فیلتر

لیست متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز : 1188 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 11

امروزه بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن بسیار شایع شده‌اند و درمان آن‌ها نیز توسط متخصص مربوطه انجام می‌شود. برای مراجعه به متخصصین شهر شیراز می‌توانید لیست متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز در زیر را مشاهده کنید. همچنین در ادامه اطلاعات بسیار مفیدی را جمع‌آوری کردیم که در انتخاب پزشک موردنظرتان به شما کمک می‌نماید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر مریم عماد دکتر مریم عماد خیابان کریم خان زند ، بالاتر از بیمارستان سعدی ، جنب هواپیمایی آسمان 07132334921
2 دکتر شهناز صمیمی 20 متری سینما سعدی، اول اردیبهشت غربی ، جنب بیمارستان شفا ، مجتمع پزشکی شفا ، طبقه 3 07132352989
3 دکتر زیبا علی رمجی خیابان کریم خان زند ، روبروی بیمارستان شهید فقیهی ، کوچه 43،ساختمان تارا ، طبقه 3 07132306793
4 دکتر جعفر معزی خیابان قصرالدشت حد فاصل سه راه برق و چهار راه ملاصدرا ، نبش کوچه 27 کلینیک رازی 09174225949
5 دکتر محمدحسین عالی پناه خیابان زند ، خیابان پوستچی ، نبش اردیبهشت ، ساختمان شماره 15، طبقه 2 07132356769
6 دکتر لادن دستغیب خیابان زند ، درمانگاه شهید دکتر فقیهی 07132351087 تا 89 و 07132351090 تا 99
7 دکتر محمدحسن حقی خیابان شوریده شیرازی (30 متری سینما سعدی) ، نبش کوچه 14، ساختمان دژبد ، طبقه 2 07132333139
8 دکتر شهسوار کریم آقائی بلوار چمران _ نبش کوچه 11 _کلینیک تخصصی پوست و موی جردن 07136264337
9 دکتر سیدحسن حسینی بلوار بهشتی ، بین بنفشه و گلبنفشه ، نبش کوچه 3/3 ، طبقه فوقانی داروخانه 07132336668
10 دکتر عبدالرسول اسماعیل زاده خیابان ملاصدرا ، نبش کوچه 4 ،مجتمع پزشکی 07136473291
11 دکتر سهیلا ارجمند زاده خیابان رحمت آباد ، حد فاصل کوچه 37 و 39 قصرالدشت ، جنب بانک ملی ، کلینیک نیکو 07136264020 07136264030 09177111109

معرفی معروف ترین متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن در زندگی امروزی بسیار شایع هستند و تقریبا می‌توان گفت که همه ما در مقطعی از زندگی خود به آن دچار شده‌ایم. متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز در تلاش است تا با بررسی، تشخیص و مدیریت هر گونه بیماری مربوط به پوست، مو، ناخن و غشاهای مخاطی، فرد مبتلا را درمان کند. در واقع درماتولوژیست یک پزشکی است که درمان این اختلالات و بیماری‌ها را برعهده دارد. درماتولوژیست عمدتا کار خود را در 3 بخش انجام می‌دهد:

  • تشخیص و درمان
  • عمل جراحی
  • اقدامات مربوط به زیبایی
  • همچنین از خدمات متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • خدمات درمانی توسط متخصص پوست و مو
  • خدمات زیبایی توسط متخصصان پوست و مو
  • آسیب‌شناسی پوستی
  • متخصص پوست اطفال

لیست کل دکترهای پوست در شیراز

بهترین پزشک بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

بهترین پزشک بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

یافتن یک متخصص پوست (درماتولوژی) در شیراز که از تجربه و دانش کافی برخوردار باشد، ممکن است کمی دشوار باشد. بهترین متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز از ویژگی‌ها و خدمات مهمی برخوردار است که در این بخش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

درک نیازهای بیمار توسط متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

متخصص در ابتدا باید نیازهایتان را به خوبی ارزیابی کند تا در روند درمان مشکلی پیش نیاید. درمان ناراحتی‌ها یا نیازهای پوستی خاص هر فرد در سه دسته دارویی، جراحی و زیبایی انجام می‌شود. برخی متخصصان تنها در درماتولوژی دارویی تخصص دارند و برخی دیگر علاوه بر آن، مهارت‌های بالاتری را ارائه می‌دهند.

