فیلتر

لیست رستوران های محله فرهنگ شهر شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ30-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های محله فرهنگ شهر شیراز : 7611 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

شیراز به شهر ادب و شعر در میان مردم شناخته شده و هر ساله به دلیل وجود اماکن و بناهای تاریخی بی‌شماری که در این شهر واقع شده و البته آب و هوای بینظیر خود پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران عزیزمان و همچین جهان می‌باشد. یکی از تفریحات مردم خوردن غذا در محلی خارج از خانه است.به همین دلیل پیدا کردن یک رستوران خوب کار آسانی نمی‌باشد. در فرهنگ شهر شیراز نیز به دلیل تعداد زیادی از رستوران‌ها انتخاب رستوران مورد نظر کار دشواری می باشد. از این رو تیم صفحه اول لیستی کامل از بهترین رستوران‌های محله فرهنگ شهر شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن در قالب یک جدول برای شما عزیزان تهیه کرده است.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران بیرون بر ملل فرهنگ شهر، ایستگاه ۱۴، روبروی بانک ملت، رستوران ملل (فرهنگ شهر) -
2 غذای سنتی و محلی قجر فرهنگ شهر-حد فاصل کوچه ۴۰ و ۴۲ بعد از نمایندگی تویوتا
36328288
36328151
36323331
3 رستوران پرس بلوار فرهنگ شهر، ایستگاه 15، نبش کوچه 41 -
4 رستوران سن مارکو شیراز، فرهنگ شهر، روبروی نمایندگی تویوتا 07136332225

معرفی رستوران های محله فرهنگ شهر شیراز

شیراز جزء یکی از کلان شهر‌های ایران محسوب می‌شود و علاوه بر بافت تاریخی این شهر، به دلیل رشد جمعیت و مهاجرت از شهر‌ها و استان‌های همجوار به شیراز درچند سال اخیرو درخواست و تقاضا ی مسکن، بافت جدید و نوساز این شهر رشد روزافزونی داشته است. فرهنگ شهر شیراز یا همان بلوار شهید رجایی در شیراز جزء محله های نوساز و جدید در شیراز میباشد همینطور یکی از مناطق مهم در شیراز که کوی وحدت، بلواران پاسداران شیراز، بلوار همت شمالی، بلوار همت جنوبی و معالی آباد به این منطقه یعنی فرهنگ شهر منتهی می‌شوند.

لیست کل رستوران های شیراز

رستوران های فرهنگ شهر شیراز

بهترین رستوران‌های فرهنگ شهر شیراز

فرهنگ شهر شیراز از مناطق لوکس ونوساز می‌باشد به همین دلیل رستوران‌های بسیار زیادی در این منطقه تاسیس شده اند. بلوار شهید کسایی شیراز در محله فرهنگ شهر واقع شده و رستورانهای زیادی نیز در این بلوارافتتاح شده است. هر روز و بخصوص در روز‌های آخرهفته جوانان و خانواده‌های زیادی برای صرف غذا به ابن رستوران‌ها می‌روند. ما تیم صفحه اول بهترین  و برترین رستوران‌ها در فرهنگ شهر شیراز از لحاظ کیفیت برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.و برای دسترسی راحت شما شامل اطلاعات دقیقی از جمله آدرس، نام و شماره تماس می‌باشند.

ویژگی‌های رستوران‌های فرهنگ شهر شیراز

دکوراسیون عالی در رستوران های فرهنگ شهر شیراز

رستوران‌های فرهنگ شهرشیراز دارای دکوراسیون‌های لوکس و مدرن  مختلفی برای هر سلیقه ای می‌باشند. تا شما عزیزان علاوه بر لذت بردن از غذای خود ا ز فضا نیز لذت کافی را ببرید.

تنوع در منو رستوران های فرهنگ شهر شیراز

رستوران های متعددی در فرهنگ شهرشیراز با منوی غذایی متنوع برای هر قشر و رده سنی و ذائقه ای وجود دارد. از جمله رستوران‌هایی با منوی غذا‌یی ایرانی، رستوران‌ ایتالیایی، رستوران چینی و...و همچنین غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌ها، پیش غذا‌ها و دسرهای متنوع و لذیذ می‌باشند.

لوکیشن و موقعیت مکانی مناسب رستوران های فرهنگ شهر شیراز برای دسترسی آسان

به دلیل موقعیت مکانی فرهنگ شهر شیراز یا همان بلوار رجایی در شیراز امکان دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و مترو در فرهنگ شهرشیراز وجود دارد. همچنین با وسیله نقلیه شخصی به راحتی ‌می‌وانید به این محله در شیراز بروید.  

بهداشت و نظافت در رستوران های فرهنگ شهر شیراز

تمامی رستوران‌های فرهنگ شهرشیراز که توسط تیم صفحه اول در لیست بالا معرفی شده اند تمام نکات بهداشتی از جمله بهداشت پرسنل که با تهیه و توزیع غذا در ارتباط هستند در سطح استاندارد قرار دارد.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با رستوران های فرهنگ شهر شیراز به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

لیلا کرم 1403-01-15 | 14:01

قجر رو اصلا پیشنهاد نمیکنم حتی اگه همه جا بسته بود

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.