فیلتر

لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ20-02-1402
تعداد بازدید لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز : 13614 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 15

امروزه مشکل اکثر بانوان پیدا کردن انواع لباس، مخصوصا لباس سایز بزرگ در فروشگاه های پوشاک شیراز است. فروش لباس سایز بزرگ در لباس فروشی ها زیاد رایج نیست و در فروشگاه های خاصی این لباس ها به فروش میرسد. وبسایت صفحه اول با در نظر گرفتن این مشکل شما بانوان عزیز برای راحتی کار شما لیستی از فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز برای شما تهیه کرده و همراه با آدرس، شماره تماس و ساعت کاری خدمت شما ارائه داده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 پوشاک عمده زنانه هیواد شیراز،ریشمک،بلوار امیرکبیر،خیابان آفتاب -
2 گالری قاسمی مجتمع تجاری زیتون.طبقه سوم قسمت برج پلاک 35 09164492205
3 فروشگاه پوشاک زنانه بنیتا شیراز،سه راه برق،میدان بسیج،خیابان انقلاب اسلامی 07132307968
4 مزون پریوش شیراز، بلوار ستارخان مجتمع هامون تجاری دوم پلاکS36 09177137795
5 فروشگاه لباس زنانه آرزو شیراز،ابتدای خیابان قصرالدشت بین پستچی و صورتگر پاساژ پردیس فروشگاه زنانه آرزو
07132306474
09171152215
6 پوشاک زنانه آریا شیراز،شهرک امام رضا،خیابان بیست متری امام خمینی،خیابان دستغیب -
7 فروشگاه ارزان مد (شیراز) شیراز ، پارامونت به سمت سینما سعدی، مجتمع تجاری پارسه،طبقه اول (یک طبقه بالای همکف)، گالری ارزان مد 09364952703
8 فروشگاه لباس زنانه رز شیراز،ارام،خیابان قصردشت،خیابان قصردشت هشتم -
9 زارع شیراز نبش خیابان طالقانی مجتمع تجاری شادی طبقه بالا بصورت کامل
09178307002
07132244879
10 فروشگاه سایز بزرگ شیراز شیراز ، پارامونت به سمت سینما سعدی، مجتمع تجاری پارسه،طبقه اول (یک طبقه بالای همکف) 09364952703
11 فروشگاه پوشاک بانوان ستیا شیراز،معالی آباد،خ دوستان پنجم،خ دوستان ۵/۲ 07136340162
12 پوشاک زنانه الیزابت شیراز،شهرک صدرا،کنارگذر علوی،خلیج فارس 09179070795
13 فروشگاه لباس زنانه تکتاز شیراز،سیلو،بلوار ربانی 07132272304
14 پوشاک زنانه خانه سبز شیراز،شهرک سراج،بلوار پاسارگاد غربی -
15 پوشاک زنانه ناندی شیراز،فضیلت،بلوار بدر 07137255759

تهیه لباس سایز بزرگ از فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

تهیه لباس سایز بزرگ زنانه، همواره معضل افرادیست که اضافه وزن و یا جثه بزرگی دارند. این بانوان مجبورند یا برای تهیه لباس هزینه بیشتر پرداخت کنند، (چون نسبت به لباس های عادی پارچه بیشتری مصرف شده) و یا تمامی بوتیک ها و مغازه ها را بگردند تا شاید بتوانند لباسی مناسب قد و هیکل خود پیدا کنند. فروشگاه لباس سایز بزرگ در شیراز در راستای همین امر و راحتی شما بانوان تاسیس شده اند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین راهنمایی را در این خصوص از ما دریافت کنید. 

در ادامه وبسایت صفحه اول برای داشتن گزینه هایی بیشتر و بهتر در خرید لباس زنانه برند و شیک، لیست کل فروشگاه پوشاک زنانه شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فروشگاه لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

معروف ترین فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

با این حال در اکثر موارد دچار مشکل می‌شوند و گزینه های کمتری برای انتخاب دارند. خوشبختانه شهر شیراز دارای تولیدی ها و فروشگاه های سایز بزرگ زنانه است که به صورت اختصاصی به تولید لباس های سایز بزرگ زنانه پرداخته اند. این تولیدی ها با توجه به سلیقه مشتری، لباس های خود را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و روانه بازار می‌کنند. در ادامه لیست فروشگاه های عمده لباس زنانه در شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

نکات مهم پوشیدن لباس سایز بزرگ زنانه:

  • پوشیدن لباس های تیره موجب لاغر نشان دادن شما می شود
  • پوشیدن لباس و شلوار یک رنگ نیز در لاغر به نظر رسیدن شما تأثیر زیادی دارد
  • راه راه های عمودی سبب لاغر و قد بلند به نشر رسیدن شما می‌شود
  • لباس رنگ روشن شما را درشت تر نشان خواهد داد
  • راه راه های افقی بر روی لباس و لباس های دارای طرح و نقش شلوغ نیز موجب چاق نشان دادن شما می شود

کیفیت و تنوع بالا لباس در فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

با جمع بندی تمامی این موارد به این نتیجه میرسیم که ابتدا لازم است انواع لباس زنانه سایز بزرگ را شناخته و نکات مربوط به پوشیدن آنها را رعایت کرده تا استایلی شیک و مناسب داشته باشیم. همچنین لازم است به طرح، رنگ و سایز لباس نیز توجه ویژه ای کرد. همچنین در فروشگاه لباس سایز بزرگ زنانه در شیراز، لباس مجلسی سایز بزرگ در شیراز نیز در شیک ترین مدل ها و برند های مطرح خدمت شما مشتریان عرضه میشود.

