فیلتر

لیست دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز : 858 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 6

خیابان قدوسی غربی در شیراز یک خیابان پر رفت و آمد محسوب می‌شود که با دارا بودن ساختمان‌های چند طبقه پزشکان متعددی را در خود جای داده است. از طرفی پوست صاف، شفاف و سالم طرفداران زیادی میان افراد دارد و به عنوان یک ملاک زیبایی میان اغلب خانم‌ها شناخته می‌شود. به منظور دارا بودن یک پوست سالم و شاداب شما ملزم به رعایت روتین پوستی و مراقبت از سلامت پوست خود هستید. به این منظور بهتر است پیش از هر گونه اقدام خودسرانه برای رفع مشکلات پوستی به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم ما را در این مطلب همراهی نمایید تا به معرفی لیست دکتر پوست قدوسی غربی شیراز بپردازیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر جلال حاجی زاده شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 12، ساختمان علی 07136313856 07136314914
2 دکتر کسری بهداد خیابان قدوسی غربی، بین کوچه 10 و 12 07136313856
3 دکتر شهاب زارع قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۹/الف، ساختمان سمت چپ، طبقه ۱ واحد ۳ ۰۹۱۷۰۶۰۷۶۰۷
4 دکتر مهدی آرمانی فر قدوسی غربی، جنب کوچه 12، ساختمان علیا، طبقه3 07136313856 07136313857 07136314914
5 دکتر سید منیر الدین ناظم السادات قدوسی غربی، نبش کوچه 1 07136283368
6 دکتر زهره مقامی قدوسی غربی، جنب کوچه 12 07136313856

معرفی باتجربه ترین دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز

روتین پوستی یک عمل پسندیده و مناسب به منظور حفظ سلامت پوست صورت و بدن است که می‌تواند نقش موثری در زیبایی داشته باشد. پوست شما می‌تواند در اثر عوامل محیطی متعددی دچار لک، جوش، التهاب، سوزش، خارش یا انواع بیماری‌ها شود. بهترین عملی که می‌توانید حین برخورد با چنین مشکلاتی انجام دهید مراجعه سریع و به موقع به متخصص پوست است.

یک متخصص پوست با دارا بودن مهارت و علم کافی می‌تواند علت بروز مشکل در پوست صورت یا بدن شما را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام کند. لک‌ها و جوش‌های پوستی می‌توانند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند به همین منظور این افراد دائما به دنبال راهی برای درمان این مشکلات هستند.

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز

پزشک متخصص پوست با بررسی پوست شما به سهولت می‌تواند راهکارهایی به شما ارائه دهد که با استفاده از آن‌ها در مدت‌زمان کوتاهی پوست خود را درمان کنید. اگر ساکن شهر شیراز هستید و به دنبال پزشکی به منظور درمان مشکلات پوستی و دریافت روتین مناسب خود می‌گردید می‌توانید با مطالعه لیست دکتر پوست قدوسی غربی شیراز پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید.

لیست کامل از همه پزشکان پوست و مو در شیراز

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز

بهترین متخصص پوست قدوسی غربی شیراز کیست؟

یک پزشک متخصص کاردان و ماهر در مرحله اول به طور دقیق و جزئی پوست شما و مشکل آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس با ارائه راهکارهای مناسب اقدام به درمان مشکلات پوستی شما کرده و شما را از روش‌هایی که به کارگیری آن‌ها موجب پیشگیری از بروز مجدد مشکل می‌شود آگاه می‌کنند. با مطالعه لیست جامعی که از دکتر پوست قدوسی غربی شیراز تهیه شده است می‌توانید اطلاعات خوبی در رابطه با چگونگی فعالیت و موقعیت مکانی دقیق پزشکان به دست آورید. در ادامه لیست پزشکان پوست و مو فرهنگ شهر شیراز را تهیه و همراه با آدرس مطب و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

ویژگی های مثبت دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز

در این بخش از مطلب شما را با چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های برتر یک پزشک متخصص پوست آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:

