فیلتر

لیست وکیل های قدوسی غربی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ01-06-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های قدوسی غربی شیراز : 1161 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

مجموعه صفحه اول در این مطلب، لیست وکیل های قدوسی غربی شیراز را برای شما فراهم آورده است. در این لیست می‌توانید آدرس و شماره تلفن وکیل‌های این محله را مشاهده کنید و وکیل موردنظر خود را انتخاب کنید. خواندن این مقاله و مراجعه شما به لیست اسم و آدرس بهترین وکلای قدوسی غربی در شیراز، قطعا به پیشبرد هر چه سریع تر کار هایتان کمک میکند. در ادامه، به بررسی‌های بیشتری در رابطه با انتخاب بهترین وکیل در قدوسی غربی شیراز می‌پردازیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 باشگاه وکلا قدوسی غربی، نرسیده به چهارراه وکلا 09338552032
2 داریوش امیر پور قدوسی غربی، جنب کوچه 19، ساختمان آلما 09173282488
3 داریوش امیرپور شیراز، بلوار قدوسی غربی، حدفاصل کوچه 19 و 19 الف، ساختمان آلما، طبقه 2، واحد 15 09173282488
4 افشین طالب زاده قدوسی غربی ، نبش کوچه 19 ، ساختمان آلما ،طبقه 2 ، واحد 15 09173126617

مشهور ترین وکیل های قدوسی غربی شیراز

قدوسی غربی، محله ای در استان فارس و در شهر شیراز بوده که در منطقه 1 واقع شده است. این محله از شمال به بلوار ایمان شمالی، از شرق به میدان مطهری و بلوار شمالی، از غرب به میدان معلم و بلوار ایمان جنوبی و از جنوب به بلوار پاسداران و بلوار مطهری جنوبی منتهی می‌شود.

معرفی جامع وکیل های قدوسی غربی شیراز

به طور کلی، هر شخصی که با فرد دیگری قرارداد وکالت امضا کند، می‌تواند تحت عنوان وکیل نام برده شود. ولی وکیل به صورت تخصصی به فردی گفته می‌شود که آزمون وکالت کانون وکلا یا قوه قضاییه را قبول شده و دوره کارآموزی وکالت خود را گذرانده باشد. وکیل قدوسی غربی شیراز با عقد قرارداد با موکل خود، در کنار حقوق و اختیاراتی که دارد باید به تعهدات قانونی خود عمل کند.

لیست کل وکیل های شیراز

آدرس و شماره تماس وکیل های قدوسی غربی شیراز

آدرس و شماره تماس وکیل های قدوسی غربی شیراز

هر کدام از وکلای موجود در لیست وکیل های قدوسی غربی شیراز تنها زمانی به عنوان وکیل یک شخص تلقی می‌شود که مابین وکیل و شخص مدنظر، قراردادی نظیم شده باشد. پس از تنظیم قرارداد، وکیل نمی‌تواند اقدامی خارج از حد متعارف و خارج از قرارداد انجام دهد. در ادامه برای دسترسی راحت تر شما کاربران به بهترین وکلای شیراز وبسایت صفحه اول لیست وکلای ملاصدرا شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس دفتر تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

انواع وکلا در وکیل های قدوسی غربی شیراز

لازم به ذکر است که وکالت در انواع محتلفی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وکیل اتفاقی
  • وکیل در امور حسبی
  • وکیل معاضدتی
  • و غیره

بهترین وکیل های قدوسی غربی شیراز

با توجه به اهمیت بالای دعاوی، انتخاب وکیل برای پرونده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. از طرفی، برخی از وکلا در لیست وکیل های قدوسی غربی شیراز مانند وکیل طلاق و وکیل خانواده تنها در یک زمینه حقوقی خاص فعالیت می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل در قدوسی غربی شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهترین وکیل در قدوسی شیراز باید سطح دانش و تخصص بالایی از قوانین و مقررات مربوط به پرونده داشته باشد.
  • یک وکیل خوب و باتجربه از اسرار موکلین خود و اطلاعات مربوط به پرونده حقوقی به هیچ عنوان سوء استفاده نمی‌کند.
  • یک وکیل خوب در قدوسی شیراز، علاوه بر دانش و علم نظری آکادمیک، تجربه بالایی در راه و رسم دفاع از حقوق موکل در دادگاه دارد.

