فیلتر

لیست سفره خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ24-03-1402
تعداد بازدید لیست سفره خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز : 1492 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 7

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از رفتن به رستوران خسته شده‌اید و به دنبال تنوع هستید. حتی اگر در رستوران‌های لوکس غذا بخورید، باز هم ممکن است دلتان بخواهد از آن محیط دور شوید. در چنین شرایطی، می‌توانید تجربه سفره خانه سنتی را امتحان کنید. اگر تاکنون به هیچ سفره خانه سنتی‌ای نرفته‌اید، بهتر است از لیست سفره خانه‌های سنتی نزدیک محله ستارخان شیراز در وب‌سایت صفحه اول استفاده کنید. در این وب‌سایت اطلاعاتی مانند شماره تلفن، آدرس و دسترسی سریع قابل دریافت است. وب‌سایت صفحه اول با امکانات خوبی که دارد، به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با صرف چند دقیقه زمان، بهترین سفره خانه ها در محله های نزدیک ستارخان شیراز را پیدا کنید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 سفره خانه سنتی آتوسا شیراز،عفیف آباد شمالی،بلوار ستارخان،خ. ستارخان 07136491022
2 کافه گالری آریانا شیراز شیراز- خیابان ستارخان- مجتمع تجاری هامون- طبقه اول
09171123903
0716481174
3 کافه باغ برکه شیراز استان فارس- شیراز- ستارخان- بلوار مصطفی نژاد- نبش اولین فرعی سمت راست 09300033379
4 باغ و رستوران سنتی ستارخان استان فارسشیراز استان فارس، شیراز، بلوار شهید مطهری شمالی، شهید رادفر -
5 کافه بال شیراز شیراز- بلوار ستارخان- بین عفیف‌آباد و ستارخان ۱۲ 09906719396
6 رکافه باغ دنا چهارراه ستارخان خیابان شهید رادفرد نرسیده به بیمارستان دنا روبروی کوچه 4
07136264936
09173149674
7 کافه ژو شیراز شیراز- ستارخان- از سمت فلکه سنگی به سمت ستارخان- بعد از مجتمع تجاری هامون- مابین کوچه ششم و کوچه هشتم
07136266533
09382220729
07136278049

بهترین سفره خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز

خیابان ستارخان شیراز یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر شیراز است که در مرکز شهر و به سمت غرب شیراز قرار دارد. این خیابان در شهرداری منطقه 1 شیراز قرار دارد و از سمت شمال غربی به خیابان مطهری (زرگری) و از سمت جنوب به بلوار بعثت می‌رسد.

با توجه به مجاور بودن بلوار ستارخان شیراز با باغ عفیف آباد و باغ‌های  زیبا و دیدنی دیگر، به این بلوار زیبایی ویژه‌ای می‌بخشد. همین امر باعث شده تا در نزدیکی ستارخان شیراز تعداد زیادی سفره خانه تأسیس شود. تیم صفحه اول با تلاش فراوان، لیستی از بهترین سفره خانه‌های نزدیک ستارخان را برای شما عزیزان که لایق بهترین‌ها هستید، در قالب یک جدول تهیه و انتشار داده است.

همچنین اگر قصد رفتن به سفره خانه های دیگر شیراز را دارید اما اطلاع دقیقی از آدرس و اسم آنها ندارید، وبسایت صفحه اول برای شما کاربران عزیز لیست کل سفره خانه های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمتتان ارائه داده است.

لیست سفره‌خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز

سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در سفره خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز

در سفره خانه‌های مجاور محله ستارخان شیراز، شما می‌توانید از نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوعی لذت ببرید. این سفره خانه‌ها انواعی از نوشیدنی‌های معروف و خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهند. از جمله نوشیدنی‌های سرد می‌توان به آب‌های میوه‌ای تازه، شیره‌های مختلف، ماست مزه‌دار و دوغ‌های خنک اشاره کرد. این نوشیدنی‌ها با طعم و عطر طبیعی میوه‌ها، سبزیجات معطر محلی و مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شوند.

از سوی دیگر، در بین نوشیدنی‌های گرم می‌توانید انواع چای‌های معطر، قهوه‌های اصیل، دم‌نوش‌ها و نوشیدنی‌های گرم دیگر را انتخاب کنید. این نوشیدنی‌ها با طعم و مزه منحصر به فرد خود، لحظات دلپذیری را برای شما فراهم می‌کنند.

در کل، سفره خانه‌های محله ستارخان شیراز با ارائه تنوع گسترده از نوشیدنی‌های سرد و گرم، در خدمت شما عزیزان هستند تا تجربه لذت‌بخشی را در مصرف نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع به شما ارائه دهند. همچنین برای داشتن گزینه های بیشتر هنگام انتخاب سفره خانه، وبسایت صفحه اول لیست سفره خانه های قصرالدشت شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

تنوع غذاهای سرو شده در سفره خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز

سفره خانه‌های ستارخان شیراز با ارائه غذاهای سنتی و باکیفیت، تجربه‌ای لذیذ و بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهند. این غذاها با طعم و عطری به یادماندنی، در دل مردم شیراز به خاطر خوشمزگی و کیفیت بالایشان جا می‌گیرند.

در سفره خانه‌های منتهی به خیابان ستارخان شیراز که تیم صفحه اول معرفی کرده است، شما می‌توانید از انواع غذاهای سنتی و محلی بی‌نظیر لذت ببرید. از جمله غذاهایی که به یادماندنی هستند، می‌توان به خورشت‌های متنوع وخوش طعم‌ مانند خورشت فسنجان، خورشت قیمه، خورشت بادمجان و خورشت آلو اشاره کرد. این خورشت‌ها با ترکیب مناسب ادویه‌ها و طعم‌دهنده‌های محلی، طعمی لذیذ و خوشمزه به غذا می‌بخشند.

استفاده از چاشنی های خوش طعم در سفره خانه های نزدیک محله ستارخان شیراز

علاوه بر خورشت‌ها، در سفره خانه‌های ستارخان شیراز می‌توانید از غذاهایی مانند کباب‌های تازه و لذیذ، آبگوشت یا همان دیزی، قرمه سبزی، کوفته، فسنجان، زرشک پلو و انواع پلوهای معروف شیرازی مانند پلو با بادمجان، دمپختک سیرو کلم پلو شیرازی لذت ببرید. این غذاها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و روش‌های پخت متفاوت، طعمی بی‌نظیر و خاص را به شما ارائه می‌دهند.

بنابراین، غذاهای سرو شده در سفره خانه‌های ستارخان شیراز، طعمی به یادماندنی و لذیذ را برای شما به ارمغان می‌آورند. این غذاهای سنتی و باکیفیت، تجربه‌ای خوشمزه و به یادماندنی از فرهنگ غذایی شیراز را برای شما فراهم می‌کنند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

همت 1402-12-15 | 10:12

فضاهاشون اکثرا خوبه ولی سرویس دهی نه ، سفره خونه کلا خوب نیست فرشا همش یا سوخته یا بو جوراب میده ، فصل سرما گرمایشی درست و حسابی ندارن فصل گرما هم که نگم

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.