فیلتر

لیست فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-02-1402
تعداد بازدید لیست فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز : 4591 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 11

بلوار پاسداران در منطقه ۱ شیراز قرار دارد و به محله های زرهی، بلوار استقلال، قدوسی غربی، قدوسی شرقی و امیر کبیر نزدیک است. این بلوار، یکی از معابر اصلی در شیراز است و مکان‌های مهمی مانند اداره کل دیوان محاسبات استان فارس و تناسب اندام تیوان در آن قرار دارند. تیم صفحه اول لیست فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن برای افرادی که غذاهای فست فودی جزء غذاهای محبوب آن‌هاست، معرفی می‌کند. امیدواریم با مراجعه به این لیست دغدغه ای از بابت پیدا کردن آدرس فست فودی در این محله نداشته باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 بوریتو و فست‌فود ۱۱-۱۱ شیراز، خیابان زرهی، ابتدای باغ حوض 07138304896
2 همبرسرای دلفین شیراز، بلوار پاسداران(زرهی)، بین خیابان جهان آرا و درمانگاه محمد رسول الله 07138439722
3 فست فود پاپارا شیراز،پاسداران 07138436600
4 فست فود استار برگر شیراز، بلوار پاسداران، ابتدای فلاحی
07138423600
07138423500
5 فست فود آوین بلوار پاسداران خیابان شهید آقایی روبرو حسینیه سیدالشهدا جنب خشکبار فندق 07138333719
6 فست فود لیالی شیراز، بلوار پاسداران، نبش خیابان کلاهدوز -
7 فست فود آلما شیراز، بلوار پاسداران، بالاتر از خیابان مبعث 07138335555
8 فست فود آنچَت شیراز، بلوار پاسداران، خیابان ‌شهید‌ آقایی نبش‌ کوچه 13 07138324217
9 فست فود هایدا شیراز – ابتدای بلوار پاسداران از سمت پارک قوری – جنب بانک سرمایه 07138436006
10 برگریستا شیراز، بلوار پاسداران، اول چوگان، قبل از ورودی مطهری. 07138431200
11 فست فود آترا شیراز،خیابان زرهی،خیابان آقائی،روبروی حسینیه،نبش چهارراه گلچین شرقی
07138326163
07138326162

معرفی فست فود های بلوار پاسداران (زرهی) شیراز

بهترین فست‌ فود های بلوار پاسداران (زرهی) شیراز

تیم صفحه اول با افتخار بهترین فست فود های بلوار پاسداران یا همان محله زرهی شیراز را برای علاقمندان به غذاهای سریع و ساده، معرفی می‌کند. این فست فودی ها با ارائه غذاهای تازه، لذیذ و متنوع، طعم‌هایی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورند. با فضایی دلنشین و خدماتی دوستانه، شما می‌توانید لذت یک وعده غذایی سریع را در محیطی راحت و دلپذیر تجربه کنید. با مراجعه به این فست‌ فودی ها در بلوار پاسداران (زرهی)، شما می‌توانید انواع فست‌فود‌‌های خوشمزه و پرطرفدار مانند برگرهای گوشتی یا مرغ، ساندویچ‌های تازه و مزه‌دهنده، پیتزاهای خوشمزه با تنوع طعم‌ها وهات‌داگ‌های لذیذ و سرشار از طعم، انتخاب و نوش جان کنید.

از طرفی برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به تمامی فست فود های شیراز و نداشتن دغدغه پیدا کردن اسم و آدرس آنها، وبسایت صفحه اول لیست کل فست فودی های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فست فود های بلوار پاسداران شیراز

ویژگی‌های برتر فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

تنوع غذایی بالا در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

فست‌ فودی های بلوار پاسداران که تیم صفحه اول در جدول بالا مشخصات دقیقی از آن‌ها را بیان کرده، انواع گوناگونی از غذاهای فست فودی را ارائه می‌دهند، از جمله برگرها، ساندویچ‌ها، پیتزاها، سوخاری‌ها، هات‌داگ‌ها و سایر غذاهای مورد علاقه هر عاشق فست فود را به بهترین نحو طبخ و سرو میکنند.

