فیلتر

لیست لوازم خانگی های خیابان توحید (داریوش) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ10-10-1402
تعداد بازدید لیست لوازم خانگی های خیابان توحید (داریوش) شیراز : 1934 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 6

شیراز از جمله کلان‌شهرهای ایران به شمار می‌رود که مردم می‌توانند در خیابان‌های این شهر به خرید و گشت‌وگذار بروند. لیست لوازم خانگی‌های خیابان توحید (داریوش) شیراز تنوع زیادی دارد که خریداران به راحتی می‌توانند کالای مورد نظر خود پیدا کنند. لیست لوازم خانگی خیابان توحید شیراز تنوع زیادی دارد و دسترسی به آدرس و شماره تماس فروشگاه‌ها را برای افراد فراهم می‌کند. ما اطلاعات به روز و جامع را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تا با خیال راحت به فروشگاه مدنظر خود مراجعه کنید. برای ثبت آگهی در صفحه اول با شماره تماس پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فروشگاه لوازم خانگی ماهان خیابان توحید، بازار دشتی، فروشگاه پنجم، سمت راست،‌ عسکری 09120522570 07132222721
2 نمایندگی دوو اتحاد خیابان توحید ( داریوش )، جنب بانک ملی 07132223334
3 نمایندگی پارس خزر خیابان داریوش(توحید)،انتهای پاساژ دشتی 07132221688
4 نمایندگی سامسونگ - گلزاده 3 خیابان توحید (داریوش)، خیابان اهلی، سمت راست 07132305450
5 نمایندگی سامسونگ - عباسی خیابان توحید، پاساژ وحدت 07132226897
6 نمایندگی دوو جمشید اسدزاده خیابان توحید ( داریوش )، نبش پاساژ ایروان 07136271026

بهترین لوازم خانگی خیابان توحید (داریوش) شیراز

خیابان توحید شیراز از جمله خیابان‌های قدیمی و پرتردد محسوب می‌شود که نام آن در گذشته «خیابان اهلی» بود؛ افراد به راحتی با مراجعه به این خیابان می‌توانند لوازم خانگی‌های خیابان داریوش شیراز را پیدا کنند. لوازم خانگی از جمله کالاهای پرطرفدار محسوب می‌شود که مردم برای برطرف کردن نیاز خود و ساده‌تر شدن کارهای خانه و آشپزخانه آن را تهیه می‌کنند. گفتنی است دسترسی به لیست لوازم خانگی‌های خیابان توحید شیراز امکان تهیه لوازم خانگی ضروری را فراهم می‌کند.

آدرس و شماره تماس همه فروشگاه های لوازم خانگی در شیراز

انواع لوازم خانگی خیابان توحید (داریوش) شیراز

لوازم خانگی تنوع زیادی دارد و به ساد‌ه‌تر شدن زندگی افراد کمک زیادی می‌کند؛ بیشتر این لوازم به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و دسترسی به لیست لوازم خانگی‌های خیابان توحید (داریوش) شیراز خرید این کالاهای ضروری را امکان‌پذیر می‌کند. در ادامه انواع لوازم خانگی را معرفی می‌کنیم:

لوازم خانگی بزرگ

لوازم خانگی بزرگ از جمله کالاهای پراستفاده در منازل به شمار می‌رود که در فروشگاه‌های لوازم خانگی خیابان توحید شیراز به چشم می‌خورد. لوازمی مانند یخچال و فریزر، ماشین‌لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، آبگرمکن و.... محسوب می‌شود.

لوازم خانگی کوچک

از دیگر لوازم خانگی که بسیار پراستفاده است، مدل های کوچک‌تر است که شامل ماشین‌های الکترونیکی کوچک می‌شود. لوازم خانگی کوچک می‌توان به مواردی مانند آبمیوه‌گیری، همزن، قهوه‌ساز، سرخ‌کن برقي، مخلوط‌کن برقی و.... اشاره کرد.

لوازم خانگی ضروری

برخی از لوازم در هر خانه‌ای لازم و ضرروی است و به راحت‌تر شدن کارها کمک خیلی خوبی می‌کند. همچنین کیفیت این نوع کالاها اهمیت زیادی دارد مانند لوازم مخصوص پخت‌وپز، لوازم اتاق خواب، لوازم پذیرایی و... . البته کیفیت این کالاها اهمیت زیادی دارد و موجب طول عمر بیشتر این دستگاه‌ها می‌شود.

لوازم خانگی پخت‌وپز

لوازم خانگی پخت و پز از جمله کالاهای ضروری در هر خانه‌ای محسوب می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی کالاهای بسیاری در این زمینه تولید شده است. از جمله لوازم پخت و پز می‌توان به پلوپز، سخ‌کن، آرام‌پز، زودپز، ماکروویو، ساندویچ‌ساز و... اشاره کرد. خریداران جواب با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم خانگی خیابان توحید شیراز این کالاها را خریداری کنند.

لوازم خانگی اتاق کار

گاهی برای شرکت یا اتاق کار لوازمی ضروری است که می‌توان از فروشگاه‌های لوازم خانگی خیابان داریوش (توحید) شیراز تهیه کرد. این لوازم شامل مواردی مانند چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی و... می‌شود که کار طولانی را برای افراد امکان‌پذیر می‌کند.

آدرس و شماره تماس لوازم خانگی‌های خیابان توحید (داریوش) شیراز

برای افراد در سراسر شیراز و در هر موقعیت جغرافیایی دسترسی به آدرس و شماره تماس لیست لوازم خانگی‌های خیابان توحید (داریوش) شیراز امکان خریدی راحت و آسوده را فراهم می‌کند. بنابراین ما بهترین و به روزترین اطلاعات را در دسترس شما عزیزان قرار دادیم. با خرید از فروشگاه‌های معتبر، خیال شما بابت کیفیت و اصالت کالا راحت است. 

نظرات

اعتمادی 1402-12-07 | 11:12

نمایندگی سامسونگ خیابون داریوش واقعا خوش برخورد بودن ازشونممنون که راهنمایی کردن .ما تلوزیون خریدیم و نصبشم روز بهعد با یه هزینه جزئیی اومدن انجام دادن

فلاح 1402-12-07 | 11:12

اقساط های چکی هم کار میکنن؟

مینا 1402-12-07 | 11:12

سلام میشه لطفا اگه کسی ماشین ظرفشویی پاکشوما داره نظرش رو بگه ما هم استفاده کنیم .

لیلا داووودی 1402-12-07 | 11:12

سلام من یک ساله آون توستر ایرانی ادمیلسون دارم از عملکرد و کیفیتش راضیم گفتم شاید به درد کسی بخوره

فرانک 1402-12-07 | 11:12

من که واقعا نمیدونم چه مارکی تلوزیون بخرم

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.