فیلتر

لیست رستوران های محله زرگری شیراز (بلوار مطهری)

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ25-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های محله زرگری شیراز (بلوار مطهری) : 2333 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 2

در این مقاله به بررسی رستوران های محله زرگری شیراز می پردازیم که طعمی بی نظیر از سنت ها و فرهنگ غذایی ایران را در اختیار مشتریان قرار میدهد. بنابراین در ادامه لیستی از بهترین رستوران های شهر شیراز از نظر مشتریان برای شما قرارداده ایم:

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران سنتی درویش شیراز, قصردشت,رحمت آباد,بین زرگری و ملاصدرا روبروی بانک مسکن 07136268898
2 رستوران شب های شیراز شیراز, چهارراه زرگری, جنب بانک صادرات 07136294209

معرفی بهترین رستوران های محله زرگری شیراز

شیراز یکی از شهر های تاریخی و فرهنگی ایران است که مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه مندان به تجربه فرهنگ و غذاهای دیگر شهر هاست.

رستوران های هر شهر همواره جزء جاذبه های توریستی هر شهر هستند. زمانی که به دنبال یافتن یک تجربه غذایی منحصر به فرد هستید، رستوران های محله ای بهترین انتخاب خواهند بود.

لیست کل رستوران های شیراز

 

لیست رستوران های محله زرگری (بلوار مطهری) شیراز

ویژگی  رستوران های زرگری شیراز:

رستوران های زرگری شیراز نمادی از تلاش برای حفظ فرهنگ و آداب و رسوم محلی هستند و اگر گردشگر هستید تجربه صرف غذا در این رستوران ها به شما کمک میکند با فرهنگ اصیل شیراز و زندگی محلی شیراز به طور کامل آشنا شوید. درادامه به برخی از بهترین ویژگی های یک رستوران خوب میپردازیم:

 

غذاهای محلی و سنتی رستوران زرگری شیراز:

رستوران های محله زرگری شیراز به عنوان تجسمی از فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در غذاهایشان شناخته میشوند. با اینکه شیراز در سال های اخیر شاهد ورود رستوران های بین المللی، زنجیره ای و فست فودی متعددی بوده است، رستوران های محله زرگری با حفظ ریشه های فرهنگی و محلی در سرو غذا توانسته اند همواره مشتری های ثابت خودرا داشته باشند. در این رستوران ها میتوانید تمامی غذاهای محلی همچون خوراک فسنجان، قرمه سبزی، انواع کباب و جوجه و... را با بهترین طعم و رنگ بچشید و لذت ببرید.

پس اگر به دنبال تجملات اضافی و خوردن غذاهای عجیب و غریب نیستید و دوست دارید همچنان طعم غذاهای قدیمی که در کودکی میخوردید را مجددا بچشید پیشنهاد ما رستوران های محله زرگری شیراز به شماست.

 

فضای دلپذیر رستوران های زرگری شیراز:

رستوران های زرگری شیراز با فضای دلپذیر و محیطی صمیمی، تجربه ای عالی برای شما مشتریان ایجاد میکند. با اینکه در برخی از رستوران ها از فضای ساده ولی در عین حال شیک استفاده میشود، اما از برخورد مؤدبانه و صمیمی پرسنل حس خوبی به شما القا میشود.از طرفی قیمت غذاهای سرو شده در این رستوران ها نسبت به باقی رستوران های شیراز پایین تر است ولی این موضوع سبب نشده که کیفیت غذا در این رستوران ها پایین بیاید.

 

سنتی بودن رستوران های زرگری شیراز:

با اینکه شهر شیراز جزو کلان شهر های ایران است قطعا حس شهر نشینی و دوری از فضای دلنشین روستا و غذاهای خوشمزه و قدیمی برای افراد ساکن بسیار سخت است. ولی رستوران های زرگری شیراز با سرو غذا های محلی متنوع مطابق با هر سلیقه ای توانسته این حس شهر نشینی را از افراد دور کرده و آنها را به دوران شیرین کودکی ببرد. علاوه بر آن برخی رستوران های این محله دارای اجرای زنده موسیقی محلی و یا پاپ نیز هستند که حس مثبت انتقال داده شده به شمارا دوبرابر میکند.

 

تنوع و اصالت غذا در رستوران های زرگری شیراز:

رستوران های محله زرگری شیراز تنوع در بسیاری از غذا ها را در اختیار شما قرار میدهد. با وجود تمرکز بر غذاهای محلی و سنتی در این رستوران ها، شما همچنین میتوانید غذاهای دیگری همچون غذاهای دریایی، استیک های ارگانیک، سالاد های تازه و همچنین غذاهای بین المللی را سفارش دهید. طعم بی نظیر، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و روش های پخت متفاوت ‌ از دیگر مواردی است که این رستوران هارا از دیگر رستوران های شیراز متمایز میکند.

 

سخن پایانی:

تیم حرفه ای و با تجربه صفحه اول همواره سعی در ارائه جدید ترین و مفید ترین اطلاعات به شما کاربران عزیز دارد. جهت اطلاع از شرایط درج هرگونه آگهی با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

نسیم کبار 1402-12-28 | 10:12

اصلا از شب های شیراز حرفی نزنید بدترین خاطره زندگیم بود خوراک مرغابی سفارش دادیم از لحظه ای که اومد ، بوی نامطبوع و مزخرفش حالمون رو بد کرد ، فقط غذارو پس فرستادیم و فرار کردیم

nahid jokar 1402-12-28 | 10:12

ما توی شب های شیراز ، شيرازي پلوي ديگي سفارش دادم تو منو نوشته بود ٢٥٠ گرم مرغ از مرغ خبري نبود فقط برنج و بادنجان بود ، اعلام کردیم ، غذا رو بردن مرغ گذاشتن روش آوردن مرغ سسی ، ربطش به هم مثل ربط گودرز به شقایق بود .

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.