فیلتر

لیست رستوران های گیاهی شیراز (رستوران وگان شیراز)

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ25-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های گیاهی شیراز (رستوران وگان شیراز) : 5800 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

در سال‌های گذشته پیدا کردن یک رستوران گیاهی مختص گیاهخواران در شیراز یا امکان پذیر نبود یا تعداد انگشت شماری بودند که به گیاهخواران سرویس ارائه می‌دادند. با این شرایط و محدودیت، گیاهخواران غذاهای مورد علاقه خود را در خانه طبخ و میل می‌کردند اما امروزه رستوران‌های مختلفی برای گیاهخواران و مشتاقان غذاهای گیاهی تاسیس شده که این امکان را به آن‌ها می‌دهد مانند سایر افراد با ذائقه گوشتخواری، غذای خود را در رستوران میل کنند و از فضا لذت ببرند. قطعا پیدا کردن یک رستوران گیاهی در شیراز کار دشواری است اما تیم صفحه اول در جدول زیر لیستی کامل از بهترین رستوران‌های گیاهی شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن خدمت شما عزیزان ارائه داده است.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 وجی فود شیراز، منطقه 1، خیابان زرگری 07136268369
2 سالاد بار هلتی تایم healthy time شیراز، ولی عصر قصردشت، نبش کوچه 6
07136278656
09172525313
3 سالاد تک شیراز، خیابان قصردشت، نبش سه راه مهدی آباد، روبروی کلینیک دندان پزشکی مهرگان 07136283778

 معرفی رستوران های گیاه خواران در شیراز

گیاهخواری نوعی سبک زندگی می‌باشد که درآن افراد از خوردن گوشت اجتناب می‌کنند. گیاهخواران افرادی هستند که بطور مطلق از خوردن گوشت جانوران دیگر پرهیز میکنند، همه گروه‌های گیاهخواران یک وجه مشترک دارند و آن هم مصرف نکردن گوشت دیگر جانداران است. در شیراز نیز افرادی هستند که این سبک از زندگی و غذا خوردن را انتخاب کرده اند.

لیست کل رستوران های شیراز

رستوران های در گیاهی شیراز

انواع منو در رستوران های گیاهی شیراز

وجترین‌ها

افرادی هستند که بطور مطلق هیچگونه گوشت جانداری را مصرف نمی‌کنند اما از دیگر فرآورده‌ها که منشا حیوانی دارند از جمله تخم‌مرغ،لبنیات،عسل و... استفاده می‌کنند.

گیاهخواران وگان

این دسته از گیاهخواران علاوه بر استفاده نکردن از گوشت جانداران دیگراز هیچ‌گونه محصول و فرآورده ای که منشا حیوانی داشته باشد استفاده نمی‌کنند.

خام گیاهخواران وگان

این دسته از گیاهخواران علاوه بر مصرف نکردن گوشت هیچگونه خوراک پخته شده ای استفاده نمی‌کنند و همچنین از محصولات و لباس‌هایی با منشا حیوانی مانند تخم‌مرغ،لبنیات،عسل،چرم،خز و... استفاده نم‌کنند.

خام گیاهخواران عسلی

این دسته از گیاهخواران همانند خام گیاهخواران وگان می‌باشند با این تفاوت که عسل را مصرف می‌کنند.

هر کدام از این دسته گیاهخواران دلایل خود برای انتخاب این سبک از زندگی را دارند که برخی از این دلایل شامل:

گیاهخواری زیست بوم محور

این افراد بر این عقیده هستند که پرورش دام و تولید فرآورده‌های گوشتی آسیب زیادی به محیط زیست می‌رساند و مچنین باعث آلودگی آب‌ها و کاهش ذخایرآبی،تولید گازهای گلخانه ای و در پی آن آلودگی هواوتخریب جنگل‌ها می‌شود.

گیاهخواران اقتصاد محور

این دسته بر این باورند با انتخاب این سبک از زندگی می‌توان از محیط زیست بطور کارآمد بهره برد و هزینه های هنگفت اقتصادی همانند پرورش دام و فرآورده‌های گوشتی را در پی نخواهد داشت.

لیست بهترین رستوران‌های گیاهخواری در شیراز

لیست رستوران‌های گیاهی در شیراز که توسط تیم صفحه اول در بالا برای شما عزیزان گیاهخوار یا همان وگان‌ها و طرفداران غذاهای گیاهی ارائه شده است گزیده ای از بهترین رستوران‌های گیاهی در شیراز می‌باشند که تمام خصوصیات یک رستوران گیاهی سطح بالا را در بر دارند.

ویژگی‌های رستوران‌های گیاهی در شیراز

یک رستوران خوب باید شامل ویژگی‌هایی باشد که مشتریان از انتخاب خود نهایت رضایت را داشته باشند.تیم صفحه اول نیز لیستی از رستوران‌هایی را جمع‌آوری نموده که تمامی ویژگی‌های زیر را در بر دارند:

تنوع و کیفیت غذایی در رستوران های گیاهی شیراز

شاید افراد زیادی بر این باور باشند که انتخاب این سبک از زندگی محدودیت هایی در تنوع غذایی ایجاد میکند.

اما تمامی رستورانهای گیاهی در شیراز که توسط تیم صفحه اول معرفی شده اند شامل تنوع بالایی از غذاها و انواع پیش غذاها،نوشیدنی‌ها و دسرهای گیاهی و وگان با کیفیت بسیار بالا هستند. که بی شک شما از انتخاب خود رضایت کامل خواهید داشت.

خدمات منحصر به فرد در رستوران های گیاهی شیراز

رستوران‌های گیاهی  در شیراز که در لیست بالا توسط صفحه اول خدمت شما عزیزان معرفی شده اند از کادر و پرسنلی تشکیل شده اند که تمام اصول ارتباط صحیح با مشتری را رعایت میکنند که شما مشتریان در آرامش کامل از غذای خودت لذت و بهره را ببرید.

رعایت تمامی نکات بهداشتی در رستوران های گیاهی شیراز

تمام نکات بهداشتی در رستوران‌های گیاهی معرفی شده توسط تیم صفحه اول در شیراز اعم از پرسنل تهیه و سرو غذا تا نظافت و بهداشت آشپزخانه و محیط بطور کاما رعایت می‌شود.

هزینه مقرون به صرفه و متناسب با انواع قشر مردم در رستوران های گیاهی شیراز

هزینه‌ها در رستوران‌های گیاهی شیراز که توسط تیم صفحه اول معرفی و ثبت گردیده با توجه به کیفیت غذا و خدمات ارائه شده بصورتی تعیین شده که قطعا مشتریان به راحتی میتواند رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با رستوران های گیاهی شیراز به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

میترا 1403-01-14 | 14:01

خدا رو شکر توی شیراز هرجای اسمی بریم منوی گیاهی دارن

raha farnood 1403-01-14 | 13:01

کاش میفهمیدین وجی و وگن فقط سالاد نمیخورن ، سبزیجات پخته هم استفاده دارن ، غلات ، و خیلی چیزای دیگه

کیمیا 1403-01-14 | 13:01

سالاد بار پیتزا ناپل هم خیلی خوبه

کسری 1403-01-14 | 13:01

اتفاقا اکثر کافه ها توی شیراز منوی وگن و وجی دارن ، باید اونا رو بنویسید ، همشون چنت دا آیتم دارن ، مثل گرن ، مثل ژولپ ، یا فردوسی ، هاوانا ، خونه ی ما ، سروناز ، گابریک و ....

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.