فیلتر

لیست تعمیرگاه های موتور سیکلت شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ26-04-1402
تعداد بازدید لیست تعمیرگاه های موتور سیکلت شیراز : 4176 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 13

موتورسیکلت‌ها به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه داشته باشند که این امری کاملا تخصصی است و حتما باید زیر نظر کارشناسان مجرب بررسی و تعمیر شوند. بنابراین حتما باید به تعمیرگاه‌های معتبر مراجعه کرده و کار های مربوز به تعمیر موتور سیکلت تان را به آنها بسپارید. از این رو وبسایت صفحه اول برای شما کاربران لیست تعمیرگاه های موتور سیکلت شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس و تعمیرکاران و کارشناسان مجرب تهیه و در اختیارتان قرار داده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 تعمیرگاه شیراز ویو شیراز، میدان فخرآباد، ابتدای خیابان وصال جنوبی
071-32354377
09904075526
2 تعمیر گاه موتورسیکلت و لوازم یدکی علی شیراز، صدرا، بلوار امام خمینی، مجتمع تجاری کاکتوس 071-36431716
3 تعمیرگاه موتور سیکلت فابریک کار شیراز، بلوار رحمت، خیابان امام حسین (ع)، نبش کوچه 16 071-37386756
4 تعمیرگاه موتور سیکلت مهدی شیراز، بلوار ارتش، خیابان شهید حراف، بین کوچه 10 و 12 071-38213871
5 تعمیرگاه موتور سیکلت مجیدی شیراز، بلوار رحمت، بلوار ابوذر غفاری، نبش کوچه دهقانی 09175378732
6 تعمیرگاه موتور تیزرو شیراز، بلوار ارتش، خیابان کارگر، نبش کوچه 6 071-37396351
7 تعمیر گاه موتور سیکلت ایمان شیراز، بلوار رحمت شرقی، خیابان آقا باباخانی، جنب خیابان تند گویان 09173203849
8 تعمیرگاه موتورسیکلت منصور شیراز، بلوار سیبویه، خیابان جنت (شیشه گری)، روبروی کوچه 15
071-37388467
09178008713
9 خدمات تخصصی موتور سیکلت ابوالفضل شیراز، بلوار مدرس، خیابان پست، بعد از بلوار آصف 071-37264296
10 تعمیرگاه سیکلت محمد شیراز، بلوار رحمت، بلوار ابوذر غفاری، بین کوچه 41 و 43 071-37515545
11 تعمیرگاه موتورسیکلت پیشرو شیراز، ارتش، لاله ( شقایق )، 20 متری لاله، روبروی پارک محله ای 071-38201018
12 تعمیر گاه و لوازم موتورسیکلت رسول شیراز ، بلوار ابونصر، خیابان 14 09173001820
13 تعمیرگاه موتور سیکلت رضا شیراز، بلوار عدالت جنوبی، نبش کوچه 41 071-38345095

تعمیر سیار موتورسیکلت شیراز

تعمیرگاه‌ سیار روش بسیار کارآمدی برای تعمیر خودروها و موتورسیکلت هاست که سالهاست در ایران و جهان مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش نیاز به حضور در یک تعمیرگاه یا مکانیکی واقعی نیست و هر زمان که احتیاج به تعمیر یا تعویض قطعه‌ای از موتور خود داشته باشید میتوانید با یک تماس فورا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تعمیرکاران سیار انواع آچار بکس، انواع آچارهای رینگی، دستگاه دیاگ، سیستم ویژه تست سنسور، دستگاه تست پمپ انژکتوری، لوازم پنچرگیری، تلمبه، صدایاب، ابر های صداگیری، فوم های مخصوص ترمیم کننده رنگ، ابزار تعویض روغن و فیلتر روغن را به همرا خود دارند و تعمیر موتورسیکلت شما در زمان و مکان مورد نظر خودتان بدون هیچ نگرانی صورت میگیرد. بعضی اوقات ممکن است در خیابان یا مکانی دور از یک تعمیر گاه، موتور سیکلت تان خراب شود و یا دور از خانه باشید و نتوانید به خانه برسید. در این شرایط کافی است با یک تماس خدمات دلخواه خود را دریافت کنید.