وبسایت صفحه اول لیستی از تمامی فروشگاه های لباس سایز بزرگ شیراز برای شما تهیه نموده است که میتوانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه های معرفی شده هر نوع لباس زنانه را در سایزهای لارج و ایکس لارج خریداری کنید. همچنین در صورتیکه علاقه به ست کردن انواع لباس های زنانه و مردانه دارید میتوانید به لیست فروشگاه های لباس ست زنانه و مردانه در شیراز مراجعه کنید. 

انواع لباس های موجود در فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

در فروشگاه لباس سایز بزرگ زنانه میتوانید لباس هایی از قبیل، مانتو سایز بزرگ شیراز، شلوار سایز بزرگ زنانه شیراز، لباس مجلسی سایز بزرگ شیراز، بیگ سایز شیراز و پیراهن خانگی سایز بزرگ را در انواع طرح و رنگ مشاهده و خریداری کنید. 

در ادامه وبسایت بیگ سایز نکات مهم خرید لباس سایز بزرگ زنانه را برای شما بیان کرده است:

"لباس سایز بزرگ زنانه را با برش مناسب و استاندارد انتخاب نمایید.

برش لباس تاثیر بسیار زیادی در نمایان کردن یا پوشاندن برجستگی ها و یا انحناهای بدن شما خواهد داشت. سه برش استاندارد و ایده آل برای اندام پلاس سایز ها تعریف شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

برش مستقیم یا راسته: این برش از شانه تا انتهای لباس سایز بزرگ زنانه به یک اندازه خواهد بود. این برش برای افرادی مناسب می باشد که اندام مثلثی شکل دارند یعنی شانه های آنها پهن می باشد اما پایین تنۀ بنسبت کوچکی داشته باشند.
برش امپراطوری: این برش بر روی نیم تنۀ بالایی بدن شما تاثیر دارد و لباس تا زیر سینه تنگ می باشد و هر چه به سمت پایین برود گشادتر می شود. این برش یک ترفند عالی بر جلب نگاها به سمت صورت شما می باشد. لباس با کمر امپراطوری را به افرادی که اندام گلابی شکل یا بالا تنۀ کوچک تری دارند پیشنهاد می دهیم.
برش A شکل: همانطور که از شکل A مشخص است این برش در قسمت بالاتنه تنگ خواهد بود و با شیب ملایمی در قسمت پایین تنه کلوش خواهد شد. این لباس انحنای بدن شما را به خوبی نمایش داده و قسمت بالاتنه و پایین تنه را به خوبی برجسته تر می کند."

آدرس و شماره تماس فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه شیراز

شیراز دارای فروشگاه های متعددی در زمینه لباس سایز بزرگ زنانه است که در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با خودرو شخصی و یا حمل و نقل عمومی به آنجا رفت و آمد کنید و نگران شلوغی و یا ترافیک نیز نباشید. شهر شیراز علاوه بر فروشگاه های لباس سایز بزرگ زنانه، فروشگاه های لباس زیادی دارد که هرکدام در نوع خود خاص بوده و تمامی لباس های زنانه را در طرح ها و مدل های متفاوت دارا می باشد. کیفیت و تنوع در پوشاک از نکات مثبت این فروشگاه ها میباشد.

برای یافتن آدرس فروشگاه لباس مجلسی سایز بزرگ شیراز کافیست به لیست بالای صفحه مراجعه کنید تا علاوه بر آدرس شماره تماس این فروشگاه ها را نیز مشاهده کنید.

تیم حرفه ای و با تجربه وبسایت صفحه اول همواره سعی در ارائه جدید ترین و مفید ترین لیست فروشگاه های لباس سایز بزرگ در شیراز را به شما دارد، تا شما همراهان عزیز نهایت استفاده را از وبسایت ما داشته باشید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مینا 1402-11-10 | 10:11

پوشاک زنانه خانه سبز که گذاشتید سایزای خیلی بزرگ نداشتن

مینا 1402-11-10 | 10:11

مزون پریوش اصلا سایز پلاس ندارن الکیه

عنایت 1402-11-10 | 10:11

تکتاز میرم و همیشه پلاس سایز دارن قیمتا هم واقعا مناسبه .همیشه برا مناسبتا خرید میمنم

عنایت 1402-11-10 | 10:11

تکتاز میرم و همیشه پلاس سایز دارن قیمتا هم واقعا مناسبه .همیشه برا مناسبتا خرید میمنم

موسویان 1402-11-10 | 10:11

فروشگاه سایز بزرگ پاساژ پارسه رو رفتم کیفیت کارار خوب بود ولی گرون بود یه مقدار البته ما واسه ما که دیر به دیر خرید میکنیم خوب بود

کوشکی 1402-11-10 | 10:11

بانوان ستیا لباس هاش کم هست، ولی با کیفیته

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.