فیلتر

لیست دکترهای پوست ملاصدرا شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای پوست ملاصدرا شیراز : 775 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

ملاصدرا، یکی از خیابان‌های شهر شیراز است که بین دو محور شریانی مهم یعنی خیابان زند و خیابان قصردشت قرار دارد. در این مطلب، لیستی از دکترهای پوست در خیابان ملاصدرا را برای شما تهیه کردیم که شما می‌توانید با مشاهده این جدول، بهترین دکتر پوست ملاصدرا شیراز را شناسایی و برای نوبت‌گیری اقدام کنید. در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌های دکتر پوست در خیابان ملاصدرا و انتخاب دکتر می‌پردازیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر عبدالرسول اسماعیل زاده خیابان ملاصدرا کوچه ۴ مجتمع پزشکی ملاصدرا طبقه 3 07136473291
2 دکتر رحیم اکبرپور چهارراه ملاصدرا، جنب بانک سپه 09059201341
3 دکتر سید محمدناصر حسینی ملاصدرا ،کوچه 9 ، ساختمان رازی ، طبقه 3 07132308005 07132349055
4 دکتر سید محمدناصر حسینی ملاصدرا ،کوچه 9 ، ساختمان رازی ، طبقه 3 07132308005 07132349055

معرفی بهترین دکترهای پوست ملاصدرا شیراز از نظر مردم

پوست شما جزو بزرگ‌ترین اندام‌های بدن شما به شمار می‌رود و اولین خط دفاعی در برابر باکتری‌ها، ویروس‌ها، گرما، رطوبت و موارد دیگر است. بنابراین باید توجه ویژه‌ای به انتخاب دکتر و متخصص پوست داشته باشید تا سلامتی پوست و موی شما تضمین شود. دکتر پوست ملاصدرا شیراز نوعی پزشک است که شرایط و مشکلات پوست را بررسی می‌کند و با تشخیص دقیق، بهترین درمان‌های موردنیاز را ارائه می‌دهد. خدماتی که دکترهای پوست در خیابان ملاصدرا ارائه می‌دهند، به صورت کلی به دو دسته درمانی و زیبایی تقسیم می‌شوند.

لیست کل دکترهای پوست شیراز

معرفی بهترین دکترهای پوست ملاصدرا شیراز از نظر مردم

ویژگی های مثبت برترین دکترهای پوست ملاصدرا شیراز

با کثرت جامعه پزشکی ممکن است که شناخت و انتخاب بهترین دکتر پوست ملاصدرا شیراز کمی دشوار باشد. برای این امر در ابتدا بهتر است که هدف از مراجعه به متخصص پوست را مشخص کنید که چه چیزی است. آیا برای درمان پوست می‌خواهید به دکتر پوست در خیابان ملاصدرای شیراز مراجعه کنید و یا می خواهید برای زیبایی به مطب بروید؟ سپس باید ویژگی‌های بهترین دکتر پوست در خیابان ملاصدرای شهر شیراز را بشناسید که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجربه و مهارت بالای دکترهای پوست ملاصدرا شیراز

مهم‌ترین معیار در مواجهه با مشکلات پوست را می‌توان تجربه و مهارت پزشک دانست. قبل از مراجعه به دکتر پوست حتما سوابق وی را بررسی کنید و از گذراندن دوره‌های علمی وی مطمئن شوید. این مورد کمک می‌کند تا دکتر پوست بهتر بتواند بیماری‌های پوستی را شناسایی کند و در درمان آن تلاش نماید. شما می‌توانید با بررسی میزان درصد رضایت‌مندی مراجعین قبلی به پزشک موردنظر، انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه لیست پزشکان پوست و مو زرهی شیراز را همراه با آدرس مطب و شماره تماس تهیه و خدم شما ارائه داده ایم.

ارزیابی و آگاهی از تجربیات عالی دکترهای پوست ملاصدرا شیراز

بدین‌منظور می‌توانید از دیگران در مورد عملکرد دکتر پوست کمک بگیرید تا تجربیات خود را از مراجعه به پزشک با شما در میان بگذارند. همچنین می‌توانید با بررسی سایت و شبکه‌های اجتماعی پزشک، مانند تلگرام و اینستاگرام، بهترین دکتر پوست ملاصدرا شیراز را پیدا کنید.

