فیلتر

لیست رستوران های ملاصدرا شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ24-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های ملاصدرا شیراز : 1493 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 2

معروف ترین رستوران های محله ملاصدرا: تیم پرتلاش صفحه اول قصد دارد تا بهترین و با کیفیت ترین رستوران های محله ملاصدرا که در نزدیکی مرکزشهر قرار دارد و دسترسی سریع به مکان مورد نظر شیراز را در لیستی همراه با اسم ، آدرس ، مشخصات و شماره تماس برای راحتی و دسترسی آسان شما عزیزان قرار دهد، با ما همراه باشید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران سرو شیراز، ملاصدرا، هدایت غربی، کافه رستوران سرو 09215756576
2 رستوران بهاران شیراز، ابتدای زند، نبش ملاصدرا 07132234343

معرفی بهترین رستوران های محله ملاصدرا:

یکی از دغدغه های ما افراد در طول روز انتخاب یک رستوران ،غذای خوشمزه و با کیفیت است، که نهار جز وعده های اصلی محسوب می شود. گاهی وقت ها بدلیل نداشتن وقت کافی مجبوریم که از بیرون سفارش دهیم یا دلایل مختلف دیگر.

ملاصدرا بدلیل اینکه در نزدیکی مرکز شهر قراردارد افراد زیادی بدنبال رستوران های خوب در این محل می باشند ، علاوه بر مسافران و همچنین افراد زیادی که از شهرهای مختلف برای مراجعه پزشک و بیمارستان ها به شیراز مسافرت می کنند بدنبال رستوران های خوب در این محل می گردند که تیم تخصصی صفحه اول برای شما عزیزان و مسافران گرامی سعی کرده تا لیستی از بهترین رستوران های ملاصدرا که شامل آدرس ، مشخصات و شماره تماس است را در اینجا قرار دهد.

ساعت کار رستوران های محله ملاصدرا شیراز:

ساعت کاری ممکن است بدلیل فعالیت های کار متفاوت باشد برای اطلاع دقیق از ساعت کاری بهتر است تا با رستوران مورد نظر تماس بگیرید.

لیست کل رستوران های شیراز

 

رستوران های نزدیک محله ملاصدرا:

در خیابان اصلی ملاصدرا رستوران زیادی وجود ندارد به همین خاطر باید به مکان های نزدیک ملاصدرا مراجعه کنید اگر که رستوران با غذای با کیفیت را بخواهید ، تیم تخصصی ما این مشکل را برای شما عزیزان رفع کرده است .

شما عزیزان می توانید به خیابان زند که به محله ملاصدرا نزدیک تر است رجوع کنید، در آنجا رستوران های بیشتری به چشم می خورد که ما در لیست برای شما عزیزان قرارداده ایم.علاوه براین ،خیابان زند یکی از محله های قدیمی شیراز برای رستوران های ایرانی و سنتی است که یک روز به یاد ماندنی را به همراه موسیقی زنده و سنتی درخاطر شما ثبت می کند.

خصوصیات یک رستوران خوب:

علاوه بر طعم و خوشمزگی غذا بهتر است به نکاتی که برای حفظ سلامتی ما می باشد توجه کنیم:

  • غذای با کیفیت
  • زیبایی رستوران و محیط  آن
  • آرام و دنج
  • پاکیزگی رستوران
  • پرسنل خوش برخورد
  • داشتن یک مسئول با دانش کافی
  • سرویس دهی با کیفیت و سریع
  • فهرست غذای رستوران
  • آشپزخانه قابل رویت

 

سخن پایانی:

تیم صفصحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به صورت رایگان در  اختیار کاربران خود بگذارد. جهت اطلاع از شرایط درج هرگونه آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

محمد حسن 1402-12-27 | 11:12

رستوران بهاران اصلا توصیه نمیشه خیلی بد هست واقعا

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.