فیلتر

لیست کافی شاپ های فرهنگ شهر شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ03-03-1402
تعداد بازدید لیست کافی شاپ های فرهنگ شهر شیراز : 850 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 13

فرهنگ شهر جزء منطقه 6 شهرداری شیراز است، که یکی از محله‌های برجسته و حائز اهمیت این شهر است. اصلی‌ترین خیابان فرهنگ شهر، بلوار شهید رجایی است که این محله را از جانب غرب به پل احسان و از سوی شرق به میدان معلم متصل می‌سازد. وجود اماکن تفریحی و تجاری لوکس، این منطقه را یکی از محله‌های ثروتمند و مرفه شهر شیراز قرار می‌دهد. بدون شک، پیدا کردن یک کافه با محیطی آرام و دنج و خدمات بی نقص ممکن است زمان‌بر باشد. به همین دلیل، تیم صفحه اول بهترین کافی‌شاپ‌های معتبر و مورد اعتماد فرهنگ شهر شیراز را برای راحتی شما در یافتن کافه مورد نظرتان تهیه و منتشر کرده است. این لیست شامل مکان‌هایی است که محیط آرام و دنجی دارند و خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهند، تا شما بتوانید به راحتی کافه ای که مورد علاقه خود هست را در فرهنگ شهر پیدا کنید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 کافه کیو شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار، روبروی پمپ بنزین مشیری پور 071-36309322
2 کافه درویش شیراز، فرهنگ شهر، سجادیه دوم، کوچه46/11، انتهای کوچه 09179688284
3 کافه ۴۰۴ شیراز شیراز، بلوار شهید کسایی، نبش کوچه دهم 09128608661
4 کافه فلورال شیراز شیراز، فرهنگ شهر، کوچه ۴۳، ابتدای تاکستان، جنب املاک سرزمین 09333913584
5 کافی شاپ بارل شیراز، فرهنگ شهر، بلوار رجایی، انتهای کوچه‌ 29 و 31 071-36333953
6 سانتو شیراز، فلکه احسان، کوی وحدت، کافه سنتو -
7 کافه یوگا شیراز، میدان احسان، روبروی پمپ بنزین مشیری پور 071-36302581
8 کافی شاپ چپ دست شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه 12، کوچه 29 09373370524
9 کافه فروغ شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه 12 071-36302047
10 کافه لگاتو شیراز، فرهنگ شهر بلوار کسایی 071-36317064
11 کافه هرمو شیراز، میدان احسان, بلوار پرستار, زیر مجتمع مسکونی دراک -
12 کافه شاین شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 32 رجایی 071-36300002
13 کافی شاپ چپ دست شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه 12، کوچه 29 09373370524

ویژگی های کافه های فرهنگ شهر شیراز

موقعیت مکانی کافه های بلوارفرهنگ شهر شیراز

با توجه به اینکه محله فرهنگ شهر شیراز جزو محله‌های نوساز و مهم شهر محسوب می‌شود و مردم این منطقه توجه خاصی به آن دارند، تعداد زیادی کافه‌شاپ لوکس و با کیفیت در این منطقه تأسیس شده است. این کافه‌ها با تنوع منوی خود و فضاهای زیبا و مدرن، محلی را برای مردم فراهم می‌کنند تا اوقات فراغت خود را به صورت لوکس و شیک در آن‌ها سپری کنند.

لیست کل کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ محله فرهنگ شهر شیراز

بهترین کافه‌های بلوار فرهنگ شهر شیراز

فرهنگ شهرشیراز دارای تعداد زیادی کافه با کیفیت و متنوع است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. برای یافتن کافه‌های مورد نظرتان، می‌توانید از جدول بالا که تیم صفحه اول تهیه و منتشر کرده است استفاده کنید. این کافه‌ها با ارائه خدمات با کیفیت، نوشیدنی‌های متنوع و انواع خوراکی‌های لذیذ، جذابیت زیادی برای مردم شیراز ایجاد کرده‌اند. مردم از این کافه‌ها به عنوان محلی برای گذراندن اوقات فراغت و برگزاری ملاقات‌ها استفاده می‌کنند. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که کافه‌های فرهنگ شهر شیراز به عنوان مقصدی محبوب و پرطرفدار برای مردم در این منطقه شناخته شوند.

ویژگی‌های کافه‌های محله فرهنگ شهر شیراز

کافه‌های فرهنگ شهر شیراز برخی ویژگی‌های مشترک و مثبت دارند که از آن‌ها می‌توان به شرح زیر اشاره کرد:

محیط دلنشین کافه‌های فرهنگ شهر شیراز

 این کافه‌ها با محیطی آرام و دوستانه به مشتریان خود خدمت می‌کنند. طراحی داخلی و دکوراسیون آنها به گرمایی و صمیمیت کمک می‌کند و برای تفریح و گذراندن وقتی لذت بخش، محلی مثال زدنی است.

انواع نوشیدنی‌ها در کافی‌شاپ‌های بلوار فرهنگ شهر شیراز

 کافه‌های فرهنگ شهر شیراز  که تیم صفحه اول معرفی کرده است، معمولاً انواع گسترده‌ای از نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه را در منوی خود دارند. از قهوه‌های مختلف و چای تا نوشیدنی‌های سرد و گرم، شما می‌توانید انتخابی مناسب برای خود داشته باشید.

منوی متنوع کافه‌های فرهنگ شهر شیراز

کافه‌های فرهنگ شهر شیراز که در صفحه وب سایت صفحه اول در اختیار شما عزیزان معرفی شده اند،غذاها و تنقلاتی را نیز در منوی خود دارند. از صبحانه‌های خوشمزه و سالادها تا ساندویچ‌ها و دسرها، انواع گزینه‌های خوشمزه را می‌توانید در این کافه‌ها پیدا کنید.

خدمات با کیفیت در کافی‌شاپ‌های فرهنگ شهر شیراز

 کافه‌های فرهنگ شهر شیراز از پرسنل مجرب و متعهد برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می‌کنند. سرویس دهی دقیق و مودبانه، توجه به جزئیات و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، همگی برای ایجاد تجربه ممتازی برای مشتریان مهم است.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با کافی شاپ های فرهنگ شهر شیراز به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.