فیلتر

لیست دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ02-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز : 1809 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در برخی موارد احساس درد یا وجود علائمی از بیماری در نواحی گوش، حلق و بینی خود داشته باشید. این نواحی در بدن ما امکان دارد به دلایل مختلفی دچار بیماری شوند که در این حین حتما باید به یک پزشک متخصص مراجعه گردد. مجموعه صفحه اول به شما همراهان عزیز توصیه می‌کند به منظور آشنایی بیشتر با لیست دکترهای گوش و حلق و بینی در شهرک گلستان شیراز ما را تا پایان ارائه این نوشتار همراهی نمایید. در این لیست اسم و آدرس این پزشکان جهت سهولت پیدا کردن و رفت و آمد به مطب آنها و همچنین شماره تماس مطب آنها برای رزرو نوبت برای شما تهیه و در این صفحه قرار داده شده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر محمدرضا صحت شهرک گلستان، درمانگاه بوستان 09389826935

معرفی بهترین دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

گوش، حلق و بینی در بدن ما از تاثیرگذارترین عضوها هستند که آسیب به هر یک از آن‌ها می‌تواند موجب بروز درد و ناراحتی در انسان شود. ممکن است در معرض آب و هوای آلوده یا بی‌احتیاطی‌هایی از قبیل گوش دادن به صداهای بسیار بلند یا بلع غذاهای نامناسب قرار بگیرید که در این حین گوش، حلق و بینی شما دچار مشکل می‌شوند. اولین اقدامی که در جهت رفع مشکل به وجود آمده در این نواحی باید انجام دهید مراجعه به یک پزشک متخصص گوش، حلق و بینی است تا مشکل به وجود آمده در شما را با دانش خود مورد بررسی قرار دهد.

لیست کل دکترهای گوش حلق بینی شیراز

معرفی بهترین دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

آدرس و شماره تماس معروف ترین دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

شهرک گلستان شیراز یکی از شهرک‌های پرجمعیت در شهر شیراز است که از پزشکان کاردان و متخصص بسیاری برخوردار خواهد بود. اگر شما نیز ساکن شهر شیراز یا شهرک گلستان آن هستید می‌توانید با مطالعه لیست لیست دکترهای گوش و حلق و بینی در شهرک گلستان شیراز پزشک متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پزشکان با دارا بودن تخصص و تبحر کافی می‌توانند مشکل به وجود آمده در نواحی گوش، حلق و بینی شما را بررسی کرده و با روش‌های درمانی مناسب اقدام به برطرف کردن مشکلات نمایند.

ویژگی ها و نکات مثبت دکتر دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

دکترهای متخصص متعددی در شهرک گلستان شیراز مشغول فعالیت هستند که شما باید به منظور شناخت بهترین آن‌ها به نکات و ویژگی‌های هر پزشک توجه کنید. به طور کلی تنها با شناخت ویژگی‌های بارز یک پزشک متخصص می‌توانید متوجه میزان توانمندی و تبحر او در درمان بیماری‌ها شوید. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست پزشکان گوش و حلق و بینی ملاصدرا شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس مطب تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

با مطالعه لیست دکترهای گوش و حلق و بینی در شهرک گلستان شیراز شما می‌توانید از اطلاعات مهمی همچون آدرس مطب و شماره تلفن آنان باخبر شوید. در این قسمت از مطلب شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دکتر متخصص گوش، حلق و بینی آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:

  • دارای تجربه، دانش و تخصص کافی
  • قدرت تشخیص بالا
  • دارای فن بیان قوی و اخلاق حرفه‌ای
  • ارائه روش‌های درمانی مناسب بیمار
  • راهنمایی و در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی در خصوص بیماری به مراجعه‌کننده
  • تبحر بالا در انجام عمل‌های جراحی

لیست دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

در ادامه وبسایت بشارتی در خصوص عمل بسته بینی برای شما نکات مهمی را مطرح کرده است:

"جراحی بینی بسته
در این روش نحوه عمل بینی به این صورت می باشد که جراح بینی تمامی برش های عمل را داخل بینی ایجاد می کند و با استفاده از ابزار مخصوصی پوست بینی را به میزان بسیار کمی از اسکلت بینی جدا کرده و  بالا نگه داشته می دارد و پس از آن اقدام به اعمال تغییرات روی بینی می کند.

مزایای عمل بینی به روش بسته
جراحی بسته بینی به خاطر برخی مزایایی که دارد در برخی از عمل های جراحی زیبایی انتخاب اول جراحان بینی می باشد، از مزایای این روش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کاهش مدت زمان عمل بینی
عدم ایجاد برش در ناحیه کلوملا
تورم کم نوک بینی و در نتیجه برطرف شدن ورم در مدت زمان بسیار کوتاه
تفاوت جراحی بینی به روش بسته و باز
در عمل بینی بسته ، جراح بینی دسترسی محدودی به بینی به ویژه به نوک بینی دارد.
جراحی بینی بسته ، برای افرادی که دارای ایرادات ناچیزی در بینی می باشند مناسب است.
در عمل کلوز بینی ، نیازی به برش در ناحیه کلوملا نیست.
در جراحی بینی بسته تنها به منظور کوچک نمودن بینی و ایجاد قرینگی در حفره های بینی ، برش هایی در پره های بینی ایجاد می شود."

نحوه دریافت مشاوره و رزرو نوبت با دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

به منظور دریافت نوبت مشاوره نزد پزشکان کاردان متخصص گوش، حلق و بینی در شهرک گلستان شیراز شما می‌توانید به لیست دکترهای گوش و حلق و بینی در شهرک گلستان شیراز  مراجعه کنید. سپس با استفاده از شماره‌های درج‌شده در لیست نسبت به برقراری ارتباط و تعیین وقت خود نزد پزشک مورد نظر اقدام نمایید.

از طرفی شما می‌توانید به آدرس درج‌شده در لیست نیز مراجعه کرده و به صورت حضوری نسبت به دریافت وقت خود اقدام کنید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

صدرا علیشاپور 1402-11-16 | 11:11

ساکشن گوش رو انجام دادم بهشون با حوصله بودن ممنونم ازشون

صدر زاده 1402-11-16 | 11:11

مراجعه ام به دکتر صحت جهت لوزه درد و ورم بود که بسیار عالی بود همه چیز از منشی تا ویزیت و به موقع هم اومدن

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.