فیلتر

لیست دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ02-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز : 712 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

کودکان از لحاظ مقاومت در برابر بیماری‌های مرتبط با گوش، حلق و بینی بسیار آسیب‌پذیرتر از بزرگسالان هستند. هر یک از کودکان ممکن است به دلایل متعددی دچار عارضه‌های مرتبط با این بخش‌های مهم در بدن شوند که در این هنگام حتما باید به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه شود. مجموعه صفحه اول به شما پیشنهاد می‌کند به منظور آشنایی با پزشکان متخصص در حوزه گوش، حل و بینی لیست دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز را مطالعه نمایید. در این لیست اسم، آدرس و شماره تماس این پزشکان جهت سهولت رفت و آمد و گرفتن نوبت غیر حضوری برای شما تدارک دیده شده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر سیدبصیر هاشمی خیابان زند ، بیمارستان سعدی ، روبروی بانک سپه داخل کوچه 43 ، ساختمان فرزانگان ، طبقه 1 07136280622
2 دکتر جعفر دادستان پور شیراز، خیابان زند، مقابل خیابان فلسطین، ساختمان صدف و بهداری نیروی هوایی 07132300108
3 دکتر محمد رضا کمالی اردکانی خیابان زند ، بیمارستان سعدی ، روبروی بانک سپه داخل کوچه 43 ، ساختمان فرزانگان ، طبقه 1 07132318911

معرفی با تجربه ترین دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

کودکان امکان دارد به دلایل متعددی از جمله قرارگیری در آب و هوای آلوده، ویروس‌ها، باکتری‌ها و غیره دچار بیماری‌هایی در قسمت گوش، حلق و بینی خود شوند. اولین اقدامی که باید حین برخورد با چنین مشکلی در کودک به آن رو آورید مراجعه به یک پزشک متخصص و در میان گذاشتن مشکل پیش آمده با او است. گوش، حلق و بینی از مهم‌ترین اعضای بدن هر انسانی است که بروز مشکل در آن‌ها می‌تواند بسیار دردناک و پردردسر باشد.

لیست کل دکتر های گوش حلق بینی شیراز

آدرس و شماره تماس دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

آدرس و شماره تماس دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

عدم تنفس مناسب، سردرد، گرفتگی گلو، درد در قسمت گوش، عدم شنیدن صداهای اطراف و غیره شایع‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند پس از بروز بیماری در گوش، حلق و بینی برای افراد به خصوص کودکان رخ دهد. چنانچه ساکن شیراز هستید و به دنبال یک پزشک متخصص گوش، حلق و بینی کاردان برای بررسی وضعیت کودک خود می‌گردید بهتر است لیست دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز را مطالعه کنید. در این لیست جامع اطلاعات مفیدی همچون نام پزشک، موقعیت مکانی مطب، شماره تماس و هر آنچه که به منظور برقراری ارتباط با آنان نیاز خواهد بود قرار داده شده است.

بهترین دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

تشخیص مهارت پزشک در درمان و شناخت ویژگی‌های او یکی از اصلی‌ترین مواردی است که پیش از مراجعه به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی باید آن را در نظر بگیرید. چنانچه می‌خواهید بهترین پزشک را برای درمان و تشخیص بیماری به وجود آمده در گوش، حلق و بینی کودک خود انتخاب کنید حتما لیست دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز را بررسی کنید. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست پزشکان گوش، حلق و بینی در خیابان میرزای شیرازی را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

نکات مثبت دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

در این لیست تعدادی از برترین و باتجربه‌ترین پزشکانی که در شهر شیراز به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند قرار داده شده است. در این قسمت از مطلب شما را با چند مورد از برترین ویژگی‌های یک پزشک ماهر آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دارای اخلاق حرفه‌ای
  • بهره‌مندی از دانش، تخصص و تبحر کافی در حوزه کازی خود
  • ارائه راهکارها و روش‌های درمانی موثر
  • بررسی با دقت و با جزئیات بیماری
  • تشخیص درست