چنانچه قصد خرید لوازم یدکی با برند عالی و با بهترین قیمت و کیفیت را دارید وبسایت صفحه اول لیست کل فروشگاه های لوازم یدکی موتور سیکلت در شیراز  را برای شما تهیه کرده است.

آدرس و شماره تماس تعمیر گاه های موتور سیکلت شیراز

بهترین تعمیرگاه موتورسیکلت شیراز

به دلیل اهمیت این شغل، تعمیرگاه‌های موتورسیکلت در اقصی نقاط هر شهر وجود دارند و مختص منطقه خاصی نیستند. همچنین در شهر شیراز نیز در هر منطقه ای تعمیرگاه‌های موتورسیکلت یافت میشوند و میتوان به راحتی به آنها دسترسی داشت. اگر به دنبال بهترین تعمیرگاه موتورسیکلت شیراز هستید در این قسمت میتوانید لیستی از اطلاعات کامل تعمیرگاه‌های موتورسیکلت شیراز شامل آدرس، شماره تماس، خدمات و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

خدماتی که در تعمیرگاه‌های موتورسیکلت شیراز صورت میگیرد:

تعویض سوخت نادرست و خرابی سوخت موتور سیکلت:

بنزین مناسب برای موتورسیکلت‌ها بنزینی است که فاقد اتانول باشد زیرا اتانول باعث گرفتگی کاربراتور میشود و دیگر هیچ سوختی نمیتواند ار آن عبور کند. خوشبختانه این مشکل به راحتی قابل پیش گیریست و کافی است در هنگام بنزین زدن توجه کنید که سوخت بدون اتانول باشد. همچنین خراب شدن سوخت معمولا برای افرادی اتفاق می‌افتد که بطور دائم از موتورسیکلت خود استفاده نمیکنند. ماندن سوخت در آنها باعث خرابی سوخت و آسیب به موتورسیکلت میشود.

تعمیر و تعویض خرابی ترمز موتور سیکلت:

ترمزهای موتورسیکلت هیچ پوششی ندارند و در معرض عناصر مختلف مثل نور، برخورد با سنگ و ورود آب و رطوبت هستند. به همین دلیل تعمیر و نگهداری از ترمزها بسیار ضروری است زیرا ترمزها مهم‌ترین قطعه در هر وسیله نقلیه هستند. اگر برای خرید قطعات یدکی موتور سیکلت خود دچار مشکل شدید و یا قصد خرید لوازم یدکی موتور را به صورت عمده دارید، دیگر نگرانن نباشید. وبسایت صفحه اول برای شما عزیزان لیست عمده فروشی لوازم یدکی موتور سیکلت شیراز را همراه با آدرس دقیق و شماره تماس تدارک دیده و در وبسایت قرار داده است.

تعمیر و تعویض باتری خراب موتور سیکلت:

خرابی باتری از شایع‌ترین مشکلات موتورسیکلت هاست.  دما، سن باتری، سن موتورسیکلت، نحوه ذخیره آن و تعداد دفعات شارژ آن عوامل تاثیرگذار بر سلامت باتری است. همچنین استفاده بیش از حد یا استفاده نکردن به اندازه کافی از موتورسیکلت میتواند به باتری موتورسیکلت آسیب بزند.

تعمیر و تعویض خرابی تایرها:

یکی از مشکلات رایج موتورسیکلت‌ها پنچرشدن لاستیک است که در اثر عوامل بسیاری مثل سن، استفاده مداوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید اتفاق می‌افتد. از علائم فرسوده شدن لاستیک‌ها میتوان به نقاط طاس، مکان‌های برآمده، ترک‌ها و نقاط شکننده اشاره کرد.

با این تفاسیر رانندگان موتور سیکلت سبک و سنگین باید به وسیله نقیلیه خود اهمیت داده و به صورت دوره ای آنها را مورد چکاب قرار دهند تا نگرانی از این بابت نداشته باشند. با مراجعه به لیست ابتدای صفحه میتوانید تمامی تعمیرگاه های مجاز موتور سیکلت با کارشناسان مجرب و متخصص را مشاهده کنید و به آنها سری بزنید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

هاشمیان 1402-12-08 | 12:12

خیلی راضی از خدمات شیراز ویو و قیمت‌ها هم منصفانه بود. حتما به دوستانم پیشنهاد میدم.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.