فیلتر

لیست رستوران های چینی در شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ30-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های چینی در شیراز : 3129 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

چین دارای تمدن چند هزارساله می‌باشد و از نظر جغرافیایی کشوری پهناور با آداب و فرهنگ‌های متفاوت است، جمعیت امروزه چین یک جمعیت میلیاردی می‌باشد.این کشور بدلیل پیشینه تاریخی و فرهنگ‌های متفاوتی که در خود جای داده هرساله توریست‌های زیادی را جذب می‌کند. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به غذا‌های چینی علاقه دارید یا اینکه می‌خواهید برای یک بار هم که شده غذا‌های متفاوت و لذیذ چینی را امتحان کنید و پیدا کردن یک رستوران چینی در شیراز برایتان کار آسانی نمی‌باشد ما تیم صفحه اول با دقت فروان لیستی از بهترین رستوران‌های چینی شیراز را برای شما عزیزان و عاشقان غذاهای چینی تهیه و به همراه آدرس و شماره تلفن ارائه داده‌ایم.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران چینی اژدها خیابان سمیه ، خیابان شهید حدادی ، جنب هتل آپارتمان سبز
32262386
32286074

معرفی بهترین رستوران های چینی در شیراز:

نحوه طبخ غذاهای چینی در رستوران های چینی در شیراز:

همانطور که آداب و رسوم و فرهنگ‌های متفاوتی در چین وجود دارد آشپزی و غذا نیز از این متنوع بودن مستثنی نبوده است. چینی‌ها به سلامت غذا و موادی که در آشپزی به کار می‌برند بسیار اهمیت می‌دهند و اکثر غذهای چینی بصورت بخارپز و آبپز می‌باشد و کمتر از غذای سرخ کردنی استفاده می‌کنند، همچنین در غذا‌هایشان از حجم زیادی از ادویه‌ها استفاده می‌کنند. برخلاف تصور خیلی از ما ایرانیان که غذا‌های چینی هیچ سنخیتی با ذائقه ما ایرانی‌ها ندارد در چین تنوع غذایی به گونه ای است که برای هر ذائقه با هر ملیتی غذا‌هایی یافت می‌شود.

لیست کل رستوران های شیراز

رستوران های چینی شیراز

غذاهای محبوب چینی در رستوران های چینی در شیراز:

غذا‌های چینی بسیاری هستند که با ذائقه ایرانیان همخوانی دارند اما چند نوع غذا چینی هستند که در میان شیرازی ها بسیار محبوب هستند این غذا‌ها شامل: دامپلینگ چینی ( Dumpling)، وونتون (wonton)، ایکسایو لانگ بائو(Xiao long bao)، اردک کبابی(Beijing Roast Duck)، چیکن کونگ پائو(Kung Pao Chicken)، سیب زمینی رنده شده‌ سرخ شده(Tu Dou Si)، ماپو توفو(Mapo Tofu) و نودل های(noodles) چینی که در عین ساده بودن بسیار لذیذ و خوشمزه می‌باشند که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

تنوع منوی غذاها در رستوران‌های چینی در شیراز:

در رستوران های چینی شیراز تمامی غذاهای چینی برای مشتریان عزیز سرو میشوند و محدودیتی از این نظر ندارند. بنابراین با مراجعه به این رستوران ها میتوانید غذای دلخواه خود را سفارش دهید  و از صرف آن در رستوران لذت ببرید.

دکوراسیون رستوران‌های چینی در شیراز:

رستوران‌های چینی درشیراز با دکوراسیونی مطابق با فرهنگ و تاریخ چین میتواند احساس خوشایند صرف غذای چینی در یک دکوراسیون چینی به طور کامل به شما مشتریان القا کند.

سرویس‌دهی عالی در رستوران‌های چینی در شیراز:

رستوران های چینی شیراز با داشتن کادری منظم و متعهد تمامی نیاز های شما مشتریان عزیز را برآورده کرده و خاطره ای خوب را از صرف غذا به همراه خانواده و دوستانتان برای شما به ارمقان می آورد. برخوردی صحیح و مودبانه از اساسی‌ترین ویژگی‌های رستوان های چینی شیراز می‌باشد.

قیمت مناسب منو در رستوران‌های چینی در شیراز

هزینه‌ها در رستوران‌های چینی شیراز کاملا متناسب با بودجه تمامی افراد است و در عین حال با ارائه بهترین غذاهای چینی در بهترین کیفیت دیگر نگرانی از  بابت قیمت نخواهید داشت.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با رستوران های چینی شیراز به شما کاربران عزیز  ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.