 لیست دکترهای گوش، حلق و بینی قصرالدشت شیراز

 

در ادامه وبسایت ختمی در خصوص بیماری عفونت قارچی سینوس ها نکات مهمی را برای شما کاربران مطرح کرده است:

"سینوزیت قارچی چیست؟
سینوزیت قارچی نوعی بیماریست که در اثر ورود قارچ به سیستم تنفسی و ضعف سیستم بدنی در افراد بوجود می آید. سینوزیت قارچی اگر غیر مهاجم باشد مانند سایر سینوزیت ها علائم خاصی ندارد و می تواند در اثر عفونت ویروسی شروع شده و بعد از مدتی قارچی و یا باکتریایی شود. همان طور که اشاره شد، انواع قارچ ها در هوا معلق بوده و ممکن است از طریق مجرای تنفسی وارد بدن انسان شود، اما بدن به طور طبیعی این قارچ ها را دفع می کند. در واقع دمای بدنی انسان که معادل 37 درجه سانتی گراد است و سیستم دفاعی بدن می توانند در برابر رشد و تکثیر قارچ ها مقاومت کنند. امروزه به دلیل عواملی مثل انواع بیماری ها (دیابت، سرطان و..)، تغذیه نامناسب، شرایط محیطی نا مناسب و… سیستم دفاعی بدن افراد در حال تضعیف شدن است. بنابراین، تقویت بدن می تواند در از بروز این بیماری جلوگیری کند.

انواع سینوزیت قارچی
به طور کلی سینوزیت قارچی مهاجم و سینوزیت قارچی غیر مهاجم (مزمن) از انواع این بیماری است که هر یک علائم و راه های درمان متفاوتی دارند. سینوزیت قارچی مهاجم خطرناک بوده و در صورت عدم درمان به موقع می تواند منجر به مرگ شود. در حالی که سینوزیت قارچی مزمن با جراحی و داروهای ضد قارچ قابل کنترل و حتی قابل درمان خواهد بود."

نحوه رزرو نوبت با دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز

به منظور دریافت نوبت مشاوره از پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی کودکان در شیراز شما باید یا به صورت حضوری به مطب پزشک مراجعه کنید یا با منشی مطب تماس برقرار نمایید. مشورت با پزشک به صورت حضوری از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا شما می‌توانید در این حین از میزان تبحر پزشک اطلاع پیدا کرده و از روند درمانی آن نیز باخبر شوید.  در لیست دکترهای گوش، حلق و بینی کودکان شیراز آدرس مطب پزشکان مربوطه به همراه شماره تلفن آن قرار داده شده است که شما می‌توانید مطابق میل خود یا با شماره‌های درج‌شده تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

سنجری 1402-11-16 | 10:11

مشکل برونشیت ریه داشتن پدرم رجوع داشتیم به آقای دکتر هاشمی و بسیار با حوصله معاینات رو انجام دادن .تشکر میکنم ازشون

صناعی ها 1402-11-16 | 10:11

به دکتر اردکانی مراجعه کردم برای دخت 7 سالم که مدام خر خر میکرد موقع نفس کشیدن تشخیص عفونت لوزه دادن و دارو داره مصرف میکنه دخترم

صناعی ها 1402-11-16 | 10:11

از دکتر محمد رضا کمالی اردکانی برای جرمگیری گوش راضی بودم

ذوالقدر 1402-11-16 | 10:11

برای مشکل لوزه سوم یه پزشک خوب لطفا بگید که بشناسید .ممنون

فرخی فرد شیرازی 1402-11-16 | 10:11

دختر کوچولوم سه سالشه یه مدته سرفه میکنه هر چی هم متخصص کودکان میبرم خوب نمیشه ... کسی شیراز متخصص گوش و حلق و بینی خوب سراغ داره... ممنون

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.