فیلتر

لیست دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ02-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی : 941 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 2

مراقبت از عضوهایی همچون گوش و بینی برای حفظ سلامتی در این نواحی بسیار ضرورت دارد. زمانی که شما دستورالعمل‌ها و روش‌های مراقبت از گوش، حلق و بینی را به خوبی جدی نگیرید با مشکلات فراوانی در تنفس، شنیدن و بلع غذا روبه‌رو می‌شوید. مجموعه صفحه اول در این مطلب قصد دارد شما را با لیست دکترهای گوش، حلق و بینی میرزای شیرازی آشنا کند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم ما را تا پایان همراهی نمایید. در این لیست اسم، آدرس و شماره تماس این پزشکان برای دسترسی راحت به آنها و گرفتن وقت قبلی برای شما کاربران ارائه شده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر آزاده مرادی خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان 07136340259 09177513587
2 دکتر لیلا اسدپور معالی آباد، نبش دوستان، ساختمان الوند اداری، طبقه 4، واحد 401 09177979114 09338709885

معرفی با تجربه ترین دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

بخش‌هایی همچون گوش، حلق و بینی در هر انسانی نقش ویژه‌ای را برای شنیدن اصوات، بلع غذا و تنفس ایفا می‌کنند. مراقبت از این نواحی به دلیل اهمیت فعالیت آنان در بدن بسیار اهمیت دارد، چرا که بروز مشکل در این عضوها می‌تواند به طور کلی فعالیت روزمره شما را مختل کند. پزشکان بسیاری در سراسر کشور در حوزه گوش، حلق و بینی تخصص دارند و می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کرده تا مشکلات برطرف شوند.

لیست کل دکترهای گوش حلق بینی شیراز

آدرس و شماره تماس دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

آدرس و شماره تماس دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

حین برخورد با علائم بیماری در این بخش‌ها یا احساس درد در این نواحی اولین اقدام موثر مراجعه به دکتر گوش، حلق و بینی است. پزشک مورد نظر با بررسی علائم بیماری و تشخیص صحیح می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن با استفاده از روش‌های درمانی موثر بیماری شما را درمان کند. از طرفی در دنیای امروزه انجام عمل‌های جراحی زیبایی بینی بسیار شدت گرفته است که انجام این امر تنها به دست پزشک متخصص گوش، حلق و بینی امکان‌پذیر خواهد بود.

اگر ساکن شهر شیراز هستید حتما تا به حال گذر شما به خیابان میرزای شیرازی افتاده است که یکی از نام‌آشناترین خیابان‌های شیراز به شمار می‌رود. در این منطقه پزشکان متخصص متعددی مشغول فعالیت هستند که شما می‌توانید با مطالعه لیست دکترهای گوش، حلق و بینی میرزای شیرازی اطلاعات بیشتری در خصوص هر یک از آن‌ها به دست آورید. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست دکترهای گوش، حلق و بینی ستارخان شیراز را همراه با آدرس  مطب و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

ویژگی های مثبت بهترین دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

جهت شناخت یک پزشک برتر و کاردان شما باید ویژگی‌های کاری و حرفه‌ای پزشک را مورد بررسی قرار دهید. با مطالعه لیست دکترهای گوش، حلق و بینی میرزای شیرازی به خوبی می‌توانید با تعداد فراوانی از پزشکان متخصص در حوزه گوش، حلق و بینی آشنا شوید. سپس با برقراری ارتباط با هر یک از آن‌ها به طور کامل می‌توانید از خصوصیات و ویژگی‌های کاری هر یک اطلاع یابید.

در این بخش از مطلب شما را با برخی موارد از برترین ویژگی‌هایی که یک دکتر گوش، حلق و بینی باید آن را دارا باشد آشنا می‌کنیم. به طور کلی این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بررسی دقیق مشکل به وجود آمده در گوش، حلق و بینی
  • تشخیص درست
  • ارائه روش‌های درمانی موثر
  • دارای تخصص، مهارت و تجربه کافی
  • برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و فن بیان قدرتمند

لیست دکترهای گوش و حلق و بینی شهرک گلستان شیراز

در ادامه وبسایت درمانکده در خصوص خارش گوش نکات مهمی را مطرح کرده است:

"خارش گوش نشانه چیست؟ بهترین روش درمان خانگی و پزشکی
خشکی پوست

عدم تولید سرومن (جرم مومی شکل) کافی درون گوش، باعث ایجاد خشکی پوست آن می‌شود. سرومن دارای خاصیت روان‌کنندگی است و نوعی چربی مفید درون گوش‌ها ایجاد می‌کند. زمانی که این چربی به اندازه کافی درون گوش تولید نشود، فرد متوجه خارش یا پوسته پوسته شدن آن ناحیه خواهد شد.
حساسیت غذایی
بعضی افراد به دلیل آلرژی غذایی به سویا، آجیل، شیر، گندم، صدف و ماهی دچار خارش‌گوش می‌شوند. این نوع حساسیت می‌تواند در قسمت‌های دیگر بدن هم خارش و کهیر ایجاد کند.

درماتیت کانال گوش
خارش پوست داخل و اطراف کانال گوش‌ها ‌می‌تواند ناشی از التهاب باشد. این التهاب معمولا به دلیل استفاده از اکسسوری‌های فلزی مانند گوشواره ایجاد می‌شود."

نحوه دریافت مشاوره و گرفتن نوبت از دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی

چنانچه قصد دریافت نوبت مشاوره از دکترهای گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی را دارید می‌توانید به دو روش اقدام کنید. با مطالعه لیست دکترهای گوش، حلق و بینی میرزای شیرازی می‌توانید از آدرس مطب دکتر و شماره تماس آن اطلاع یابید. سپس می‌توانید با برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به آدرس درج‌شده در لیست نسبت به تعیین وقت مشاوره خود اقدام کنید.

دریافت مشاوره و صحبت‌های اولیه با پزشک می‌تواند برای شناخت او و روش‌های درمانی بسیار موثر و کارساز باشد. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.