فیلتر

لیست فروشگاه لوازم یدکی موتور سنگین شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ26-04-1402
تعداد بازدید لیست فروشگاه لوازم یدکی موتور سنگین شیراز : 2062 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

امروزه موتور سیکلت و مخصوصا موتور سنگین در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این رو فروشگاه های لوازم یدکی موتور سنگین زیادی در شیراز وجود دارد که پیدا کردن یک فروشگاه لوازم یدکی موتور سنگین معتبر جزو یکی از دغدغه های اساسی مردم است. وبسایت صفحه اول لیست فروشگاه های لوازم یدکی موتور سیکلت شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس برای شما کاربران عزیز تهیه کرده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 لوازم موتور سنگین(چاوشی) شيراز خیابان فخراباد 09164424248
2 لوازم یدکی موتور های خارجی استان فارس، شیراز، وصال شیرازی جنوبی، بین وصال 09177174719
3 فروشگاه لوازم یدکی موتورسیکلت تقدس فارس، شیراز، چهارراه تحویلی، به سمت، میدان ارتش 07132228172

معرفی معتبرترین فرشگاه‌های لوازم یدکی موتور سنگین شیراز

در اینجا سعی کردیم اطلاعاتی در مورد معتبرترین فروشگاه‌های قطعات جانبی موتور سنگین در شیراز به شما ارائه دهیم تا با بررسی آنها بهترین گزینه موردنیاز خود را انتخاب کنید.

آدرس فروشگاه‌های لوازم یدکی موتور سنگین شیراز

فروشگاه‌های لوازم یدکی معمولا در نزدیکی تعمیرگاه‌ها واقع شده اند. این مکان‌ها در شیراز عمدتا در مناطق بلوار امیرکبیر، بلوار رحمت، دروازه اصفهان و ... قرار دارند اما بطور کلی فروشگاه لوازم یدکی موتورسیکلت را در  هر محله‌ای میتوان یافت.

لیست کل فروشگاه های لوازم یدکی موتور سیکلت در شیراز

معرفی معتبرترین فرشگاه‌های لوازم یدکی موتور سنگین شیراز

قطعات جانبی موتور سنگین در شیراز

موتورها نسبت به خودرو لوازم جانبی کمتری دارند و اغلب آنها کوچک هستند اما اگر تعمیرات همین قطعات کوچک در زمان مناسب انجام نشود میتواند خطرات جانی به همراه داشته باشد.

برخی از لوازم یدکی موتور سنگین شامل قطعات بدنه و داخلی مثل لنت ترمز، کلاچ، تایر و تیوپ، فیلتر روغن و فیلتر بنزین موتور، رینگ و دوشاخه جلو و عقب موتور سنگین، کاسه چراغ و باک بنزین و همچنین لوازم تزیینات میباشد .

خرید لوازم یدکی موتور سنگین در شیراز

خرید لوازم این نوع موتور مانند دیگر موتورها هم به صورت حضوری و اینترنتی و هم نقد واقساط امکان پذیر است اما با توجه به ممنوعیت‌ها و سختی بیشتر در تامین لوازم جانبی موتور سنگین در ایران باید مراقب افراد سودجو و کلاهبرداران بود و حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کرد.

بررسی  بارکد، نشان استاندارد، شماره سریال، بسته بندی محصول، نوع آلیاژ به کار رفته، نوع جوشکاری و پرچ‌کاری از روشهای تشخیص اصل یا تقلبی بودن قطعه هستند. امروزه با وجود شرایط اقتصادی سخت و بالا بودن مخارج موتور سنگین ها، اکثر افراد به دنبال فروشگاه های لوازم یدکی اقساطی هستند. از این رو وبسایت صفحه اول برای شما کاربران عزیز لیست فروشگاه های لوازم یدکی موتور سیکلت اقساطی شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما کاربران ارائه داده است.

موتور سنگین در ایران

در ایران به موتورسیکلت‌هایی با حجم باک بیش از 250 سی‌سی اصطلاحا موتور سنگین میگویند اما در اروپا و آمریکا موتور سنگین‌ها، موتورهایی با حجم بیش از 1000 سی‌سی هستند که اصطلاحا به آنها موتور 1000 نیز گفته میشود.

از برندهای موتورسیکلت میتوان به هوندا، یاماها، سوزوکی، کی تی ام، بنلی، دوکاتی، تریومف، زیرو، کاوازاکی اشاره کرد. موتور سنگین‌ها سرعت و آلودگی صوتی بیشتر، ظاهر اسپرت‌تر و قیمت بالاتری نسبت به موتورهای معمولی دارند. همچنین بخاطر ممنوعیت‌ این موتورها در ایران یافتن قطعات یدکی آنها سخت‌تر و با هزینه بیشتر امکان دارد.

ممنوعیت موتور سنگین در ایران

موتور سنگین در ایران بخاطر دلایل امنیتی، خروج ارز از کشور، آلودگی صوتی زیاد، آزار شهروندان و افزایش خطر و تصادفات در سطح شهر دچار ممنوعیت هستند.

بخش عمده موتورهای سنگین به صورت قاچاق به کشور وارد می شوند در نتیجه به دلیل نبود نمایندگی و لوازم اصلی، تعمیر و تعویض قطعات جانبی آنها سخت‌تر و با قیمت بسیار بالاتراز موتورهای معمولی انجام میشود.

دریافت مجوز موتور سنگین در ایران

برخی از آنها دارای برگه سبز بوده و با پرداخت عوارض گمرک وارد شده‌اند که تعدادشان بسیار کم است. اگر موتور سنگین دارای برگه سبز باشد میتوان در محضر آن را به نام زد و در صورت توقیف با پرداخت جریمه ترخیص میشود اما اگر مجوز نداشته باشند، طبق قانون، بعد از توقیف اوراق خواهند شد.

 با مراجعه به ارگان‌های مربوطه میتوان این مجوزها را دریافت کرد اما به معنای اجازه رانندگی در سطح شهر نیست و فقط برای رانندگی در پیست‌ها کاربرد دارند و همچنان برای تامین قطعات یدکی با سختی مواجه هستند چرا که این لوازم درهر فروشگاهی پیدا نمی‌شوند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

حورائی 1402-12-08 | 12:12

واقعاً راضی ام از خریدام! لوازم یدکی‌هایی که از اینجا بودن رو رفتم یه قطعه میخواستم که راحت پیدا نمیشد .اما سفارش دادن بیاد برام .کیفیتشون عالی بود و قیمتشون هم بسیار مناسب

قادری 1402-12-08 | 12:12

فروشگاه تقدس کیفیت لوازم یدکی بالا هست و ارتباط مداوم با مشتری دارن که به رفع هرگونه مشکلاتی که پیش می‌آیدکمک میکنن

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.