لیست وکلای چک برگشتی در شیراز

گرفتن یک وکیل مناسب نکات مهمی دارد که در ادامه وبسایت سید تمامی این نکات را برای شما مطرح کرده است:

"10 نکته‌ای که باید برای یافتن وکیل به آن‌ها توجه کنید!
دقت داشته باشید که بهترین وکیل باید دانش حقوقی لازم برای رسیدگی به پرونده را دراختیار داشته باشد. او باید از قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشد و نیز تغییرات قانون در طی سال‌های مختلف را مورد رصد و پایش قرار دهد. تنها در این‌صورت است که او می‌تواند دفاع جانانه‌ای از موکل خود در محاکم قضایی داشته باشد. دانش حقوقی به وکیل این امکان را می‌دهد تا با استناد به قوانین و مقررات بتواند قاضی را به‌گونه‌ای متقاعد کند که به نفع موکل او رأی موردنظر را صادر کند.
لازم است وکیل انتخابی شما تحصیلات خود را در یکی از مطرح‌ترین دانشگاه‌های کشور گذرانده باشد. البته این نکته مهم است که تحصیلات یک وکیل تنها عامل سنجش میزان توانایی‌های او نیست، اما باید این مطلب را نیز مدنظر قرار داد که تحصیلات یک وکیل خوب در بالا بردن سطح توانایی‌های او مؤثر است. درواقع نباید در انتخاب وکیل، متر و معیار خود را محدود به تحصیلات وکیل کنیم و باید اولویت‌های دیگری را نیز مورد توجه قرار دهیم.
بهترین وکیل تهران باید در رفتار خود با موکلین همواره حرفه‌ای باشد. رفتار حرفه‌ای از سوی یک وکیل می‌تواند در پیشرفت امور مؤثر باشد. باید در هنگام انتخاب وکیل موردنظر تمام رفتارهای او را زیر نظر بگیرید تا متوجه حرفه‌ای یا آماتور بودن او شوید. یک وکیل حرفه‌ای همواره به گونه‌ای رفتار می‌کند که رضایت‌مندی موکل برای او در اولویت باشد. او همواره اصول و چهارچوبی را در ذهن خود دارد که هیچ عاملی نمی‌تواند باعث شود که از این چهارچوب حرفه‌ای دست بردارد."

دریافت مشاوره از وکیل های قدوسی غربی شیراز

در لیست وکیل های قدوسی غربی شیراز می‌توانید وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای رزرو نوبت مشاوره اقدام نمایید. شما می‌توانید به صورت های حضوری و آنلاین با وکیل موردنظر خود مشورت کنید و اطلاعات خود را در رابطه با دعاوی پرونده موردنظر بالا ببرند. همچنین با مشاهده پروفایل وکیل موردنظر در لیست بالا می‌توانید با وی چت آنلاین داشته باشید. مشاوره و ارتباط با وکیل قدوسی غربی شیراز باعث می‌شود تا بتوانید زودتر و بهینه‌تر به نتیجه مطلوب برسید و حتی الامکان ضررهای کم‌تری از دعاوی پرونده به شما برسد.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

رامین 1402-11-09 | 11:11

مسائل حقوقی و دادگاهی مسائله ای هست که به خاطر قوانین و قواعد و آیین دادرسی کوچکترین مشاوره اشتباه در طی جلسات دادگاه صدمات غیر قابل جبرانی داره باشگاه وکلا اطمینان دادن به من که مشاوره ها طبق قوانین به روز شده هست تا ببینیم چی میشه در نهایت

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.