فیلتر

لیست دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی : 761 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

بلوار میرزای شیرازی یکی از معابر اصلی محلات و از خیابان‌های مهم شهر شیراز به شمار می‌رود. پوست و مو جزو مهم ترین بخش ظاهری و سلامت فردی است و در صورتی که به دکتر پوست و مو احتیاج دارید، می‌توانید به یکی از دکترهای پوست و مو در بلوار میرزای شیرازی مراجعه کنید. بدین منظور برای یافتن بهترین دکتر پوست و مو میرزای شیرازی لیستی از آن‌ها را برای شما تهیه کردیم و در ادامه مطلب به بررسی بیشتر ویژگی‌های دکتر پوست و مو در بلوار میرزای شیرازی می‌پردازیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر علی رضا درودچی میدان صنایع به طرف شهرک آرین ، جنب مبل خاورمیانه ، طبقه فوقانی بانک صادرات 07136208941
2 دکتر مریم درخشان ابتدای تاچارا ، جنب درمانگاه صبا، ساختمان یاشیل، طبقه 4 09175393646
3 دکتر محمد ابراهیم فریدونپور شیراز،خیابان تاچارا، کنار پارک علوی، درمانگاه سپهر 07136251305

بهترین دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی از نظر مردم

همانطور که اشاره کردیم، پوست و مو را می‌توان مهم‌ترین بخش در ظاهر و سلامت انسان دانست و پوست سالم نشان می‌دهد که فرد از بدن سالم و حتی روان سالم برخوردار است. به همین دلیل باید اهمیت زیادی برای پوست و موی خود دهیم و از طرف دیگر، متخصصیان زیادی در این زمینه می‌توانند ما را راهنمایی کنند. شهر شیراز یکی از مناطق در سطح بالای علمی در کشور بوده که برترین متخصصان را نیز در خود جای داده است.

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی

بلوار میرزای شیرازی نیز جزو خیابان‌های اصلی شهر شیراز است که متخصصین پوست و موی مجربی دارد. دکتر پوست و مو میرزای شیرازی از دانش کافی و مهارت لازم برخوردار است. از خدماتی که متخصص پوست و مو در خیابان میرزای شیرازی ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص و درمان بیماری‌های پوست
  • تشخیص و درمان بیماری‌های مو
  • درمان و تشخیص بیماری‌های ناخن

لیست کامل پزشکان پوست و مو در شیراز

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی

ویژگی های مثبت دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی

با توجه به حساسیت بالای پوست و مو بهتر است که با بهترین دکتر پوست و مو میرزای شیرازی آشنا شوید. به عنوان مثال اگر ژل و بوتاکس توسط فردی غیرمتخصص انجام شود، ممکن است که عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد داشته باشد. متخصص پوست و مو باید به صورت مداوم با بیمار خود در ارتباط باشد تا در صورت وجود مشکل، وضعیت بیمار در سریع‌ترین زمان بررسی شود.

در بهترین دکترهای پوست و مو در میرزای شیرازی از روش‌های درمانی و تجهیزات جدید استفاده می‌گردد. همچنین دکتر پوست و مو باید برای تشخیص و رفع بسیاری از مشکلات آمادگی لازم را داشته باشد. ارائه روش‌های مختلف می‌تواند کار را برای بیمار راحت‌تر کند تا درنهایت بتواند بهترین روش را برای خود انتخاب نماید. در ادامه لیست پزشکان پوست و مو سینما سعدی شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دکتر پوست و مو در بلوار میرزای شیرازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخلاق حرفه‌ای
  • صبوری در معاینه بیمار
  • آشنایی به علم روز پزشکی در حوزه پوست، مو و زیبایی
  • تشخیص صحیح و درمان مناسب

در ادامه وبسایت صدف نکات مهمی در خصوص شپش سر و راه های درمان آن خدمت شما ارائه داده است:

"پیشگیری از شپش
شپش انواع مختلفی دارد شامل شپش سر، شپش بدن ، شپش عانه و شپش مژه .اگر از کسانی که سنی از آنها گذشته است درمورد خاطراتشان پرس وجو کنید حتما به یاد دارند که در گذشته های نه چندان دور شپش از مواردی بوده که با شیوع فراوان در بین مردم و به خصوص اطفال وجود داشته که بعد ها با ارتقا سطح بهداشت عمومی از میزان شیوع آن کاسته گردیده. لیکن در سالهای اخیر هر از گاهی اخباری از اپیدمی‌های شپش سر در مدارس (به خصوص مدارس دخترانه ) به گوشتان می خورد که اتفاقا محدود به حد و مرز جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی خاصی نمی‌گردد.
راه های انتقال شپش
انتقال شپش سر از طریق تماس مستقیم سر به سر و یا انتقال از طریق وسایل آلوده مثل شانه،برس و وسایل مرتبط با مو،همچنین وسایل خواب و کلاه اتفاق می افتد. حتی الکتریسیته ناشی از شانه کردن یا درآوردن لباس می تواند به صورت فیزیکی شپش را به فاصله 1 متر پرتاب کند. بیشترین مناطق درگیر در شپش سر، پشت گوش ها و پس گردن بوده و شایعترین علامت آن خارش شدید می باشد. که ثانویه به آن عفونت پوست سر ممکن است ایجاد شود، هر چند بعضی از افراد می توانند بدون علامت بوده و به عنوان ناقل محسوب شوند.

پیشگیری از شپش
با توضیحات فوق بهترین راه پیشگیری از آلوده شدن به این بیماری آموزش و آگاه سازی کودکان و والدین آنها با بیماری وتشویق آنها به عدم استفاده از وسایل شخصی دیگران مانند کلاه،شانه،برس و غیره در مدرسه و آرایشگاه ها می باشد. همچنین اولیا و مربیان مدارس می باید در صورت مشاهده موارد مشکوک به شپش بر روی سر دانش آموزان نسبت به معاینه آنان در مرحله اول توسط مربیان بهداشت مدارس و در مواردی که شک به تشخیص وجود دارد، توسط پزشک اقدام و در صورت تایید تشخیص، درمان گردند."

لیست دکترهای پوست نیایش در شیراز

نحوه دریافت نوبت و مشاوره تخصصی نزد دکترهای پوست و مو میرزای شیرازی

برای دریافت نوبت از دکتر پوست و مو میرزای شیرازی می‌توانید با مشاهده یکی از دکترهای لیست بالا، به صورت حضوری یا آنلاین با مطب دکتر ارتباط برقرار کنید. تعداد زیادی متخصص پوست و مو در لیست بالا وجود دارد که شما با برقراری تماس با شماره‌های مندرج در جدول، برای مراجعه به پزشک به صورت حضوری، نوبت بگیرید.

همچنین شما می‌توانید با برخی از دکترهای مندرج در لیست به صورت آنلاین مشاوره بگیرید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.