فیلتر

لیست دکترهای پوست عفیف اباد شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای پوست عفیف اباد شیراز : 888 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

سلامت پوست نقش موثری در زیبایی و شادابی چهره افراد دارد، به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال روش‌هایی برای مراقبت از پوست خود هستند. پوست بدن یا صورت ما می‌توانند به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شود که پس از مشاهده علائم آن‌ها حتما باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنیم. توصیه می‌کنیم در این مطلب ما را همراهی نمایید تا لیست کاملی از دکتر پوست عفیف آباد شیراز را در اختیار شما قرار دهیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر وحید دستگردی خیابان عفیف آباد، روبروی کوچه 18، ساختمان السید، طبقه 4، واحد 44 07136483036 09391400104
2 دکتر جهانگیر تقی پور شیراز، خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، مجتع مهرگان، طبقه 4 07136292999
3 دکتر فخرالسادات نقیب عفیف آباد، روبروی مجتمع سپهر، ساختمان آریا، طبقه 4 07136483375 09903497072

بهترین دکترهای پوست عفیف آباد شیراز

پزشکان متخصصی که در حوزه سلامت پوست فعالیت می‌کنند دارای مهارت و تخصص لازم در شناخت انواع بیماری‌ها و مشکلات پوستی بوده و می‌توانند به شما در این زمینه یاری برسانند. پوست عضوی مهم در بدن هر انسانی است که حفظ سلامت و زیبایی آن ملزم به رعایت نکات و دارا بودن روتین مناسب پوستی است. حتی اگر نشانه‌ای از وجود بیماری یا مشکلات پوستی در خود مشاهده نمی‌کنید مراجعه به یک متخصص پوست به منظور حفظ شادابی و سلامت پوست شما می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

اغلب اوقات متوجه نیستید که استفاده از محصولات نادرست مراقبت پوستی شما تا چه اندازه می‌تواند به سلامت پوست آسیب برساند. به این منظور بهتر است پیش از هر گونه اقدام خودسرانه به منظور داشتن پوستی سالم‌تر و زیباتر به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید.

لیست کل دکترهای پوست در شیراز

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای پوست عفیف آباد شیراز

 

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای پوست عفیف آباد شیراز

در شهر زیبا و توریستی شیراز پزشکان متخصص پوست فراوانی مشغول فعالیت هستند که شما می‌توانید با مطالعه لیست دکتر پوست عفیف اباد شیراز اطلاعات بیشتری در رابطه با آن‌ها به دست آورید‌. خیابان عفیف اباد در شیراز منطقه‌ای است دکترهای پوست متعددی در آن فعالیت می‌کنند و هر یک دارای توانمندی و مهارت خاص خود هستند. در ادامه برای شما کاربران لیست پزشکان پوست و مو زرگری (بلوار مطهری) شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

ویژگی های مثبت بهترین دکترهای پوست و مو در محله عفیف آباد شیراز

اگر به دنبال شناخت بهترین دکتر پوست عفیف اباد شیراز هستید بهتر است حتما لیست تهیه‌شده از این پزشکان متخصص را مطالعه کنید. شما با مطالعه این لیست جامع می‌توانید اطلاعات مفیدی از قبیل ساعت کاری پزشک، آدرس مطب و شماره تلفن آن را به دست آورید. در این بخش قصد داریم شما را با چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پزشک متخصص پوست برتر آشنا کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تشخیص صحیح بیماری
  • دارای تخصص و مهارت کافی در درمان و شناخت مشکلات پوستی
  • ارائه روش‌های درمانی مناسب
  • شناخت نوع پوست و ارائه روتین پوستی سازگار با آن
  • بررسی دقیق و جزئی مشکلات پوستی مراجعه‌کننده
  • پیشگیری از پیشروی بیماری پوستی
  • راهنمایی در رابطه با مشکل پوستی مراجعه‌کننده

لیست دکترهای پوست ستارخان شیراز

در ادامه وبسایت درمانکده بیماری پوستی تبخال را به طور کامل برای شما توضیح داده است:

"تبخال چیست؟
تبخال عفونتی است که توسط HSV (ویروس هرپس سیمپلکس) ایجاد می شود. این ویروس دستگاه تناسلی خارجی، ناحیه مقعد، سطوح مخاطی و پوست سایر نواحی بدن را تحت تأثیر قرار می دهد.

تبخال یک بیماری دراز مدت است. با این حال بسیاری از افراد حتی با وجود داشتن ویروس، هرگز علائمی از خود نشان نمی دهند.

علائم این بیماری شامل تاول، زخم، درد هنگام ادرار، تبخال و ترشحات واژینال هستند. اگرچه درمانی برای تبخال وجود ندارد، اما این بیماری با استفاده از داروها و درمان های خانگی قابل درمان است.
علائم تبخال
بیشتر افراد تا ماه‌ها یا سال‌ها پس از آلوده شدن، هیچ گونه علائمی را تجربه نمی کنند. افرادی که در دوره ابتدایی علائم دارند معمولاً حدود ۴ روز پس از مواجهه (بین ۲ تا ۱۲ روز) این علائم در آن ها بروز می‌کند.

بسیاری از افراد مبتلا به HSV با عود تبخال روبرو هستند. بیشترین عودها در زمانی که فرد برای اولین بار آلوده می شود، روی می دهد. با این حال با گذشت زمان، دوره‌های بهبودی طولانی تر می شوند و هر دوره شدیدتر می‌شود."

نحوه دریافت نوبت و گرفتن مشاوره از دکترهای پوست عفیف آباد شیراز

چنانچه به دنبال تعیین وقت نزد دکتر پوست عفیف آباد شیراز هستید کافی است سری به لیست تهیه‌شده از پزشکان متخصص پوست فعال در این مطلب بزنید. با مطالعه این لیست می‌توانید آدرس و شماره تلفن مطب این پزشکان را به دست آورده و با برقراری ارتباط با آن‌ها نسبت به رزرو نوبت خود اقدام کنید.

شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت برقراری تماس تلفنی با مطب از ساعت کاری و نحوه تعیین وقت نزد پزشک مورد نظر خود اطلاع یابید. پیشنهاد می‌کنیم به منظور دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص پزشکان فعال در زمینه پوست که در خیابان عفیف آباد شهر شیراز فعالیت می‌کنند وارد سایت صفحه اول شوید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

ات 1402-11-14 | 10:11

سرم ویتامین سی برای من نوشت یه دکتر پوست ، الان یادم نیاد فامیلیشو ولی وسطای عفیف آباد بود مطبش لک و چروک رو کم کرد خیلی خوب بود

مجید 1402-11-14 | 10:11

سلام پسرم مشکل ریزش مو داشت که به لطف دکتر نقیب حل شد

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.