فیلتر

لیست کافی شاپ های روباز شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ03-03-1402
تعداد بازدید لیست کافی شاپ های روباز شیراز : 1133 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 17

شیراز، با فرهنگ غنی و تاریخ بلند، یکی از شهرهای زیبای ایران است. در این شهر دوست داران کافه ها می‌توانند از محیطی آرام و دلپذیر در فضای باز لذت ببرند. در ادامه ، به معرفی لیستی تهیه شده توسط وبسایت صفحه اول، از کافه‌های روباز شیراز می‌پردازیم که با محیط عالی و رویایی، رعایت اصول بهداشتی در سرو غذاها، تنوع منو و قیمت مناسب، برای دیدارکنندگان جذابیت زیادی دارند.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فیل شیراز، بازار وکیل، ورودى مسجدوكيل ٠٩١٧٤٥٠٧٣٤٧
2 بوک لند شیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، پلاک یک 07132250974
3 باغشاه ۵۰ شیراز، خیابان فلسطین (باغشاه)، خیابان حکیمی، بعد از کوچه 2، کافه تئاتر باغشاه 07132342278
4 گالری سروناز شیراز، خیابان قصردشت، بعد از کوچه 88 09364368915
5 گفتگو شیراز، پل معالى آباد، جنب ايستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همكف 071٣٦٢٥٩٣٥٩
6 آبی شیراز، شیراز، خیابان قدوسی غربی، بین کوچه شانزده و هجده 07136300555
7 خانه خوشمزه شیراز، خیابان ساحلی غربی، نبش کوچه ۲، پلاک ۲۲ -
8 سلطنت بانو شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه نصیرالملک 09333810383
9 گابریک شیراز، بلوار دكتر حسابى(صنايع)، روبروى پمپ بنزين ديرين، نبش كوچه ٣٤ ٠۷۱۳۶۲۴۸۰۱۶
10 جووتی شیراز، فرهنگ شهر، بين كوچه ٤٢ و ايستگاه اتش نشانی 07136328212
11 گِرِی شیراز، میدان آزادی(گاز)، ابتدای خیابان جهاد سازندگی، روبروی کوچه 3 07132273695
12 کالم شیراز، معالی اباد، خلبانان، كوچه ٧ ٠٧١٣٦٢٥٦٢٢٠
13 کافه شماره ۷۷ شیراز، خیابان قصردشت، نبش کوچه ۷۷ ۰۷۱۳۶۲۷۴۶۰۱
14 بال کافه شیراز، سه راه عفیف آباد به سمت پل ستارخان (۱۰۰متر)، ساختمان فلورانس 07191015085
15 شین شیراز، پل زرگری، به سمت فلکه دانشجو، رو به رو ابيوردي٣، جنب اتوكوروش ۰۷۱۳۶۲۸۴۵۵۳
16 اسپرسو لابراتور شیراز، بلوار پرستار، کوی وحدت، آپارتمان دراک، بلوک رز -
17 خانه هنر شیراز شیراز، خيابان ارم، انتهاي كوچه ٣، پلاك ٣٢ 07132252235

معرفی کافی شاپ های با فضای باز شیراز:

محیط عالی و طبیعی کاغه های رو باز شیراز:

کافه‌های روباز شیراز در مکان‌های مناسبی قرار دارند که امکان تماشای طبیعت بکر و فضای آرام را به میهمانان خود می‌دهند. این کافه‌ها با باغچه‌های زیبا، درختان سرسبز و دکوراسیونی جذاب، یک احساس آرامش و شادابی به مشتریان ارائه می‌دهند.

لیست کل کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ های فضای باز شیراز

رعایت اصول بهداشتی در کافه های روباز شیراز:

کافه‌های روباز شیراز با رعایت اصول بهداشتی در سرو غذاها، به مشتریان خود اطمینان می‌دهند که بهترین غذا هارا و نوشیدنی هارا با بهداشت کامل میل میکنند. آشپزان ماهر و مجرب این کافه‌ها با استفاده از مواد تازه و بهداشتی، غذاهای لذیذ و ارزشمندی را آماده می‌کنند.

محیط بهداشتی کافی شاپ های فضای باز شیراز:

محیط کافه‌های روباز شیراز بهداشتی و پاک است. تمیزی و نظم در این مکان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و مسئولان مربوطه به صورت دوره‌ای اقدامات لازم را برای حفظ بهداشت محیط انجام می‌دهند.

تنوع منو در کافه های روباز شیراز:

کافه‌های روباز شیراز با ارائه تنوع بالایی در منوی خود، به تمام سلیقه‌ها و علاقه‌مندی‌ها پاسخ می‌دهند. از غذاهای ایرانی سنتی گرفته تا غذاهای بین‌المللی، هر کسی می‌تواند طعمی که دلش می‌خواهد را در این کافه‌ها تجربه کند. از جمله دسرهای محبوب می‌توان به دارک مون، آیس لاته، آیس کافی، انواع قهوه، گلاسه، اسنک ها، پاستا آلفردو و ساندویچ‌های صبحانه متنوع اشاره کرد.

سرو غذاهای لذیذ در کافی شاپ های روباز شیراز:

غذاهایی که در کافه‌های روباز شیراز سرو می‌شوند، به عنوان غذاهایی لذیذ و متفاوت شناخته می‌شوند. با استفاده از بهترین مواد اولیه و طبخ با دقت، غذاها دارای طعم و عطری بی‌نظیر هستند که هر غذاخوردنی را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.