اهمیت بالای بیمار نزد دکترهای پوست ملاصدرا شیراز

بهترین دکتر پوست در خیابان ملاصدرای شیراز، فردی است که بیشترین زمان خود را برای بیمار خود بگذارد. بررسی شرح حال بیمار و گرفتن اطلاعات لازم از او باید در اولویت پزشک باشد. شما می‌توانید در اولین دیدار خود، سوالاتتان را از دکتر پوست بپرسید و بر پاسخی که به شما ارائه می‌دهد، دقت داشته باشید.

لیست دکترهای پوست خیابان زند شیراز

آشنایی با تکنیک های روز پزشکی

امروزه تکنیک‌های روز پزشکی با پیشرفت قابل توجهی روبه‌رو بوده‌اند که در روش‌های درمانی و زیبایی استفاده می‌شوند. آگاهی از تکنیک‌های روز پزشکی باعث می شوند که بیماری پوستی موردنظر نسبت به روش‌های قدیمی، آسان‌تر و سریع‌تر برطرف گردد و بهبود یابد.

در ادامه وبسایت صدف نکات مهمی در خصوص انواع تاول های پوستی و درمان آنها خدمت شما بیان کرده است:

"علت ایجاد تاول
تاول پوستی در اثر عوامل مختلفی ایجاد می شود که برخی از آنها عبارتند از:

زخم های عمیق و مزمن
سوختگی شدید
سرمازدگی یا سوختگی سرد
اصطکاک پوست با سطح
تحت فشار قرار گرفتن پوست
تماس با مواد شیمیایی
حساسیت
عفونت باکتریایی یا ویروسی همچون آبله مرغان و بیماری زونا
کمبود شدید برخی عناصر مغذی مانند زینک
ویژگی های ظاهری تاول
تاول‌های ناشی از آسیب یا سایش به صورت حباب‌های سطحی هستند و داخل آنها پر از مایع شفاف یا خون است.
تاول‌هایی که منشأ دیگری دارند، ممکن است در یک ناحیه‌ی بدن یا در سرتاسر بدن دیده شوند.
ممکن است تاول‌ها دردناک باشند یا خارش پوستی داشته باشند.
اگر دلیل سیستماتیک، مانند عفونت داشته باشد، علائمی در کل بدن خواهید داشت، از جمله: تب، درد و خستگی.
تشخیص تاول‌ پوستی
بیشتر پزشکان می‌توانند تاول‌ها را با نگاه کردن به پوست شما تشخیص دهند. برخی مواقع ممکن است تاول به دلیل عفونت یا اختلال پوستی ایجاد شده باشد، در این صورت ممکن است پزشک بیوپسی تاول را پیشنهاد کند. در بیوپسی تکه‌ای از تاول برداشته می‌شود و زیر میکروسکوپ بررسی می‌شود."

نحوه دریافت مشاوره و رزرو نوبت نزد دکترهای پوست ملاصدرا شیراز

اگر مشکلی در پوست، مو یا ناخن خود دارید، بهتر است که به متخصص پوست مراجعه کنید و یا با وی مشورت نمایید. اگر با علائم بیماری پوستی روبه‌رو شدید و یا درمان فعلی شما بی‌اثر است، حتما در اسرع وقت با دکتر پوست ارتباط برقرار کنید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مریم بانو 1402-11-14 | 11:11

دکتر اسماعیل زاده خیلی واسه بیمار وقت میزارن و خیلی خوش اخلاق هستن و من بیماری پوستی دارم و همه جوره تست شدم و تحت درمانم

طلعت صارمی 1402-11-14 | 11:11

دکتر اسماعیل زاده برای بنده تزریق فیلر زیر چشم انجام دادن که بسیار راضی هستم

آیدا زرنگار 1402-11-14 | 11:11

آقای ناصر حسینی هنوز ملاصدرا ویزیت میکنن؟آدرس درسته؟شماره شون رو جواب نمیدن

میثاقیان 1402-11-14 | 11:11

سلام به همگی کسی هست دکتر پوست خوب شیراز بشناسه؟؟؟ ترجیحا خانوم من باردارم و الان حدود دو هفته یا بیشتر هست که سمت چپ بدنم کهیر یا یه جور دونه ریخته به متخصص هم نشون دادم گفت سه روز از دارویی که میدم استفاده کن خوب نشد برو دکتر پوست

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.