فیلتر

لیست وکیل های جعل در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-05-1402
تعداد بازدید لیست وکیل های جعل در شیراز : 761 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 10

جعل در انواع مختلفی ممکن است انجام شود و مانند هر جرم دیگری مجازاتی را برای مجرم به همراه خواهد داشت. مجموعه صفحه اول لیستی از مجرب ترین وکلای جعل در شیراز را برای شما فراهم کرده است که شما می‌توانید به مراجعه و مشورت با هر کدام از آن‌ها، نسبت به برطرف کردن مشکل خود اقدام کنید. در ادامه می‌توانید اطلاعات مفیدی را در رابطه با انتخاب بهترین وکیل از لیست وکیل های جعل در شیراز مطالعه کنید که به شما برای انتخاب وکیل مدنظرتان کمک می‌نماید. همچنین آدرس دفتر و شماره تماس این وکلا را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 مهدی سمیعی زند ، فلکه شهرداری، خیابان پیروزی، پاساژ پیروزی، طبقه 1، واحد51 09173049403
2 کریم مویدی شیراز، چهارراه ملاصدرا، نبش خیابان بعثت، ساختمان وکلا، طبقه سوم 09173187217
3 علی فلاحی ابتدای خیابان عفیف آباد، جنب بانک سپه 07136268216
4 بهنام قشقائی شیراز، خیابان فلسطین، آپارتمان پارت، طبقه 3، واحد 12 09173022219
5 غلامحسین خلیفه شیراز، بلوار پاسداران، نبش خیابان جهان آرا، ساختمان یلدا، طبقه چهارم، واحد سه 09178002693
6 ابراهیم سرور شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 3 09177014258
7 محمد علی کرمی خیابان زند، خیابان سعدی، ساختمان هتل پارک 09177374840
8 افسانه راستی بعد از سه راه برق، نبش کوچه 24، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، طبقه 2، واحد 5 09173083407
9 امیر فرخ کشکولی شیراز، چهارراه هوابرد، ابتدای بلوار استقلال، نبش کوچه 35، جنب گل فروشی گل کده، طبقه فوقانی 09171072962
10 مريم السادات پيراسته شیراز، خیابان همت شمالی، بین کوچه 6 و 8، جنب املاک یوسفی، طبقه اول 09173109402

معرفی مجرب ترین وکیل های جعل در شیراز

وکیل جعل در شیراز، فردی است که دارای پروانه وکالت بوده و به نیابت از موکل خود در محاکم قضایی حضور می‌یابد. انتخاب وکیل جعل حق قانونی پیش‌بینی شده برای افراد است و افراد در مقام خواهان یا خوانده دعوا اعم از شاکی یا متهم می‌توانند برای اخذ وکیل جعل اقدام کنند. از وظایف وکیل جعل موجود در لیست وکیل های جعل در شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منعقد کردن قرارداد وکالت بر طبق قانون با موکلین
  • حساب مورد، ثبت شکواییه جعل اسناد یا لایحه دفاعیه، و غیره به نیابت از موکل در مواعد مقرر قانونی
  • درخواست ارجاع امر به کارشناس
  • تحویل یک نسخه از قرارداد منعقد شده به موکل
  • و غیره

لیست کل وکیل های شیراز

بهترین وکیل های جعل در شیراز

بهترین وکیل های جعل در شیراز

به طور کلی، وکیل جعل در شیراز باید بر تمامی قوانین مربوط به جعل اسناد و مجازات‌های آن آشنایی داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا سریع ترین و مناسب‌ترین راه برای حل و فصل دعوا تشخیص داده شود. بهترین وکیل در لیست وکیل های جعل در شیراز فردی است که تشخیص روش ارتکاب جرم و شناخت مسیرهای موردنیاز را به نحو احسنت انجام دهد. در ادامه لیست وکلای مهریه در شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما رائه داده ایم.

