فیلتر

لیست کافی شاپ های قدوسی غربی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ03-03-1402
تعداد بازدید لیست کافی شاپ های قدوسی غربی شیراز : 2997 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 9

قدوسی غربی واقع در محدوه مرکزی شهر شیراز است، که جزئی از منطقه یک شهرداری شیراز می‌باشد. این منطقه شهری یکی از مناطق لوکس و گرانقیمت شیراز است و دارای تعداد زیادی مرکز تجاری، رستوران و کافی‌شاپ لوکس می‌باشد. در قدوسی غربی شیراز و خصوصاً خیابان محلاتی، تعدادززیادی از کافی‌شاپ‌های معروف و محبوب وجود دارند. تیم صفحه اول لیستی کامل از بهترین کافه های محله قدوسی شرقی و خیابان محلاتی در قالب یک جدول تهیه و انتشار داده تا شما عزیزان دسترسی راحتی به کافه مورد نظر خود داشته باشید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 کافه تاپاس لانژ شیراز،قدوسی غربی،بلوار زرهی،خ پاسداران هفتادودوم،خ محلاتی جنوبی چهارم 09393185516
2 کافی شاپ تاتلی آدرس: شیراز – قدوسی غربی، محلاتی شمالی، مجتمع پردیس، روبروی فرهنگ سرای باران 07136267325
3 کافه لوسیدا شیراز، قدوسی غربی، خیابان سبحانی، مجتمع امیریه 07138433827
4 کافه لیزا آدرس: شیراز – قدوسی غربی، ابتدای کوچه 16 07136319577
5 کافه شین شیراز، قدوسی غربی، کوچه 16، ساختمان کارن 07136319577
6 آبی شیراز، شیراز، خیابان قدوسی غربی، بین کوچه شانزده و هجده 07136300555
7 کافه ژون شیراز، بلوار قدوسی غربی، نبش کوچه 15، ساختمان گیوا، طبقه دوم 07136230282
8 کافه شمعدونی شیراز، خیابان قدوسی غربی، نبش سبحانی، مقابل بابا بستنی 07138431949
9 کافه کوکو شیراز خیابان قدوسی غربی طبقه فوقانی فروشگاه لوازم ورزشی سان اسپورت 07136303814

معرفی کافی شاپ های بلوار قدوسی غربی شیراز

موقعیت مکانی کافی شاپ های محله قدوسی غربی شیراز

قدوسی غربی واقع در محدوه مرکزی شهر شیراز است، که جزئی از منطقه یک شهرداری شیراز می‌باشد. این منطقه شهری یکی از مناطق لوکس و گرانقیمت شیراز است و دارای تعداد زیادی مرکز تجاری، رستوران و کافی‌شاپ لوکس می‌باشد. مهمترین و اصلی ترین خیابان در محله قدوسی غربی، خیابان محلاتی است.

لیست کل کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ های بلوار قدوسی شرقی شیراز

 این خیابان به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی و حیاتی در بلوار قدوسی غربی شناخته می‌شود و امکان دسترسی آسان به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز تجاری را فراهم می‌کند. قدوسی غربی در مجاورت چند منطقه و محله دیگر شیراز قرار دارد. این مناطق و محله‌ها شامل فرهنگ شهر،گلشن، مهدی آباد، شهرک ایثار، کوی یاس،قدوسی شرقی، تلخ داش، کوی قضات است.

کافه‌های محلاتی شیراز

 در خیابان محلاتی شیراز نیز چندین کافی‌شاپ لوکس وجود دارد. این کافی‌شاپ‌ها با طراحی زیبا، امکانات بالا، و ارائه نوشیدنی‌های با کیفیت، محلی برای لذت‌بردن از یک تجربه خوشایند و استراحتی دلپذیر هستند. در زیر تعدادی از کافی‌شاپ‌های لوکس خیابان محلاتی شیراز را برای شما لیست می‌کنم:

ویژگی‌های کافه‌های قدوسی غربی شیراز

کافه های قدوسی غربی در شیراز شناخته شده اند به عنوان مکان هایی که آرامش و لذت را در کنار سرویس های متنوعی از قبیل مواد غذایی، نوشیدنی ها و فضاهای دلنشین فراهم می‌کنند. در زیر برخی از ویژگی‌های کافه های قدوسی غربی شیراز را برای شما بیان می‌کنم:

طراحی زیبا و دکوراسیون منحصر به فرد کافه‌های محله قدوسی غربی شیراز

 کافه های قدوسی غربی در شیراز با توجه به زیبایی‌های معماری ایرانی و عناصر محلی طراحی شده‌اند. از سقف های مجوف و قوس های گوناگون تا کاشی های زیبا و تزئینات دیواری، هر کافه از جهت ظاهری یک شاهکار است.

فضاهای متنوع کافی‌شاپ‌های قدوسی غربی شیراز

کافه های قدوسی غربی در شیراز که در سایت صفحه اول انتشار داده شده‌اند،  فضاهای متنوعی ارائه می‌دهند. از فضاهای داخلی راحت و دم دستی تا فضاهای خارجی با چشم اندازهای زیبا، می‌توانید با توجه به ترجیحات خود جایی مناسب را برای لذت بردن انتخاب کنید.

منوی گسترده کافه‌های بلوار قدوسی غربی در شیراز

 کافه های قدوسی غربی در شیراز که تیم صفحه اول معرفی کرده است ،منوی گسترده ای از مواد غذایی و نوشیدنی ها را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از قهوه‌های مختلف، نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها، ساندویچ ها، پیتزاها و غذاهای سبک و سنتی انتخاب کنید.

خدمات و تجربه مشتری در کافه‌های محله قدوسی غربی

کافه های قدوسی غربی در شیراز به خدمات و تجربه مشتریان خود اهمیت می‌دهند. پرسنل متعهد و دلسوز در این کافه ها حاضرند تا شما را با مهربانی و حس خوش آمدگویی پذیرایی کنند و تجربه ای لذت بخش را برایتان فراهم کنند. با توجه به این ویژگی‌ها، کافه های قدوسی غربی شیراز گزینه‌هایی مناسب برای لذت بردن از وقت خوش با دوستان یا خانواده هستند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با کافه های قدوسی غربی شیراز  به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

ملیکا حسینی 1402-12-12 | 10:12

شمعدونی ، خونه ی دوم من هست ، هم خیلی دوست داشتنی هستن پرسنل هم بار گرم خوبه ، باریستا واقعا کارش خوبه

چکاوک 1402-12-12 | 10:12

کافه ژون ، هم دنجه هم سرویس دهی خوبه ، قیمتا هم مثل بقیه جا هست ما سزار گرفتیم 118 ت 1401

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.