فیلتر

لیست وکیل های ستارخان شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ01-06-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های ستارخان شیراز : 1925 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 2

بلوار ستارخان، یکی از خیابان های شهر شیراز است که در منطقه واقع شده و به نوعی در غرب شیراز قرار دارد. این خیابان از شمال غرب به خیابان مطهری و از جنوب به خیابان بعثت منتهی می‌شود. مجموعه صفحه اول در این مطلب، لیست وکیل های ستارخان شیراز را برای شما جمع آوری کرده است. شما می‌توانید با توجه به آدس محل سکونت یا کار خود، یکی از این وکلا را انتخاب کنید. همچنین در ادامه نکات مهمی را در رابطه با انتخاب بهترین وکیل در ستارخان شیراز بررسی می‌کنیم و توصیه می‌نماییم که تا پایان با ما همراه باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 الهه احمدی ستارخان ، روبروی ولی عصر ، ساختمان خضرا ، طبقه 8 09171169150 07136270764
2 الهه احمدی شیراز خیابان ستارخان روبروی ولی عصر ساختمان خضرا طبقه۸
۰۷۱۳۶۲۷۰۷۶۴
۰۹۱۷۱۱۶۹۱۵۰

لیستی کامل از وکیل های ستارخان شیراز

وکیل، فردی است که امور وکالت یک یا چند نفر را برعهده می‌گیرد و برای دستیابی به حقوق موکلین خود، تمامی سعی خود را به کار می‌برد. وکیل در ستارخان شیراز به نمایندگی از موکلین خود اعم از حقوقی و حقیقی، با توجه به عقد وکالت انجام داده شده، امور قضایی و اداری مربوط به پرونده‌ای خاص را پیگیری می‌کند.

وکلای شیراز اعم از وکلای نام برده شده در لیست وکیل های ستارخان شیراز به نوعی مدافع حقوق موکیل خود هستند. وکیل در ستارخان در هر شرایطی، مصلحت موکلین خود را در اولویت قرار می‌دهد و با تجربه و مهارت‌های خود، سعی در جلوگیری از هر گونه خسارت مادی و معنوی خواهد داشت.

لیست کل وکیل های شیراز

لیستی کامل از وکیل های ستارخان شیراز

بهترین وکیل در ستارخان شیراز کیست؟

بهترین وکیل در ستارخان شیراز، فردی است که دفتر وکالت داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به وی مراجعه کنید. همچنین داشتن پروانه وکالت پایه یک نیز جزو مهم‌ترین نکات در انتخاب بهترین وکیل در ستارخان است. یک وکیل خوب در ستارخان شیراز، در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده و غیره تخصص دارد و می‌تواند خدمات کارآمدی را ارائه کند.

بهترین وکیل در لیست وکیل های ستارخان شیراز فردی است که توانایی تنظیم دادخواست و شکواییه را داشت باشد و بتواند در این زمینه به خوبی مشاوره دهد. برای انتخاب بهترین وکیل می‌توانید به پرونده های قبلی وی نیز نگاهی بیندازید. بهترین وکیل در ستارخان شیراز فردی است که درصد بالایی از پرونده‌های خود را برنده شده و به موفقیت دست یافته است. در ادامه لیستی از وکیل های عفیف آباد شیراز که جزو با تجربه ترین ها هستند خدمت شما ارائه داده ایم تا نگران پیدا کردن آدرس دفتر و شماره تماس آنها نداشته باشید.

نحوه دریافت مشاوره از وکیل ستارخان شیراز

شما با مراجعه به لیست وکیل های ستارخان شیراز و انتخاب یکی از پروفایل‌های موجود، می‌توانید وکیلی را برای مشاوره انتخاب کنید. مشاوره با وکیل در ستارخان کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر با مشکلات در دادگاه و مراجع قضایی برخورد کنید و این مشکلات بهتر و سریع‌تر حل شوند. با توجه به اینکه وکیل در ستارخان از جدیدترین قوانین و تبصره‌های قانون آگاه است، بنابراین فرآیند حل پرونده بسیار بهتر و سریع‌تر پیش می‌رود.

لیست وکیل های قصرالدشت شیراز

شاید شما نیز درگیر پرونده های مربوط به مهریه باشید و برای این امر به دنبال قیمت یک وکیل مهریه مناسب هستید. در ادامه وبسایت آریا دادیار تمامی شرایط را برای شما مطرح کرده است:

"هزینه دادگاه برای اجرای مهریه
برای به اجرا گذاشتن مهریه شما باید هزینه دادرسی را که برابر با 5.3 درصد از کل مهریه است را بپردازید.که اگر این کار را نکنید نمی توانید اقدام به شکایت نمایید.

معمولا وکلا برای اینکه این هزینه برای زوجه سنگین نباشد به او پیشنهاد می کنند ابتدا قسمت کمی از مهریه را در دادخواست مهریه بگنجانند تا هزینه کمتری پرداخت کنند و سپس برای مابقی مهریه اقدام نمایند.

وکیل مهریه
برای همین داشتن وکیل مهریه می تواند خیلی کمک کننده باشد و نکات مهم را به شما گوشزد کند تا به مشکلات بیهوده دچار نشوید تا خدایی نکرده متضرر شوید."

آدرس و شماره تماس دفتر وکیل های ستارخان شیراز

مشاوره حقوقی روشی است که نیازهای حقوقی متقاضیان را به بهترین شکل ممکن حل و فصل می‌کند. همچنین مشاوره حقوقی باعث افزایش سطح معلومات حقوقی می‌شود و در صورتی که با مشکل حقوقی مواجه شده باشید، می‌توانید شخصا آن را پیگیری نمایید. همانطور که در لیست وکیل های ستارخان شیراز مشاهده می‌کنید، شماره تلفن و آدرس وکیل ستارخان موجود است. شما می‌توانید با انتخاب هر کدام از آن‌ها به صورت حضوری یا غیرحضوری درخواست اخذ مشاوره از وکیل را داشته باشید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.