فیلتر

لیست کیف فروشی های عفیف آباد شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ11-05-1402
تعداد بازدید لیست کیف فروشی های عفیف آباد شیراز : 1207 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 7

عفیف‌آباد به عنوان یکی از محله‌های مهم تجاری و تفریحی شهر شیراز، افراد زیادی از سراسر شهر و مناطق اطراف جذب می‌کند. این منطقه دارای مراکز خرید معتبری در حوضه کیف است. با تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در این مناطق، یافتن کیف فروشی‌های مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای راحتی مشتریان عزیزی که قصد دارند از کیف فروشی‌های عفیف‌آباد شیراز خرید کنند، تیم صفحه اول لیستی جامع از کیف فروشی های عفیف آباد شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه نموده و در وب سایت خود منتشر کرده است. این لیست کامل و دقیق، به شما کاربران عزیز این امکان را می‌دهد با اطمینان از کیفیت و تنوع بالا، خریدی با رضایت کامل را تجربه کنید. برای ثبت آگهی کسب و کار خود در وب سایت صفحه اول با شماره های پشتیبانی درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فروش کیف شیراز - خیابان قصردشت - خیابان عفیف آباد - مجتمع ستاره فارس - پلاک 0026 - طبقه زیر زمین 07136283958
2 فروش کیف شیراز ، عفیف آباد ، کوچه ((لولیایی)) ، خیابان عفیف آباد ، مجتمع ستاره فارس ، طبقه اول ، واحد 2020 07136282971
3 فروشگاه کیف بوفالو خیابان عفیف آباد مجتمع تجاری حافظ ورودی شماره 4 پلاک1 36280100
4 کیف ROZA شیراز خیابان قصرالدشت خیابان عفیف آباد ستاره فارس طبقه زیرزمین پلاک0026
07136283859
09171003391
5 پسرک کیف فروش شیراز خیابان قصرالدشت خیابان عفیف اباد سمت راست مغازه 6
07136291668
09122073109
6 فروش کیف شاهین شیراز - عفیف آباد - کوچه 6عفیف آباد - خیابان عفیف آباد - مجتمع مسکونی ستاره فارس - پلاک 2047 - طبقه اول تجاری 3 07136282314
7 کیف بهمنی شیراز - عفیف آباد - کوچه 6عفیف آباد - خیابان عفیف آباد - مجتمع ستاره فارس - پلاک 1013 - طبقه همکف 07136287053

آدرس و شماره تماس کیف فروشی های عفیف آباد شیراز

در منطقه عفیف‌آباد شیراز، به منظور تسهیل در دسترسی به اطلاعات کیف فروشی‌ها، تیم صفحه اول لیستی جامع از اطلاعات مهم و کارآمد این مراکز را در وب سایت خود قرار داده است. این لیست شامل آدرس‌ها و شماره‌های تماس کیف فروشی‌های عفیف آباد شیراز می‌باشد، تا مشتریان محترم به سرعت و به صورت آنلاین به اطلاعات مورد نیاز در رابطه با هر فروشگاه دسترسی داشته باشند. این اطلاعات ارزشمند و دقیق به شما عزیزان امکان می‌دهد تا به سهولت و با تنها یک کلیک، به اطلاعات موردنیاز خود در رابطه با فروشگاه‌های کیف در عفیف‌آباد دسترسی داشته باشید و با آگاهی کامل بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید.

برای داشتن گزینه های بیشتر در خرید انواع کیف اداری و زنانه، وبسایت صفحه اول  لیست کل مغازه های کیف فروشی شیراز را تهیه کرده است و با آدرس و شماره تماس خدمتتان ارائه داده است.

معرفی بهترین کیف فروشی های عفیف آباد شیراز

نمایندگی های برند های ایرانی و خارجی در کیف فروشی های عفیف آباد شیراز

در کیف فروشی‌های عفیف‌آباد شیراز، شما می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر از برندهای ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید. این امر برای آن دسته از افرادی که به دنبال کیف‌های برند و با کیفیت هستند، بسیار جذاب خواهد بود. این فروشگاه‌ها با انتخاب دقیق از مجموعه‌های معتبر برندهای داخلی و خارجی، به افراد تجربه خریدی مطابق با استانداردهای برندها ارائه می‌دهند تا نیازهای این گروه از مشتریان  که به برند اهمیت میدهند، را به بهترین‌ شکل ممکن فراهم کنند.

چنانچه قصد داشتن بهترین استایل و شیک ترین پوشش را نزد دوستان و آشنایانتان دارید، باید بدانید که کیف جزو مهم ترین پوشش هر فرد است. بنابراین برای خرید بهترین کیف ها برای داشتن استایلی خاص، در ادامه وبسایت صفحه اول لیست فروشگاه های کیف قصرالدشت شیراز را همراه با ادرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه کرده است.

معرفی بهترین کیف فروشی های عفیف آباد شیراز

در محله عفیف آباد شیراز، دنیایی از کیف فروشی‌ها در انتظار شماست! اینجا جایی است که شیک‌ترین و بهترین کیف‌ها به شما  عرضه می‌شود. با تنوع بی‌نظیر در انواع کیف‌ها، از جمله کیف‌هایی با برند معتبر و طراحی‌های جذاب، تجربه‌ی خریدی منحصر به فرد را خواهید داشت. از کیف‌های روزمره تا مدل‌های مناسب برای رویدادهای خاص، همه چیز اینجا در انتظار شماست. با لیست کیف فروشی‌های عفیف آباد شیراز که توسط تیم صفحه اول تهیه شده، به سرعت به مقصد خود هدایت شوید و با اطمینان، از کیفیت و زیبایی انتخاب‌های خود لذت ببرید. تجربه‌ی خرید با احساس اطمینان و رضایت از بهترین محصولات در این منطقه برای شما عزیزان مهیاست.

