فیلتر

لیست دکترهای پوست نیایش شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای پوست نیایش شیراز : 962 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

محله نیایش یکی از محلات استان فارس است که در نزدیکی محدوده مرکزی شهر شیراز و در منطقه 6 قرار دارد. این محله از شمال به خیابان محمودیه، از جنوب به بزرگراه کوهسار مهدی و خیابان دانش‌آموز و از غرب به بلوار چمران منتهی می‌شود. در این مطلب در رابطه با لیست دکتر های پوست نیایش شیراز نکات مفیدی را جمع‌آوری کردیم و توصیه می‌کنیم با مطالعه این مطلب، با ما همراه باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر زیبا علی رمجی بلوار چمران ، خیابان نیایش ، نبش کوچه 1، مجتمع نیایش ، طبقه 1 07136540043

بهترین دکترهای پوست نیایش شیراز از نظر مردم

پوست یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قسمت‌های بدن است که وظیفه حفاظت از بدن را برعهده دارد. هنگامی که بخشی از پوست مختل می‌شود، ممکن است که عوارض شدید و جبران‌ناپذیری برای بدن به وجود آید. دکتر پوست نیایش شیراز در زمینه درمان اختلالات و بیماری‌های پوست، مو، ناخن و غشای مخاطی تخصص دارد. از خدمات دکتر پوست در محله نیایش شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان اختلالات و بیماری‌های پوستی
  • عمل‌های جراحی
  • خدمات زیبایی توسط پزشک
  • آسیب‌شناسی پوستی

لیست تمامی متخصصان پوست در شیراز

بهترین دکترهای پوست نیایش شیراز از نظر مردم

ویژگی های مثبت دکترهای پوست نیایش شیراز

برای انتخاب بهترین دکتر پوست نیایش شیراز می‌توانید دوره‌های تخصصی پزشک و تجربیات وی را بررسی کنید. مسلما دکتری که دوره تخصصی در مورد یک بیماری پوستی را طی کرده باشد، بهتر می‌تواند بیماری و روش‌های درمان آن را کنترل کند. از ویژگی‌های یک دکتر پوست حرفه‌ای در محله نیایش شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

به روز بودن اطلاعات دکترهای پوست نیایش شیراز

با توجه به اینکه درمان‌های پزشکی در دنیا به صورت مداوم در حال تغییر و پیشرفت هستند، بنابراین دکتر پوست باید مرتبا دوره‌های مختلف را بگذراند. در ادامه برای شما کاربران لیست پزشکان پوست و مو خیابان ارم شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

دارای تجربه کافی دکترهای پوست نیایش شیراز

تجربه در کار پزشکی در کنار دانش پزشکی جزو فاکتورهای مهم در تخصص پوست به شمار می‌رود. دکتر پوست باتجربه در محله نیایش شیراز می‌تواند مشکل پوستی را به سرعت رفع کند و برای درمان اقدام نماید.

اختصاص وقت کافی به هر بیمار توسط دکترهای پوست نیایش شیراز

بهترین دکتر پوست نیایش شیراز فردی است که با روی خوش، مشکلات بیمار را جویا می‌شود و به صورت ساده و قابل درک، درمورد روش‌های مصرف داروها و درمان بیماری با وی صحبت می‌کند.

اطلاعات دارویی کامل دکترهای پوست نیایش شیراز

برای اینکه بتوانید دکتر پوست حرفه‌ای در محله نیایش شیراز را شناسایی کنید، می‌توانید به اطلاعات دارویی وی مراجعه نمایید. بهترین پزشک پوست، فردی است که با پزشکان داروساز در تعامل است و از داروه و محصولات مراقبتی پوست و موی جدید و موجود در داروخانه‌ها آگاه است.

در ادامه وبسایت دکتر تو نکات و توضیحات مهمی در خصوص میخچه و نحوه درمان آن برای شما کاربران عزیز توضیح داده است:

"میخچه و پینه چه هستند؟
میخچه و پینه یکی از انواع مشکلات پوستی هستند که بسیار شایع هستند. این مناطق سخت و دردناک در پوست اغلب در پاسخ به فشار یا اصطکاک، در پا ایجاد می‌شوند. زیرا پوست می‌کوشد تا مناطق زیرین را از آسیب، فشار، مالش یا اصطکاک حفظ کند. میخچه و پینه خطرناک نیستند. اما می‌توانند باعث سوزش و تحریک پوست شوند. میخچه و پینه در افرادی که کفش‌های نامناسب استفاده می‌کنند، پاهایشان عرق می‌کند و کسانی که هر روز برای مدت طولانی می‌ایستند، رایج‌تر هستند. همچنین میخچه و پینه در زنان بیشتر از مردان دیده می‌شود.
میخچه و پینه چگونه تشخیص داده می شوند؟
تشخیص این دو مورد بسیار ساده است. برای تشخیص میخچه و پینه تنها کافی است که پزشک به پوست شما نگاه کند!

درمان میخچه چگونه انجام می شود؟
متخصص طب سوزنی جهت کاهش فشار روی بافت‌های زیرین، می‌تواند برخی از لایه‌های پوست ضخیم شده را با تیغ جراحی ببرد. فرد نباید میخچه یا پینه‌ی خود را برش دهند، زیرا می‌تواند دردناک باشد و خطر ابتلا به عفونت بالا است. توجه داشته‌باشید هنگام درمان میخچه و پینه در خانه، مهم است که پوست بیش‌از‌حد برداشته نشود، زیرا می‌تواند به درد و عفونت منجر شود.
۱. درمان میخچه پا و در افراد مسن و دیابتی
افراد مسن‌تر و افراد مبتلا به دیابت، نباید در خانه پوستشان را برش دهند یا سوهان بزنند، زیرا این کار می‌تواند منجر به زخم‌های پوستی و عفونت شود که درمان آن دشوار است. این افراد قبل از استفاده از اسید سالیسیلیک باید با پزشک مشورت کنند زیرا می‌تواند باعث زخم شود. هرگونه برش پوستی بهتر است توسط پزشک و کادر درمانی انجام شود. اگرچه برای درمان میخچه و پینه، پاکسازی مکرر و منظم لازم است، اما ممکن است میخچه یا پینه عود کنند."

لیست دکترهای پوست ملاصدرا در شیراز

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای پوست نیایش شیراز

یکی از قابلیت‌های مهم دکتر پوست نیایش شیراز دریافت نوبت به صورت‌های آنلاین و حضوری است. شما برای اینکه از دکتر پوست در محله نیایش نوبت بگیرید، می‌توانید پزشک موردنظر خود را در لیست بالا انتخاب کنید و سپس با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. هر کدام از دکترهای پوست محله نیایش، به صورت‌های مختلف حضوری و آنلاین نوبت می‌دهند و شما با توجه به نزدیکی به محل زندگی یا کار خود و همچنین کیفیت پزشک، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

همچنین برخی از این پزشکان مشاوره آنلاین را در دستور کار قرار می‌دهند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.