برخورد مناسب با بیمار

باید به متخصص پوستی مراجعه کنید که ضمن درمان بیماریتان، با وی احساس راحتی کنید.

خدمات پس از ساعات کاری متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

برای انتخاب بهترین متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز حتما به خدمات پس از ساعات کاری وی دقت کنید. بیماران لازم است تا بتوانند حتی خارج از ساعات کاری یعنی شب‌ها و روزهای تعطیل به متخصص دسترسی داشته باشند. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست دکترهای پوست فرهنگ شهر شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

پاسخ دادن به تمام پرسش‌ها در جلسه ویزیت

برخورد درماتولوژیست باید به‌گونه‌ای باشد که بیمار احساس کند که به تمام پرسش‌های او پاسخ داده شده است. پزشکان باید با درک نگرانی‌های بیمار، صبورانه به حرف‌های او گوش فرا دهند.

بررسی نظرات و ارجاعات

شما می‌توانید با مشاهده نظرات بیماران قبلی نیز از مهارت و تجربه پزشک موردنظر مطمئن شوید. بدین‌ترتیب می‌توانید بهترین متخصص بیماری‌های پوستی در شیراز را شناسایی کنید.

در ادامه وبسایت دکتر مجید نکات مهمی در خصوص عفونت پای قارچی برای شما کاربران بیان کرده است:

"راهکارها و روش‌های درمان قارچ ناخن پا
 قارچ ناخن پا، یکی از مشکلات شایع و آزاردهنده است که می‌تواند به‌شدت تأثیر منفی بر روی کیفیت زندگی افراد بگذارد. این قارچ به دلیل شیوع بالا و انتقال آسان می‌تواند هر فردی را تحت‌تأثیر قرار دهد. در این مقاله، به بررسی علل، علائم و راهکارهای درمان این قارچ خواهیم پرداخت. از روش‌های سنتی تا روش‌های پیشرفته مانند لیزر و جراحی، تمام راهکارهای موجود برای مدیریت علت قارچ ناخن پا و درمان را بررسی خواهیم کرد.
قارچ ناخن پا چیست؟
قارچ ناخن پا یک عفونت قارچی است که بر ناخن‌های پا تأثیر می‌گذارد. قارچ‌ها از طریق ورود به پوست و ناخن‌ها وارد بدن می‌شوند و باعث تغییر شکل، رنگ و ساختار ناخن می‌شوند. این عفونت می‌تواند به‌صورت تک ناخنی یا چند ناخنی رخ دهد و معمولاً با علائمی مانند ضعف و شکنندگی ناخن، پوست قرمز و خارش، ترشحات غیرعادی و بوی نامطبوع در ناخن و پاها همراه است. 
قارچ معمولاً به دلیل تماس مستقیم با سطوح آلوده؛ مانند کف حمام‌ها، استخرها، سالن‌های آرایش، کفش‌های عمومی و استفاده از جوراب‌ها و کفش‌های دیگران انتقال می‌یابد. عواملی مانند رطوبت، گرمای بالا و ضعف سیستم ایمنی نیز می‌توانند باعث افزایش احتمال ابتلا به این عفونت شوند. 
در صورت عدم درمان، قارچ می‌تواند به مشکلات جدی‌تری مانند ترمیم ناقص ناخن، عفونت‌های باکتریایی، تغییرات جدی در شکل ناخن و ایجاد ناخن‌های ضخیم و غیرقابل‌انعطاف منجر شود؛ بنابراین، تشخیص و درمان به‌موقع این عفونت بسیار مهم است.
"

لیست دکترهای پوست کودکان شیراز

نحوه رزرو نوبت و دریافت مراجعه از متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز

هنگامی که نشانه یا علامت غیرطبیعی در پوست، مو، ناخن یا بافت‌های سطحی خود احساس کردید، به هیچ عنوان نوبت‌گیری از متخصص را به تاخیر نیندازید. بعضی از بیماری‌ها ممکن است که در طول زمان و با سهل‌انگاری، تشدید پیدا کنند و اهمیت مراجعه به پزشک در چنین مواقعی بیشتر می‌شود. برای نوبت‌گیری از متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) شیراز می‌توانید با مشاهده لیست بالا، به یکی از متخصصان مراجعه کنید و برای خود یا بیمار خود نوبت بگیرید.

نوبت‌گیری به صورت‌های اینترنتی و حضوری انجام می‌شود که در مطب‌های مختلف در شیراز، متفاوت است. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.