فیلتر

لیست دکترهای ارتوپد نیایش شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ09-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای ارتوپد نیایش شیراز : 529 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

ارتوپد شاخه‌ای از علم پزشکی است که به بررسی و درمان بیماری‌های مرتبط با استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، مفاصل، تاندون و غیره در انسان می‌پردازد. بسیاری از پزشکان متخصص داخلی پس از گذراندن دوره‌های تحصیلی تخصص در ارتوپد را دریافت می‌کنند. مجموعه صفحه اول به شما توصیه می‌کند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی جامع‌تر با این پزشکان لیست دکترهای ارتوپد نیایش شیراز را مورد مطالعه قرار دهید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر بابک پورعباس بلوار نیایش، نبش کوچه یک، مجتمع پزشکی نیایش, طبقه سوم، واحد 305 07136540019

معرفی بهترین دکترهای ارتوپد نیایش شیراز

برای بسیاری از ما ممکن است وضعیتی پیش آید که احساس درد و ناراحتی در مفاصل و ماهیچه‌های بدن خود احساس کنیم. این درد می‌تواند پس از گذشت چند روز کاملا از کنترل خارج شده و روند ادامه زندگی در افراد را کاملا مختل نماید. چنین دردهایی معمولا در قسمت گردن، کمر، ستون فقرات، زانو، لگن و غیره احساس می‌شود که امکان دارد تحت‌تاثیر عوامل متعددی همچون کهولت سن یا انجام فعالیت‌های سنگین به وجود آید.

اگر ساکن محله نیایش شیراز یا اطراف آن هستید و به دنبال یک متخصص ارتوپد ماهر می‌گردید بهتر است پیش از هر گونه اقدام لیست دکترهای ارتوپد نیایش شیراز را مطالعه کنید. ما در این لیست فهرستی از پزشکان فعال و برتر در زمینه ارتوپد را که در این منطقه مشغول خدمات‌رسانی هستند جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید پزشک مورد نظر خود را از این میان انتخاب نمایید.

لیست کامل پزشکان ارتوپدی در شیراز

معرفی بهترین دکترهای ارتوپد نیایش شیراز

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای ارتوپد نیایش شیراز

بررسی علت بروز درد در استخوان‌ها و مفاصل نیازمند دارا بودن سطح دانش و آگاهی بالا است که این امر تنها توسط پزشکان متخصص ارتوپد امکان‌پذیر خواهد بود. چنانچه در هر یک از قسمت‌های بدن خود که دارای ماهیچه، استخوان، مفصل، تاندون و غیره است احساس درد کردید بهترین اقدام مراجعه به پزشک متخصص ارتوپد است.

این پزشکان با تشخیص درست بیماری یا مشکل به وجود آمده در شما بهترین و مناسب‌ترین روش‌های درمانی را به منظور برطرف کردن مشکل در پیش می‌گیرند. طولی نمی‌کشد با تغییر سبک زندگی و استفاده از روش‌های درمانی تجویزی توسط پزشک درد و ناراحتی پیش آمده شما رفع شود.

ویژگی های مثبت بهترین دکترهای ارتوپد نیایش شیراز

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از انجام درمان تجویز شده توسط پزشک متخصص ارتوپد خود به دست آورید باید به دنبال یک پزشک کاردان و باتجربه باشید. شناخت ویژگی‌های کاری و اخلاقی یک پزشک تا حد زیادی می‌تواند در راستای انتخاب برترین پزشک برای شما کمک‌کننده باشد. در ادامه وبسایت صفحه اول لیست پزشکان ارتوپد فرهنگ شهر شیراز را همراه با آدرس مطب و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

شما می‌توانید با مطالعه لیست دکترهای ارتوپد نیایش شیراز نام پزشکان برتر و کاردان فعال در این محله را مشاهده کنید. در این بخش شما را با بارزترین ویژگی‌های برتر یک متخصص ارتوپد در نیایش شیراز آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:

  • دارای تخصص، دانش و تجربه کافی
  • تبحر در انجام عمل‌های جراحی
  • دارای اخلاق حرفه‌ای
  • ارائه روش‌های درمانی مطمئن و مناسب
  • دارای فن بیان قوی و تاثیرگذار
  • ارائه مشاوره به مراجعه‌کننده
  • بررسی دقیق مشکل به وجود آمده در بیمار
  • تشخیص درست

 

در ادامه وبسایت دکتر میر دلایل اسپاسم یا گرفتگی عضلات شانه را برای شما بیان کرده است:

"7 دلیل گرفتگی عضلات پشت کتف
داشتن گرفتگی عضلات پشت کتف – استخوان مثلثی شکل که پشت شانه شما را تشکیل می دهد – ممکن است حرکات بازو را محدود کرده و در فعالیت های روزمره تداخل ایجاد کند. در زیر به برخی از دلایل احتمالی این درد میپردازیم.  

وضعیت بد بدن
نشستن طولانی مدت با وضعیت بد ممکن است ستون فقرات شما را دچار تغییرات ساختاری کند که در نهایت باعث گرفتگی عضلات پشت کتف شود. قوز كردن پشت ، كج كردن سر به سمت پایین ، یا نشستن به یك طرف – مثلاً هنگام كار پشت میز یا مطالعه از تلفن همراه – می تواند عضلات شما را ضعیف كرده و به دیسک نخاع ، عضلات و رباط ها فشار وارد كند. این عدم تعادل معمول می تواند به درد قسمت فوقانی کمر کمک کند.

تکنیک نامناسب لیفتینگ
بالا بردن وزنه بالای سر بدون تکنیک مناسب می تواند قسمت فوقانی کمر و شانه های شما را در معرض آسیب قرار دهد. اگر جسمی را که بیش از حد سنگین است بلند کنید و یا جسمی را در حالتی که ستون فقرات نامرتب است نگه داشته باشید ، می تواند فشار ناخواسته ای به قسمت فوقانی کمر شما وارد کند.

بالابردن اشیا بیش از حد سنگین می توانند عضلات یا رباط ها را از بین ببرند و یا به مفصل شانه یا ستون فقرات را صدمه بزنند ، که می تواند اسپاسم عضلات پشت کتف را نشان دهد."

نحوه رزرو نوبت و دریافت مشاوره از دکترهای ارتوپد نیایش شیراز

به منظور دریافت رزرو نوبت مشاوره نزد پزشکان متخصص ارتوپد در نیایش شیراز شما می‌توانید به دو روش اقدام کنید. در لیست دکترهای ارتوپد نیایش شیراز ما اطلاعات جامعی در خصوص آدرس دقیق مطب پزشک همراه با شماره تماس آنان را قرار داده‌ایم.

با استفاده از این اطلاعات درج‌شده در لیست شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت برقراری تماس تلفنی نسبت به تعیین وقت مشاوره خود نزد این پزشکان اقدام کنید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.