فیلتر

لیست سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ24-03-1402
تعداد بازدید لیست سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز : 1029 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

برای تجربه بهترین غذاهای سنتی و مخصوص ایرانی و برای دور بودن از فضای شهری و زندگی شلوغ و عذاب آور وبسایت صفحه اول لیست سفره خانه های شهرک گلستان شیراز را برای شما به همراه آدرس و شماره تماس تدارک دیده است. این سفره خانه ها جزو معروف ترین سفره خانه ها از نظر مشتریان هستند. امیدواریم با مراجعه به این سفره خانه تجربه دلنشینی را در کنار خانواده تان داشته باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 سفره خانه سنتی اشراف استان فارس، شیراز، بلوار دهخدا، بین میدان امام علی و پورشید 09170909313
2 چايخانه سنتي گلستان شیراز،شهرک گلستان،بلوار غدیر جنوبی،بلوار گل آرا،خ پیشاهنگ 07136224206
3 سفره خانه سنتی پارسیان استان فارس، شیراز، بلوار دهخدا، بین میدان امام علی و پورشید 09175608567

بهترین سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

شهرک گلستان واقع در شمال غربی شیراز قرار دارد. این شهرک در مجاورت مجتمع خلیج فارس و پارک کوهستانی واقع شده است. منطقه اطراف شهرک گلستان با طبیعت زیبا و آب و هوای بسیار خوب و مطبوعی برخوردار است. علاوه بر این، بزرگراه شیراز-سپیدان به طول شهرک گلستان می‌گذرد و به راحتی به این شهرک وصل می‌شود. این بزرگراه ارتباط عالی با دیگر نقاط شیراز و مناطق اطراف فراهم می‌کند.

در شهرک گلستان نیز بزرگترین و مهمترین نمایشگاه بین‌المللی شیراز واقع شده است. این نمایشگاه مکانی است که فعالیت‌های تجاری و صنعتی متنوعی را در شیراز به نمایش می‌گذارد و به عنوان یک مرکز مهم برای تبادل تجاری و نمایش محصولات و خدمات در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

اگر به دنبال گزینه های بیشتر در انتخاب سفره خانه هستید اما اطلاع دقیقی از آنها ندارید، وبسایت صفحه اول برای شما کاربران لیست کل سفره خانه های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

لیست سفره خانه های محله شهرک گلستان شیراز

قیمت مناسب و خدمات عالی به مشتریان در سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

برای ما ایرانی‌ها، لذت بردن از نشستن در فضای راحت و سنتی بعد از وعده غذا همراه با یک فنجان چای دم کرده بسیار دلپذیر است. سفره‌خانه‌های سنتی نیز این فضا را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند. تخت‌های سنتی که برای نشستن کنار سفره و استفاده از دوغ تازه به کار می‌روند، این تجربه را تکمیل می‌کنند. وقتی که سفره‌خانه در فضای باز قرار داشته باشد، لذت این تجربه دو چندان می‌شود. همچنین اگر قصد گرفتن تول و یا دورهمی در یکی از این سفره خانه هارا داشته باشید، وبسایت صفحه اول لیست سفره حانه مخصوص تولد در شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس جهت رزرو برای شما کاربران تهیه و ارائه داده است.

به طور کلی، این فضاهای سنتی و سفره‌خانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ و روحیه ایرانی‌ها دارند و در آنجا می‌توانند از محیطی دلپذیر و اتصال بیشتر با سنت‌ها و ریشه‌های خود لذت ببرند. معیارهای کیفیت و خدمات سفره‌خانه‌ها به صورت منحصر به فرد انتخاب شده است. امیدواریم که با این اطلاعات، شما بتوانید سفره‌خانه‌ای را که به تمامی نیازهایتان پاسخ می‌دهد و تجربه خوبی را برایتان ایجاد می‌کند، پیدا کنید.

ویژگی‌های مثبت سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

سفره‌خانه‌های شهرک گلستان در شیراز از خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. در ادامه، برخی از این خصوصیات و ویژگی‌ها را برای شما ذکر می‌کنم:

طراحی سنتی و فضای دلنشین سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

سفره‌خانه‌های شهرک گلستان که تیم صفحه اول در ابتدای صفحه در قالب یک جدول به شما عزیزان و همراهان وب سایت صفحه اول معرفی نموده است، با طراحی سنتی و فضای دلنشین خود، برای شما ایجاد یک احساس آرامش و راحتی به ارمغان می‌آورند. از تزئینات سنتی مانند گلدان‌ها، قالیچه‌ها و چراغ‌های سنتی استفاده می‌کنند و این امر لذتی دو چندان را از صرف غذا به شما میدهد.

منوی متنوع در سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

سفره‌خانه‌های شهرک گلستان  که تیم صفحه اول لیستی از بهترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی نموده است، منوی متنوعی از غذاهای سنتی و محلی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از انواع غذاهای معروف ایرانی مانند خورشت‌ها، کباب‌ها، آش‌ها و دیگر غذاهای محبوب لذت ببرید.

خدمات با کیفیت در سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

سفره‌خانه‌های شهرک گلستان تلاش می‌کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه دهند. پرسنل مجرب و دلسوز در این سفره‌خانه‌ها مشتاقند تا تجربه خوشایندی را برای شما ایجاد کنند و به نیازهایتان پاسخ دهند. همچنین برای داشتن گزینه های بیشتر در انتخاب سفره خانه دلخواهتان، وبسایت صفحه اول لیست سفره خانه های بلوار صنایع شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

دسترسی آسان به سفره خانه های محدوده شهرک گلستان شیراز

سفره‌خانه‌های شهرک گلستان در مکان‌هایی واقع شده‌اند که دسترسی به آنها آسان است. این مکان‌ها معمولاً در نزدیکی جاده‌ها و محل‌های مهم قرار دارند، بنابراین از لحاظ حمل و نقل  دسترسی راحتی برای شما فراهم است.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

2224 1402-12-15 | 10:12

سفره خانه سنتی پارسیان فاجعه بود کثیف پر از کارگر مهاجر ، حاضر نیستم نزدیکش برم دیگه

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.