دسرهای شیرین و متنوع کافه های فضای باز شیراز:

در کافه‌های روباز شیراز، علاوه بر غذاها، دسرهای متنوع و شیرینی‌های خوشمزه نیز سرو می‌شوند. از کیک‌ها و تارت‌های خوشمزه گرفته تا بستنی‌های خوش طعم، مشتریان می‌توانند پس از غذا، از دسرهای شیرین لذت ببرند.

قیمت مناسب در کافه های فضای باز شیراز:

کافه‌های روباز شیراز با ارائه قیمت‌های مناسب، به مشتریان این امکان را می‌دهند که در فضای باز خوش‌گذرانی کنند و در عین حال هزینه مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. این امر باعث می‌شود تجربه‌ی لذت بخش کافه روباز برای همه قابل دسترس باشد.

محیط طبیعی کافه های فضای باز شیراز:

کافه‌های روباز طراحی محیطی که در کافه‌های روباز شیراز به کار رفته است، می‌توان به ترکیبی از عناصر طبیعی مانند درختان، گل‌ها، چمن و آب‌نماها اشاره کرد. این عناصر زیبا و طبیعی باعث ایجاد یک احساس آرامش و صلح در دل مشتریان می‌شوند. امکان مشاهده آسمان آبی، لطافت باد صبا و صدای پرندگان، تجربه‌ای بی‌نظیر از طبیعت را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

پیشرفت و نوآوری جاکم بر کافی شاپ در فضای باز شیراز:

کافه‌های روباز شیراز به منظور جذب مشتریان و ایجاد تجربه‌ای متفاوت، همواره در تلاش برای بهبود و نوآوری هستند. آنها به روز با طراحی‌ها و امکانات جدید برای ارائه یک تجربه بهتر و خاص به مشتریان خود هستند. از نصب سیستم‌های گرمایشی و خنک کننده در فضاهای باز تا ارائه امکاناتی مانند شارژرهای موبایل، وای‌فای رایگان و فضای کاربردی برای کار افراد، همه جنبه‌های راحتی و نوآوری را در نظر می‌گیرند.

کافه‌های روباز شیراز با محیط عالی و روباز، رعایت اصول بهداشتی در سرو غذاها، محیط بهداشتی، تنوع منو، قیمت مناسب و ارائه انواع غذا و دسرهای لذیذ، به عنوان مقصدی پرطرفدار برای علاقه‌مندان به تجربه لذت‌بخش کافه در فضای باز محسوب می‌شوند. این کافه‌ها علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه، به مشتریان خود فرصتی را می‌دهد که به طور مستقیم با طبیعت در ارتباط باشند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند. این تجربه‌ی آزادی و اتصال به محیط طبیعی، احساسی منحصر به فرد را به شما می‌دهد و ممکن است به شما انگیزه‌ی بیشتری برای بودن در محیط‌های باز و فضای سبز بخشیده و به بهبود روحی و جسمی خود بپردازید.

تیم حرفه ای و با تجربه صفحه اول همواره سعی در ارائه جدید ترین و مفید ترین لیست کافی شاپ های روباز شیرازرا به شما دارد، تا شما همراهان عزیز نهایت استفاده را از وبسایت ما داشته باشید.

نظرات

سمانه منفرد 1403-01-18 | 12:01

جووتی ، اولین پیتزای دخترم رو اونجا بردیم و حتی الان هم که چند سال ازش میگذره هنوز تا میگیم بریم شام بیرین میگه جووتی

کرمی 1402-12-12 | 10:12

فیل توی بازرا وکیل رو با مامانم رفتم ، کوکو خوب بود ولی بی مزه ترین ، آبکی ترین سوپ دنیا رو برامون سرو کردن انگار آب جوش ریختن روی یه مشت جو و هویج ، اگه سوپ آماده نبود باید بگن نه اینکه سروش کنن

فریبا دیندار 1402-12-12 | 10:12

اگه کسی کافه آبی رو ندیده و نرفته ،دیدن یکی از زیباترین دیزاین های کافه ای رو از دست داده، بهتره از قبل رزرو کنید ، بابت طعم غذا خیالتون راحت

سارا قصرالدشتی 1402-12-12 | 10:12

گابریک توی صنایع بی نظیره انقدر از فضای گلخونه ای و سبزش خوشم اومد که حقیقتا زمان رو فراموش کردم چقدر صاحب محترم هست و به میز ها سرکشی میکنه ، بعد از اون چندین بار رفتم اونجا به دوستامم معرفی کردم مهمانم داشته باشم با خیالت راحت میز رزرو میکنم اونجا

لیلی 1402-12-12 | 10:12

لذیذ تریت سزار شیراز و گودن بلو رو گابریک دارن .فضای عالییییی، غذا عالیییی ، سرویس دهی عالیییی

ملی 1402-12-12 | 10:12

گفت گو ، ساختمون الف ، به جز قهوه ی ضعیفشون ، سالاد سبزیجات -پاستا آلفرو -سزار خوردم اونجا اها و پنینی وراضی بودم .قیمتا هم خب عادی بود مثل همه جا .نوشیدنی غذاها هر بار البته ، غذا داشت تموم میشد که میومد

ثریا 1402-12-12 | 10:12

کافه هنر که تعریف نداره ، گروه های موسیقی دعوت میکنن و بسیار صمیمی و مودب هستن سالن کار ها

فرهاد 1402-12-12 | 10:12

گالری سروناز ، تنها کافه ای بود که توی پاندمی باز بود ، من خوشم نیومد ، زمانی که همه درگیر بیماری بودن و هیچکس مغازه اش رو باز نمیکرد ، اینجا باز بود

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.