فیلتر

لیست فرش فروشی های میانرود شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ14-04-1402
تعداد بازدید لیست فرش فروشی های میانرود شیراز : 1156 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 2

اگر شما قصد دارید یک فرش جدید برای تغییر دکوراسیون خانه‌تان یا برای جهیزیه فرزند خود خریداری کنید و به دنبال فروشگاه‌های فرش در منطقه میانرود شیراز هستید، تیم صفحه اول با ارائه لیستی از اطلاعات فروشگاه‌های فرش در این منطقه، امکان دسترسی آسان شما را فراهم کرده است. این اطلاعات شامل آدرس و شماره تماس فرش فروشی ها در محله میانرود شیراز است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 گالری فرش آوا استان فارس، شیراز، میانرود 09017440205
2 فروشگاه و انبار فرش حمید شیراز،اتحاد،بلوار نارنج،بلوار طلاییه 09179186121

معروفترین فرش فروشی های میانرود شیراز در بین مردم

از آنجایی که خرید فرش هزینه قابل توجهی در بردارد برای خرید آن باید به فروشگاه های معتبر و معروف مراجعه کرد تا فرشی با کیفیت به شما عرضه کنند از این رو ما معروفترین و بهترین فرش فروشی های میانرود شیراز را به شما معرفی کرده ایم تا با اطمینان خاطر فرشی با کیفیت و مطابق با سلیقه و دکوراسیون محل مورد نظر خود خریداری کنید.

در ادامه برای راحتی شما کاربران در دسترسی به تمامی فرش فروشی های شیراز وبسایت صفحه اول لیست کل فرش فروشی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

لیست فرش فروشی های شهرک میانرود شیراز

تنوع طرح و رنگ در فرش فروشی های میانرود شیراز

فروشگاه های فرش در شهرک میانرود شیراز که اطلاعات آن‌ها در وب سایت صفحه اول منتشر شده است، فرش های دست بافت و ماشینی با طرحها و رنگ های متنوع به مشتریان خود عرضه میکنند تا هر فردی با هر سلیقه و متناسب با دکوراسیون خانه یا محل کار خود فرش موردنظر خود را انتخاب و خریداری کند. 

خدمات پس از فروش در فرش فروشی های میانرود شیراز

یکی دیگر از ویژگی های مثبت فرش در فروشی های محله میانرود شیراز خدمات پس از فروشی است که به مشتریان خود ارائه میدهند این خدمات شامل ضمانت پس از فروش، تعمیر و راهنمایی های لازم جهت  نگهداری درست از فرش می باشد. همچنین می توانید جهت تعمیر فرش خود به این فروشگاه ها سر بزنید. لیست مکان های تعمیر فرش در شیراز را در اینجا ببینید. 

لیست سایر فرش فروشی های شیراز:

لیست فرش فروشی های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

لیست فرش فروشی های شهرک گلستان شیراز

لیست فرش فروشی خیابان لطفعلی خان شیراز

لیست فرش فروشی بلوار کریم خان زند شیراز

لیست فرش فروشی های بلوار امیرکبیر شیراز

اهمیت به کیفیت بالای فرش در فرش فروشی های میانرود شیراز

ویژگی مهم و اساسی فرش فروشی های میانرود شیراز، اهمیت به کیفیت فرشی است که به مشتریان عرضه می‌کنند. فرش های موجود در فروشگاه های فرش در محله میانرود از نظر جنس الیاف به کار برده شده در فرش و بافت دقیق و ظریف در سطح بالایی قرار دارند و همین امر علاوه بر زیبایی فرش باعث بالا رفتن طول عمر آن می شود.

قیمت مناسب فرش در فرش فروشی های میانرود شیراز

در فروشگاه فرش میانرود شیراز که تیم صفحه اول معرفی نموده است، قیمت فرش های ماشینی و دست بافت بسیار مناسب است  و از تخفیفات ویژه ای برای مشتریان خود برخوردار هستند. در فرش فروشی های میانرود شیراز افراد با بودجه متوسط نیز میتوانند فرش مورد نظر خود را خریداری کند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.