فیلتر

لیست فروشگاه های لوازم خانگی معالی اباد شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ10-10-1402
تعداد بازدید لیست فروشگاه های لوازم خانگی معالی اباد شیراز : 1134 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 5

از جمله خیابان‌های مشهور و مطرح شیراز را می‌توان معالی‌آباد دانست؛ بنابراین لیست فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی‌آباد شیراز برای یک خرید راحت به افراد کمک می‌کند. افراد می‌توانند با یک جستجوی ساده در فضای مجازی از کلیه نظرات کاربران درباره فروشگاه‌های شهر آگاهی کسب کنند. همچنین مغازه‌های لوازم خانگی معالی‌آباد شیراز گستردگی زیادی دارد و آدرس و شماره تماس فروشگاه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل کلیه این اطلاعات در صفحه اول جمع‌آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. برای اطلاع از شرایط ثبت آگهی در صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 گالری جام معالی آباد،مجتمع تجاری آفتاب فارس،پلاک ۲۰۶ 07136354578
2 لوازم خانگی سپاکو معالی آباد، نبش کوچه ۱۷، مجتمع تجاری نغمه 07136251944
3 فروشگاه تجهیزات آشپزخانه لگو پل معالی آباد، به سمت تاچارا، نبش کوچه 2، بلوار بهشت، جنب بانک سپه، کلینیک ساختمانی لگو 07136359903 09171106457
4 گالری خانه سفید معالی آباد، مجتمع تجاری آفتاب، پلاک ۷ 07136362829
5 نمایندگی علیخواه خیابان معالی آباد، نبش خیابان رهبرماه، مجتمع آفتاب فارس، طبقه 4، واحد 607 07136353034

معرفی محبوب‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز

فروشگاه‌های متعددی در شیراز وجود دارد که لوازم خانگی‌های باکیفیتی را عرضه می‌کنند. اما مغازه‌های لوازم خانگی خیابان معالی آباد شیراز تنوع زیادی دارد و خرید کالاهای لوکس و لاکچری را برای افراد فراهم می‌کند. به همین دلیل دسترسی به این فروشگاه‌ها کار را برای خریداران ساده‌تر می‌کند و در شلوغی و ترافیک سردرگم نمی‌شوند.

تنها با کمی جستجو می‌توانید کلیه اطلاعات فروشگاه‌ها را به دست آورید و نظرات دیگران را درباره کالای مورد نظر بخوانید. همچنین از مشاوره‌های آنلاین فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؛ از طریق مشاوره آنلاین می‌توانید به سادگی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و در رابطه با تعمیرات آن اطمینان کافی به دست آورید.

شماره تماس و ادرس تمام فروشگاه های لوازم خانگی در شیراز

لیست کالاهای ضروری در فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز

اغلب جوانان برای شروع زندگی مستقل خود نیاز به یک سری لوازم خانگی ضروری دارند. فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز تنوع زیادی دارد و در ادامه می‌توان لیست کالاهای ضروری برای شروع یک زندگی را بررسی کنیم:

یخچال فریزر

از جمله کالاهای محبوب و پرتقاضا در مغازه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز، یخچال فریزر است؛ این محصول در برندهای متنوعی مانند بوش، سامسونگ، پاکشوما، ال جی و... به فروش می‌رسد. با توجه به بودجه افراد گزینه‌های متعددی عرضه می‌شود. در انتخاب آن دقت به خرج دهید تا سالیان سال بدون مشکل بتوانید از یخچال فریزر خود استفاده کنید.

 اجاق گاز

حتما می‌دانید که اجاق گاز برای شروع زندگی ضروری است؛ انواع اجاق گاز با برندهای ایرانی در فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز به چشم می‌خورد که به خوبی نیاز مشتری را پاسخ می‌دهد. بسته به سلیقه و شرایط افراد، اجاق گاز‌های مبلی و یا رومیزی یا فردار عرضه می‌شود. اغلب جنس این اجاق‌ گازها به صورت شیشه‌ای و استیل است.

ماشین لباسشویی

برای شستن لباس‌ها نیاز به یک ماشین لباسشویی قدرتمند دارید که مصرف انرژي پایینی داشته باشد؛ همچنین کیفیت قطعات در این محصول اهمیت زیادی دارد تا به عمر طولانی دستگاه کمک کند.

ماشین ظرفشویی

امروز اغلب افراد در خانه خود ماشین ظرفشویی دارند؛ به خصوص اگر مهمان‌های زیادی دارید. حرفه‌ای‌ترین و مدرن‌ترین ماشین‌های ظرفشویی در مغازه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز عرضه می‌شود. با توجه به کارایی و کیفیت کالا قیمت آن متفاوت است.

تلویزیون

از جمله لوازم ضروری برای هر خانه را می‌توان تلویزیون دانست؛ برای خرید تلویزیون حتما به نوع برند آن توجه کنید. کیفیت تصویر و برد صدا در تلویزیون اهمیت زیادی دارد و باید قطعات آن به سادگی تعمیر و یا تعویض شود. حتما به خدمات پس از فروش و گارانتی تلویزیون توجه کنید.

آدرس و شماره تماس لیست فروشگاه‌های لوازم خانگی شیراز

برای یک خرید راحت و ساده باید قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید؛ با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید از کیفیت خدمات و کالاهای یک فروشگاه آگاهی کسب کنید. لیست فروشگاه‌های لوازم خانگی معالی آباد شیراز، دسترسی به آدرس و شماره تماس این فروشگاه‌ها را راحت‌تر می‌کند. به همین دلیل کلیه این اطلاعات با کیفیت بالا در صفحه اول قرار داده شده است.  

نظرات

تمنا 1402-12-05 | 11:12

نمایندگی علیخواه خیلی خیلی گرون بود خانه سفید هم که نگم

زرقانی 1402-12-05 | 11:12

پیشنهاد میدم برای سرویس خواب و نهارخوری و دکور و مبل و... فقط برو شهرک صنعتی اونجا خیییییلی قیمتها و کیفیتها عااالیه.میتونی مدل هم ببری سفارشی برات بسازن

کتان 1402-12-05 | 11:12

من لوازم آشپزخونمو بیشتراز خیابان پیروزی گرفتم شاید پایین شهره ولی چیزاش خیلی لوکسه یااینکه چندتا سرویسمو سفارش دادم برام آوردن خیلی راصیم الکی نرو بالاشهر پول زیادی بده تواین گرونی.

بورس یاب 1402-12-05 | 11:12

خیلی ساده هست .خوش خواب و مبل شهرک دستغیب قابلمه و لوازم کوچولو سر دزک وسایل بزرگ خیابون نمازی

کمیل 1402-12-05 | 11:12

چیزارو از کجا بگیریم که قیمتشون مناسب تر از جاهای دیگه بوده!؟

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.