فیلتر

لیست دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ09-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز : 577 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

احتمالا تا به حال شاهد درد استخوان و ماهیچه در بدن خود یا اطرافیان بوده‌اید که حین برخورد با چنین مشکلی به پزشک متخصص ارتوپد مراجعه کرده‌اند. ارتوپد شاخه‌ای از پزشکی است که در آن به بررسی علت‌ها و درمان مشکلات مفصلی، ماهیچه‌ای، استخوان، تاندون و غیره می‌پردازند. مجموعه صفحه اول به شما توصیه می‌کند جهت آشنایی بیشتر با لیست دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز ما را تا پایان ارائه این نوشتار همراهی نمایید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر محمود رستمی فرهنگ شهر ، خیابان پرستار ، درمانگاه بیمارستان بعثت 07136359383

بهترین دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز از نظر مردم

به سادگی با انجام فعالیت‌های سنگین، زیان‌آور، عدم تغذیه مناسب، عدم سبک زندگی مناسب و غیره می‌توان به ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن آسیب رساند. این آسیب در مراحل اولیه ممکن است چندان جدی به نظر نیاید اما به مرور زمان شدت درد در نواحی آسیب‌دیده بیشتر شده و می‌تواند زندگی شما را به کلی مختل کند. این آسیب‌های شایع معمولا در قسمت لگن، گردن، زانو، کمر، ستون فقرات و غیره ظاهر می‌شوند و ملزم به بررسی بیشتر توسط متخصصین هستند.

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز

اغلب افراد نیز با پا گذاشتن به دور میانسالی دچار درد و ناراحتی در این قسمت‌ها می‌شوند که این افراد نیز برای پیشروی مشکل باید علائم آن را جدی گرفته و به متخصص ارتوپد مراجعه کنند. پزشک متخصص ارتوپد شخصی است که از دانش و تخصص کافی در زمینه بهبود بیماری‌های ماهیچه‌ای، استخوانی، مفصلی و غیره برخوردار بوده و می‌تواند سلامتی مجدد را به شما باز گرداند.

لیست جامع متخصصان ارتوپدی شیراز

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز

ویژگی های مثبت دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز

چنانچه ساکن محله فرهنگ شهر در شیراز هستید می‌توانید با مطالعه لیست دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز نام پزشک مورد نظر خود را پیدا کرده و برای دریافت نتیجه دلخواه به او مراجعه کنید. پزشک مورد نظر با بررسی جامع و دقیقی بیماری شما را تشخیص داده و در صدد رفع آن روش‌های درمانی خاصی را در پیش می‌گیرد. این روش‌های درمانی که متخصص ارتوپد برای شما در نظر می‌گیرد ممکن است برای هر فرد مطابق سن و سال یا شرایط زندگی کاملا متفاوت باشد. در ادامه لیست دکترهای ارتوپد معالی آباد شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

بهترین پزشک ارتوپد فرهنگ شهر شیراز

چنانچه به دنبال انتخاب بهترین پزشک متخصص ارتوپد هستید لازم است ابتدا لیست دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز را مطالعه کنید. با مطالعه این لیست جامع می‌توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با هر یک از متخصصین ارتوپد قرار داده شده در این فهرست به دست آورید. سپس با شناخت ویژگی‌های این پزشکان می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام پزشک می‌تواند برای درمان مشکل شما مناسب‌تر باشد.

در این بخش از مطب شما را با چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های پزشک‌های متخصص ارتوپد در فرهنگ شهر شیراز آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دارای اخلاق حرفه‌ای
  • دارای تجربه، دانش و تخصص کافی
  • تبحر فراوان در انجام عمل‌های جراحی
  • دارای قدرت تشخیص درست
  • ارائه روش‌های درمانی متناسب هر بیمار

 

در ادامه وبسایت دکتر تو در خصوص انواع بیماری های زانو برای شما کاربران نکات مهمی را مطرح کرده است:

"انواع بیماری های زانو کدامند؟
بیماری های زانو یکی از انواع بیماری های استخوان و مفاصل است که می‌تواند افراد هر سنی را تحت تاثیر قرار دهند. قبل از معرفی این بیماری‌ها خوب است با آناتومی زانو آشنا شویم. استخوان، غضروف، رباط و مایع بخش مفصل زانو را تشکیل می‌دهند. استخوان کشکک همان کاسه زانو است.
۱. آسیب به رباط زانو
۴ نوع رباط در قسمت زانو قرار دارد. رباط طلیبی قدامی (ACL) بیشتر از دیگر رباط‌ها دچار آسیب می‌شود. چرخش ناگهانی ممکن است باعث آسیب به این رباط شود. معمولا این مشکل باعث درد نمی‌شود. اما شخص ممکن است هنگام آسیب صدایی از زانو بشنود و هنگام ایستادن خمیدگی و ورم را مشاهده کند. برای درمان ممکن است پزشک دارو یا تمرینات خاصی را تجویز کند.
۲. پارگی مینیسک زانو
منیسک غضروف سخت و محکمی است که استخوان ساق و ران پا را به هم وصل می‌کند. این غضروف به‌عنوان ضربه‌گیر عمل کرده و نقش مهمی در ساختار زانو دارد. مینیسک بالشتک‌های بافت هم‌بند است که در ثبات بدن هم نقش دارد.

برخی حرکات ناگهانی مانند چرخیدن روی زانو مکن است باعث پارگی منیسک زانو شود. پارگی این غضروف ممکن است باعث رگ‌به‌رگ شدن عضلات شود. اگر پارگی مینیسک خفیف باشد برای درمان از بریس زانو استفاده می‌شود. اما در برخی مواقع نیاز است که جراحی انجام شود.

۳. در رفتگی و کجی کشکک زانو
کشکک یک استخوان مثلثی جلو زانو است. زمانی که این استخوان از جای خود خارج می‌شود، به آن دررفتگی کشکک می‌گویند. معمولا دررفتگی به سمت بیرون زانو است. گاهی کشکک زانو جابه‌جا شده و به‌جای خود بازنمی‌گردد. در این وضعیت می‌توانید دررفتگی را مشاهده کنید."

نحوه دریافت نوبت حضوری و غیر حضوری از دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز

برای اینکه بتوانید نزد پزشکان متخصص ارتوپد در فرهنگ شهر شیراز نوبت مشاوره دریافت کنید می‌توانید به دو روش اقدام نمایید. ما در لیست دکترهای ارتوپد فرهنگ شهر شیراز اطلاعاتی در رابطه با موقعیت مکانی دقیق مطب پزشک و شماره تماس آنان را قرار داده‌ایم.

شما می‌توانید با استفاده از برقراری تماس تلفنی یا مراجعه به آدرس مطب درج‌شده در لیست نسبت به تعیین وقت مشاوره خود به راحتی اقدام کنید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.