علاوه بر اینها برای سرعت بخشیدن به روند خریدتان در کیف، برای شما کاربران لیست کیف فروشی های خیابان لطفعلی خان زند شیراز را تهیه و ارائه داده ایم. در ادامه نکات مهم خرید ساک ورزشی مناسب برای باشگاه را از زبان وبسایت سفیر اسپورت خواهیم خواند:

"کیف و ساک ورزشی یکی از لوازم جانبی مورد نیاز برای ورزشکاران است تا بتوانند لوازم، لباس ها و تجهیزات ورزشی خود را هنگام مراجعه به باشگاه یا زمین ورزشی در داخل آن به صورت کاملاً منظم و دسته بندی شده قرار دهند. خرید کیف ورزشی یک ضرورت برای هر ورزشکاری است چرا که از گم شدن وسایل شخصی او جلوگیری کرده و باعث می شود لباس های ورزشی او همواره تمیز باقی بماند.
مدل های مختلفی از کیف و ساک ورزشی در بازار وجود دارند که متناسب با سلیقه خانم ها و آقایان در مدل های طرح ها و رنگ های جذاب طراحی شده اند. 
انواع دسته بندی کیف و ساک ورزشی
چهار نوع اصلی کیف باشگاهی وجود دارد؛ کیف های رو دوشی (strap bags) کیف دوفل (duffel bags)، کیسه های ورزشی (sack bags یا gym sacks) و کوله پشتی (backpacks).

کیف های رو دوشی (strap bags)
محبوب ترین کیف های ورزشی دارای بند روی شانه یک و جفت دسته هستند. کیف های رو دوشی (strap bags) دارای چندین بخش و جیب های متعدد بوده و دارای یک فریم داخلی برای حفظ ظاهر کیف و نگه داشتن وسایل در مکان خود هستند.
کیسه های ورزشی (sack bags یا Gym Sacks)
کیسه های ورزشی جایگزینی برای کیف های باشگاهی هستند. این کیسه ها کوچک و سبک بوده و به راحتی توسط کاربر قابل استفاده هستند. کیسه های ورزشی یک محفظۀ به اندازۀ کافی بزرگ برای جای دادن کفش ورزشی، لباس و اشیاء کوچک مانند کلید و تلفن دارند. بسیاری از آن ها با کشیدن یک طناب محکم در بالای آن به خوبی بسته می شوند. افرادی که به دنبال وسیله ای ساده برای بردن وسایل خود به باشگاه هستند می توانند انواع مختلف آن را پیدا کنند.

کیف دوفل (duffel bags)
کیف دوفل یک انتخاب سنتی برای باشگاه روندگان است. این کیف ها استوانه ای بوده و از کرباس تولید شده می شوند. کیف های دوفل به صورت یک محفظۀ بزرگ همراه با دو دسته طراحی می شوند. برخلاف کیف های رو دوشی، کیف های دوفل سنتی دارای فریمی برای حفظ ظاهر آن ها نیستند. این کیف ها بهترین انتخاب برای افرادی هستند که قصد حمل تعداد زیادی لباس و تجهیزات ورزشی را دارند. در ذهن داشته باشید که برخی کیف های رودوشی مدرن تحت عنوان کیف دوفل نامیده می شوند."

کیفیت بالا و قیمت عالی در کیف فروشی های عفیف آباد شیراز

فروشگاه‌های کیف درعفیف آباد تنوع بی‌نظیری از کیف‌ها، از جمله کیف‌های مجلسی زنانه ، انواع کوله پشتی‌ها ،کیف و ساک های ورزشی و... با طراحی‌های جذاب، به مشتریان ارائه می‌دهند. این فروشگاه ها با مهیا کردن انتخاب‌های متنوع از کیف‌های روزمره، مدل‌های شیک برای مناسبت ها، قیمت مناسب و کیفیت بالا شرایطی عالی برای انتخابی مطمئن توسط شما مشتریان عزیز فراهم میکند. علاوه بر این فروشندگان این فروشگاهها با پاسخگویی به نیاز اصلی مشتریان و ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای، تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش و ارزشمند را برای خریداران به ارمغان می‌آورند. توجه به کیفیت و طراحی‌های متنوع، همچنین موقعیت مکانی این کیف فروشی های عفیف آباد و سهولت دسترسی به آنها، از مزایای این فروشگاه‌ها است که به خریداران امکان می‌دهد به آسانی به مقصد موردنظرشان برسند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

sadra 1402-11-06 | 12:11

خوب تخفیف داشتن البته تفاوت قیمت بین مغازه ها هم بود باید چند جا قیمت کنید با سلام ممنونیم که پیشنهاد خودتون رو مطرح کردید.

anita 1402-11-06 | 12:11

مدلا همیشه به روزه قیمتا هم کمی بالا ولی ارزش داره واقعا با سلام قدردانیم که نظر مثبتتون رو به اشتراک گذاشتید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.