز بزرگ مردانه، بررسی الیاف استفاده شده برای پارچه پیراهن، تناسب آن با فصل، نحوه شستشو و نگهداری و خشک کردن آن بسیار مهم است. میتوان گفت مهم ترین عناصر هنگام شستشو، استفاده از ماشین لباسشویی، خشک کن، اتوکشی، استفاده از مواد شیمیایی، دمای آب و... است. با رعایت تمام نکات مربوط به این موارد کارایی و دوام لباس شما تضمین شده است و خریدی عالی از فروشگاه لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز خواهید داشت.

قیمت ارزان و خدمات عالی به مشتریان در فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

وقتی صحبت از سایز بزرگ می‌آید برای همه نمیتوان یک لقمه پیچید. هر فرد اندام خاص خود را دارد و با افراد دیگر متفاوت است. پس آقایان درشت هیکل قبل از هر چیزی باید نوع اندام خود را بشناسند و سپس لباس متناسب با آن را خریداری کنند. در ادامه وبسایت صفحه اول لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه در شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

پوشیدن لباس های گشاد و خرید پیراهن سایز بزرگ برای اینکه بتوانید قوس و انحنای بدن تان را بپوشانید دیگر جالب و مناسب نیست. زیرا این باور که با این کار لاغر نشان داده میشوید بسیار نادرست است. لباس های رنگ شاد بپوشید و از زندگی تان نهایت لذت را ببرید.

در ادامه وبسایت بانی مد نکات مهم خرید لبسا مردانه سایز بزرگ را برای شما کاربران عزیز بیان کرده است:

"نکته اول این است که شما به بیش از لباس برای پوشیدن نیاز دارید و این یک قطعیت استو به عبارت دیگر، شما دست کم به یک کمد پوشاک سایز بزرگ نیاز دارید. یکی از کارهایی که معمولا افراد دارای اضافه‌وزن انجام می‌دهند این است که با نخرید لباس (به این امید که قرار است به زودی لاغر شوند) خود را شکنجه می‌دهند. این درست است که لازم دارید  تا خود را برای کاهش وزن ترغیب کنید اما این که برای مناسبت‌های مختلف لباس کافی نداشته باشید، شما را اندوهگین‌تر از قبل می‌کند؛ پس خود را آزار ندهید!

بنابراین، از لباس راحتی سایز بزرگ  برای پوشیدن در خانه گرفته تا لباس سایز بزرگ شیک و رسمی  برای رفتن به سر کار و شرکت در مراسم و مهمانی‌ها در کمد خود داشته باشید.
نکاتی درمورد پیراهن اورسایز مردانه
در مورد استفاده از پیراهن‌ها قضیه کمی متفاوت است؛ به این صورت که اگر تمایل دارید تا پیراهن خود را داخل شلوار بگذارید و اضافه وزن زیادی هم دارید پیشنهاد می‌کنیم، این کار را ترک کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای پنهان کردن چربی‌های اضافه این است که پیراهن مردانه سایز بزرگ  را روی شلوارتان بگذارید یا اینکه از مدل‌های امروزی پوشیدن پیراهن استفاده کنید. در برخی از این مدل‌ها، کمی از پیراهن‌ را داخل شلوار و کمی از آن را بیرون از شلوار می‌گذارند. این استایل هم شیک است و هم شما را از نگرانی بابت استایلتان نجات می‌دهد!"

آدرس و شماره تماس فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز

در وبسایت صفحه اول لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ مردانه در شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه کرده ایم که به راحتی و با وسایل نقلیه عمومی یا حتی خودرو شخصی میتوانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید. اطلاع از آدرس دقیق لباس سایز بزرگ شیراز هر گونه نگرانی و دغدغه را از پیدا کردن آدرس این فروشگاه ها از شما دور میکند. از طرفی در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی بسیار میشود. 

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

اشکوری 1402-11-11 | 09:11

دورس خرید میکنم زمستون .سایت هم دارن و کلا خیلی قوی هست تیم فروششون.

مائده دلیر 1402-11-11 | 09:11

قیمت فروشگاه لارجمن بهتر از بقیه جاها هست خدایی.شوهرم وقتی بخواد بخره یه راست میره همین جا.

سروستانی 1402-11-11 | 09:11

مدل‌ها و رنگ‌های روز رو لارجمن دارن نسبت به بقیه جاها اجناسشون با کیفیته

حمید 1402-11-11 | 09:11

کاش توی شیراز بیشتر به لباس فروشی های سایز بزرگ فکر کنن ، ما خیلی باید بگردیم تا لباس مناسبی پیدا کنیم👚

ستایش تبریزی 1402-11-11 | 09:11

علی تپل تنوع دارن توی سایز های بزرگ 👕

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.