  • ارائه راهکارها و روش‌های درمانی مناسب
  • دارای استعداد و تخصص کافی در زمینه پوست
  • شناخت صحیح عوامل ایجادکننده مشکلات پوستی
  • تشخیص درست بیماری
  • بررسی دقیق مشکلات پوستی

لیست دکترهای پوست عفیف اباد شیراز

در ادامه وبسایت صدف توضیحات مفیدی در خصوص بیماری پوستی قارچ پوستی برای شما ارائه داده است:

"علل بروز عفونت و قارچ پوستی
احتمال آنکه به عفونت‌ های قارچی پوست مبتلا شوید بیشتر است اگر:

اضافه‌وزن داشته باشید.
پوست خود را به‌طور کامل پس از حمام یا دوش گرفتن خشک نکنید.
در تماس با شخص یا حیوان آلوده با عفونت قارچی باشید.
لمس وسایل آلوده، مانند لباس، حوله و لباس‌های خواب.
پابرهنه راه رفتن بروی زمین حمام و محوطه‌ی استخر
پوشیدن لباس‌های تنگ که اجازه تبخیر عرق را ندهد.
ابتلا به دیابت.
به تازگی آنتی بیوتیک مصرف کرده باشید.
علائم عفونت و قارچ پوستی
علائم و نشانه‌های عفونت قارچ پوستی به نوع قارچ و ناحیه درگیر شده بستگی دارد. بثورات قارچی گاهی اوقات با دیگر بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما اشتباه گرفته می‌شوند. عفونت‌های قارچی پوست می‌توانند انواعی از بثورات مختلف پوستی را ایجاد کنند. بعضی از آنها باعث ایجاد قرمزی، پوسته پوسته شدن پوست و خارش می‌شوند. برخی از آنها فقط باعث ایجاد خشکی پوست می‌شوند. قارچ‌ها می‌توانند فقط یک منطقه‌ی خاص یا چندین ناحیه از بدن را درگیر نمایند. اگر به عفونت قارچ سر مبتلا شوید، ممکن است مقداری از موهای خود را از دست بدهید."

نحوه دریافت مشاوره و رزرو نوبت نزد دکترهای پوست قدوسی غربی شیراز

به منظور دریافت نوبت از دکتر پوست قدوسی غربی شیراز شما می‌توانید لیست تهیه‌شده از مشخصات و اطلاعات این پزشکان را که حاوی مواردی همچون شماره تماس، نشانی مطب و ساعت کاری پزشک است مطالعه کنید. برقراری تماس تلفنی با شماره‌های درج‌شده در لیست اولین اقدامی است که می‌توانید به منظور رزرو نوبت از آن استفاده کنید.

مراجعه حضوری به آدرس درج‌شده در لیست نیز دومین راهکاری است که می‌توانید برای دریافت نوبت به کار بگیرید. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صورت آنلاین وارد سایت صفحه اول شوید.  تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

خورشید داور‌ 1402-11-14 | 11:11

فعلا لیزر کردم نتیجه هنوزمشخص نشده مطب دکتر مهدی آرمانی فر

فرهاد 1402-11-14 | 11:11

ابله مرغان گرفته بودم دکتر مقامی جاش رو کاملا درمان کردن

آذر 1402-11-14 | 11:11

من مشکل حساسیت سبوریک داشتم که دکتر با دانش و حوصله بسیار زیادشون در مدت ۴ ماه به من کمک کردن که خوب هم شدم.جا داره بابت کمکشون تشکر کنم

خرم 1402-11-14 | 10:11

خواهر من ریزش مو داشت رفت مطب دکتر بهداد یه سری دارو بهش داد ریزش موهاش خوب شد ولی به جاش مو در نیومد ولی همین که جلوی ریزش رو گرفت بازم میشه گفت خوبه

پاک نیت 1402-11-14 | 10:11

ریزش مو داشتم من که اونم با prp و مزومو _فیلر توسط خانم دکتر درمان شدم وکمال تشکر رو دارم از خانم دکترمقامی

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.