کیفیت غذای بالا در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

فست فودها در محله زرهی شیراز یا همان بلوار پاسداران شیراز تلاش می‌کنند تا غذاهای با کیفیت و تازه را به مشتریان خود ارائه دهند. آن‌ها از مواد اولیه با کیفیت و تازه استفاده می‌کنند تا طعم و لذت بالایی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

سرویس دهی سریع به مشتریان در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

یکی از ویژگی‌های مهم فست فود های محله زرهی شیراز، سرعت سرویس دهی است. این رستوران‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا غذاها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کرده و به مشتریان خود تحویل دهند.

محیط دلپذیر و دکوراسیون عالی فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

فست فود های بلوار پاسداران یا محله زرهی شیراز، معمولاً فضایی راحت و دلنشین دارند که برای تجربه غذایی خوب بسیار مناسب است. برخی از رستوران‌ها امکاناتی مانند میزهای نشستن داخلی و خارجی، دکوراسیون جذاب و طراحی مدرن را به مشتریان ارائه می‌دهند.

قیمت مناسب در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

فست فود ها در بلوار پاسداران که تیم صفحه اول به شما همراهان گرامی معرفی کرده است، ارائه غذاهایی با کیفیت با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان خود را در صدر کارهای خود قرار داده است.

خدمات متنوع و عالی در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

این فست فودی ها علاوه بر ارائه غذاهای فست فودی، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهند. شامل مواردی مانند سفارش آنلاین و تحویل به محل مورد نظر، فضایی برای نشستن درون و برون رستوران و اجرای موزیک های پاپ و غیره می‌شود.

برخورداری از تجهیزات مدرن در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

برخی از فست فودها در بلوار پاسداران یا محله زرهی از تجهیزات مدرنی برای تهیه و سرو غذا استفاده می‌کنند. این موارد شامل آشپزخانه‌های پیشرفته، دستگاه‌های آشپزی حرفه‌ای و سیستم‌های مدیریت سفارشات می‌شود. همچنین برای داشتن وعده ای دلچسب و با قیمت مناسب، وبسایت صفحه اول لیست فست فود های بلوار چمران شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس خدمت شما ارائه داده است.

کسب رضایت کامل مشتریان در فست فودهای پاسداران (زرهی) شیراز

فست فود های بلوار پاسداران شیراز که تیم صفحه اول لیستی از آنها را در ابتدای صفحه معرفی کرده است منوی گسترده‌ای از غذاها از جمله برگرهای مختلف با انواع تنوع و طعم‌ها، ساندویچ‌های متنوع، پیتزاها با طعم‌ها و مواد مختلف، هات داگ‌های تازه و لذیذ، سالادها و دسرها را دارا هستند. علاوه بر این با ارائه خدمات عالی به مشتریان، لذت صرف غذا در خارج از منزل را به آنان میچشاند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

حسین 1402-12-14 | 10:12

تحویل به موقع غذا، غذا با کیفیت مناسب و دلچسب.رفتارپیک خیلی خوب بود ، دست مریزاد به مدیریت و پرسنل آنچت

مائده 1402-12-14 | 10:12

طعم و بسته بندی غذای آنچت عالی بود، خوشحالم که تو آقایی حرف اول رو میزنید و بالاخره یه فست فوود با کیفیت پیدا شد یه کوچولو برگر بوی زخم گوشت میداد،البته من خیلی سختگیرم در کل عالی بودمثل هاتداگ‌ویژه

آراد 1402-12-14 | 10:12

هات داگ آنچَتیه زمانی خوب معروف شد ، خدایی خوبم بود ولی تبلیغاتشون خیلی ضعیف پیش رفت حیف واقعا ،فست فود خوبیه ف هم محیط هم غذا هم پرسنل

فروغ 1402-12-14 | 10:12

همبر دلفین که برای شیرازیا دیگه معرفی نمیخواد .گوشت درجه یک .سس ساندویچم لذیذ و تازه

فاطمه 1402-12-14 | 10:12

هایدا ، خیلی خوبه هم محترمن هم سرویس دهیشون منظمه ، من هیچوقت ساندویچ مونده هم نگرفتم از دستشون.خدا برکت بده بهشون

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.