ویژگی های یک وکیل جعل خوب در شیراز

یک وکیل جعل خوب در شیراز، باید در رسیدگی مستمر و وقت شناسی، کیفیت بالایی از خود ارائه دهد و این ویژگی را می‌توانید از رزومه قوی و تمرکز بالای وی تشخیص دهید. بهترین وکیل جعل در شیراز، تمامی مراحل پرونده را خود برعهده می‌گیرد تا نیازی به حضور شاکی در دادگاه نباشد. با توجه به اینکه جعل اسناد در دو طریق کیفری و حقوقی انجام می‌شود، وکیل جعل در شیراز باید بر هر دو موضوع مسلط باشد.

بهترین وکیل جعل در لیست وکیل های جعل در شیراز فردی است که تجربه بالایی در پیگیری و رسیدگی به دعاوی جعل سند داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود تا پیگیری پرونده در دادگاه از مناسب‌ترین و بهترین راه‌حل‌ها انجام شود و به نتیجه برسد.

لیست وکیل های زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

در ادامه وبسایت دینا وظایف یک وکیل جعل را برای شما کاربران مطرح کرده است:

"وکیل جعل، فردی است دارای پروانه وکالت که می تواند به نیابت از موکل خود، در محاکم قضایی، حضور یافته و در حدود وکالت نامه و اختیارات قانونی، ایفای وظیفه کند. دسترسی به شماره وکیل جعل، همچنین انتخاب بهترین وکیل جعل اسناد، با مراجعه به سایتی مانند سایت کانون وکلای دادگستری هر شهر، میسر می باشد.
وکیل جعل کیست؟
در پاسخ به این پرسش که وکیل جعل کیست؟ باید گفت، مقصود از وکیل جعل، همان وکیل پایه یک دادگستری است که حداقل از مدرک کارشناسی حقوق، برخوردار بوده و به علت داشتن پروانه وکالت، می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری مختلف، نظیر جعل، قبول وکالت نماید.

شایان ذکر است، تمامی وکلای دادگستری، می توانند پس از انعقاد عقد وکالت با موکل، در دعاوی حقوقی با موضوعات مختلف، قبول وکالت کنند و از حیث پروانه وکالت، تفاوتی میان وکیلی که در دعاوی جعل، قبول وکالت می کند یا در دعاوی خانواده، نیست.
اما با تخصصی شدن امور، وکلا نیز ترجیح می دهند تمرکز خود را بر روی برخی موضوعات حقوقی از جمله جعل اسناد یا جعل در سایر موارد بگذارند و بدین ترتیب، انحصارا در دعاوی مربوط به این حیطه، اقدام به طرح دعوا یا دفاع، به نیابت از موکل خود کنند. وکیل جعل، به دلیل کیفری بودن ماهیت جرم جعل، وکیل کیفری نیز نامیده می شود که علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این وکیل، می توانند مقاله زیر را مورد مطالعه، قرار دهند."

آدرس و شماره تلفن وکیل های جعل در شیراز

همانطور که اشاره کردیم، جرم جعل اسناد مانند هر جرم دیگری، مجازاتی را به همراه دارد که برابر با 3 تا 15 سال متغیر است. در صورت مشاوره با وکیل جعل در شیراز می‌توانید بی‌گناهی خود را در سناریوهای نامطلوب اثبات کنید و یا اگر مرتکب خطایی شده‌اید، در مجازات خود تخفیف بگیرید. در لیست وکیل های جعل در شیراز آدرس و شماره تلفن وکیل‌های جعل در شهر شیراز قرار دارد و شما می‌توانید برای مشاوره و انعقاد قرارداد با وکیل موردنظر خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

هوشیار 1402-11-09 | 12:11

وکیل ما هم واقعا عالی بود اقای خلیفه واقعا تو کارشون دقیق و نکته سنج بودن و کل اموال ما رو نجات دادن شمارشم

ملایری 1402-11-09 | 12:11

بهترین وکیلی که برای ما کار کرد اقای کشکولی بودن که واقعا کارشون عالی بود تمام املاکمون رو پس گرفتن خداقوت میگم بهشون

آزادی ور 1402-11-09 | 12:11

من اینارو نمی شناسم ولی خودم برای زمینی که مشکل ورثه داشت و تقریبا 4سال بود که درگیرش بودم به جناب قشقائی مراجعه کردم همونطور که قول دادن توکمترین زمان مشکل من حل شد و به حقم رسیدم

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.