فیلتر

لیست رستوران های طرف قرارداد با شهرداری شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ30-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های طرف قرارداد با شهرداری شیراز : 18403 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

پیدان کردن رستوران‌های طرف قرارداد با شهرداری شیراز قطعا کار راحتی نمی‌باشد. ما تیم صفحه اول لیستی کامل از رستوران‌های طرف قرارداد با شهرداری شیراز همراه با آدرس و شماره تلفن را برای راحتی شما عزیزان در قالب یک جدول با مشخصات دقیق جمع‌آوری و تهیه کرده ایم.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران حاجی بابا شیراز بلوار زند 07136262444

اداره رفاه شهرداری وظایف مختلفی بر عهده دارد که یکی از آن‌ها رسیدگی به نیاز‌های رفاهی کارکنان شهرداری شیراز می‌باشد. با تلاش واحد رفاه شهرداری شیراز اعتبارات کارت رفاهی جهت رستوران ‌ها و مراکز خرید طرف قرارداد گردآوری شده وبا نظر پرنسل از اعتبارات کارت استفاده می‌شود. برخی از فروشگاه‌های الماس شهر، تعاونی مصرف کارکنان شهرداری شیراز، رفاه و پارس لند از جمله مراکز خرید طرف قرارداد با شهرداری شیراز می‌باشند. تیم صفحه اول نیز لیستی از بهترین رستوران‌ های طرف قرارداد با شهرداری شیراز را تهیه و خدمت شما پرسنل شهرداری شیراز ارائه و انتشار داده است.

لیست کل رستوران های شیراز

رستوران های طرف قرارداد شهرداری در شیراز

ویژگی‌های رستوران‌های طرف قرارداد با شهرداری شیراز

تخفیف در رستوران های طرف قرارداد شهرداری شیراز

رستوران‌های طرف قرارداد با شهرداری شیراز که توسط تیم صفحه اول معرفی شده‌اند همگی دارای  قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای کارکنان شهرداری شیراز می‌باشند،تا شما عزیزان با هر بودجه ای این امکان را داشته باشید از سرویس و خدمات این رستوران‌ها استفاده کنید.

خدمات عالی در رستوران های طرف قرار داد شهرداری شیراز

یکی از ویژگی‌های رستوران های طرف قراداد شهر داری شیراز خدمات و سرویس دهی مناسب و برخورد صحیح و مودبانه پرسنل این رستوران‌ها می‌باشد، این امر سبب رضایت شما از انتخابتان خواهد شد.

 رعایت بهداشت و نظافت در رستوران های طرف قرارداد شهرداری شیراز

بهداشت و نظافت یک رستوران تاثیر مستقیم بر سلامت غذا دارد و همچنین سالم بودن غذا نیز بر سلامت بدن، از این روتمامی رستوران های طرف قرارداد با شهرداری شیراز که تیم صفحه اول بصورت جدول در بالای صفحه جمع‌آوری کرده نکات بهداشتی را بطور کامل رعایت می‌کنند تا شما مشتریان عزیز با اطمینان غذای خود را میل کنید.

تنوع غذایی در منو رستوران های طرف قرارداد شهرداری شیراز

رستوران‌های طرف قرارداد با شهرداری شیراز لیستی از رستوران‌ها می‌باشند که دارای منویی متنوع از غذا‌های مختلف از جمله غذا‌های اصیل ایرانی،چینی،فرنگی و... با طعمی لذیذ و به یاد ماندنی  و فوق‌العاده می‌باشند تا شما از طعم غذای خود با هر سلیقه و ذائقه ای که هستید نهایت لذت را ببرید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با رستوران های طرف قرارداد شهرداری شیراز به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

شهداد 1403-02-06 | 14:02

بد نیست ، خوبم نیست خیلی معمولی و رفع گرسنگی طبخ میکنن

رسول 1402-11-07 | 21:11

فست فود

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.