فیلتر

لیست رستوران های محله زرهی شیراز (بلوار پاسداران)

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ25-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های محله زرهی شیراز (بلوار پاسداران) : 3418 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 6

از مکان های منحصر به فرد شیراز که پرطرفدار دربین بازدید کنندگان نیز هست میتوان به رستوران های محله زرهی شیراز اشاره نمود. در ادامه برای تجربه ای دلنشین از صرف غذا در کنار خانواده لیستی از رستوران های شیراز برای شما فراهم کرده ایم:

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران آهو شیراز، بلوار پاسداران، نبش خیابان شهید کلاهدوز -
2 رستوران و بیرون بر پارسا شیراز - زرهی انتهای خیابان باغ حوض 07138217068
3 رستوران کاج شیراز، بلوار استقلال (زرهی)، بین کوچه 47و 49، روبروی سه راه بعثت
07138302830
07138304247
09173055344
4 دِژ شیراز، بلوار استقلال (زرهی)، بین کوچه ۴۹و۴۷، روبروی ‌سه‌ راه بعثت 07138304247
5 رستوران فجر لاله1 شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، جنب مجموعه ورزشی فجر 07138227755
6 ﺭﺳﺘﻮﺭاﻥ ﺁﺭﻳﺎﻓﺮ شیراز ، بلوار پاسداران(زرهی) ، بین خیابان شهید فلاحی و شهید کلاهدوز ، ساختمان سارا و آیدا 07138335056

معرفی رستوران های محله زرهی شیراز

شیراز، شهری زیبا و تاریخی در قلب ایران، با تنوع فرهنگی و تاریخی خود، مقصدی برای گردشگران محلی و خارجی است. شیراز با موقعیت جغرافیایی خود و میزبانی از فرهنگ ها و سبک های مختلف، انواعی از رستوران هایی با طعم های متنوعی را در اختیار گردشگران قرار میدهد و از رستوران های محلی تا بین المللی، در خدمت ذائقه های مختلف است.

لیست کل رستوران های شیراز

 

لیست رستوران های محله زرهی (بلوار پاسداران) شیراز

 

بهترین رستوران های زرهی شیراز:

در رستوران های زرهی شیراز میتوانید از تنوع فراوان غذایی در رستوران ها لذت ببرید و غذاهایی که در شیراز به عنوان یکی از قطب های گردشگری معرفی میشود را تجربه کنید. این رستوران ها از نظر فضا، طعم ها و تجربه های دیگر چیزی منحصر به فرد برای شما خواهند داشت.

 

رستوران ارمنی محله زرهی شیراز:

در محله زرهی رستوران های ارمنی نیز وجود دارد که با ارائه غذا های اصیل ارمنی شما را به عالمی متفاوت از طعم و مزه هدایت میکنند. میتوانید از غذاهایی مانند کهوتاب، دلمه و لاهانود استفاده کنید و تجربه غنی از فرهنگ ارمنستان را در شیراز بدست آورید. اطلاعات دقیق مربوط به این رستوران را می توانید ا زلیست ابتدای صفحه بیابید. 

 

رستوران های محلی/ ایرانی محله زرهی شیراز:

در محله زرهی، شما میتوانید از رستوران هایی با غذاهای ایرانی محلی لذت ببرید. میتوانید از غذاهایی مانند کباب، قرمه سبزی، آش رشته، فسنجان و بسیاری دیگر از غذاهای محلی شیراز لذت ببرید. طعم بی نظیر این غذا ها و محیط دلنشین رستوران ها، تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

رستوران های بین المللی محله زرهی شیراز:

علاوه بر رستوران های محلی، در محله زرهی شیراز، رستوران هایی با آشپزی بین المللی نیز وجود دارد. این رستوران ها به شما امکان میدهند تا از غذاهای مختلفی از سراسر جهان، از جمله غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، چینی و هندی لذت ببرید. طعم های چشمگیر و نکات تمایزی این رستوران ها، شما به سفری در دنیای متنوعی از طعم ها و فرهنگ ها هدایت خواهید شد.

 

خدمات عالی رستوران های زرهی برای مشتریان:

محله زرهی شیرازبا تنوع فرهنگی و غذایی که در رستوران های خود دارد، یک مقصد غنی برای علاقه مندان به غذا است. رستوران های محلی و بین المللی در این محله، به شما امکان میدهند تا غذاهای متنوعی را تجربه کنید و به دنیای متفاوتی از طعم ها و فرهنگ ها فرود آیید.

برخورد دوستانه و مهمان نوازانه صاحبان رستوران ها، خدمات با کیفیت و همچنین فضاهای دلنشینی که ارائه میدهند، تجربه خوشایندی را برای بازدید کنندگان فراهم میکند. علاوه بر این، محله زرهی در شیراز در مجاورت با برج های معروف هفت تن، حیاط وکیل آبادی، باغ ارم و برخی ازد جاذبه های دیگر قرار دارد، به همین دلیل مسافران میتوانند لذتی کامل از تمامی داین مکان ها ببرند.

 

آدرس تمامی رستوران های نام برده را میتوانید در لیست ابتدای صفحه بیابید. تیم حرفه ای و با تجربه صفحه اول همواره سعی در ارائه جدید ترین و مفید ترین لیست رستوران های شیرازرا به شما دارد، تا شما همراهان عزیز به اطلاعات به روز و موثق دسترسی داشته باشید. جهت کسب اطلاع از شرایط درج آگهی در وب سایت با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.