فیلتر

لیست فست فودهای قدوسی غربی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-02-1402
تعداد بازدید لیست فست فودهای قدوسی غربی شیراز : 1018 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 9

برای تجربه بهترین پیتزا ها، ساندویچ ها، همبرگر ها و دیگر غذا های فست فودی وبسایت صفحه اول، لیست فست فودهای قدوسی غربی شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده و در ادامه برای شما منتشر کرده است. امیدواریم که این لیست به شما در انتخاب فست فود مناسب کمک کند و تجربه‌ی خوبی را برای شما ایجاد کند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فست فود رافائل شیراز، سنگ آبد، بلوار پاسداران، بلوار محلاتی جنوبی 07136311442
2 پاکس برگر شیراز، قدوسى غربى، كوچه 3، فرعی 3/8، بازارچه پرديس 07136272422
3 ولینگتون شیراز، قدوسی غربی، بين كوچه 13 و 15 07136292790
4 فست فود باورچی شیراز، قدوسی غربی 07136310335
5 دونرز شیراز، قدوسی غربی، پشت پارک، جنب کوچه 3 09391014468
6 پیتزا ناپل قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۳ ۹۱۰۱۰۰۱۱-۰۷۱
7 فست فود کاریزما شیراز ، خیابان قدوسی غربی ، خیابان محلاتی
07136305200
07136305300
8 فست فود پیتزا پردیس شیراز، بولوار قدوسی غربی، بین کوچه، 16 و 18 07136309086
9 فست فود فودرُووِر شیراز،قدوسی غربی،بلوار محلاتی جنوبی 07136303838

معرفی بهترین فست فودهای قدوسی غربی شیراز

منطقه قدوسی غربی که در قلب شهر شیراز قرار دارد دارای فست فودی های متعدد با بهترین قیمت و کیفیت است. این منطقه محبوب و پرطرفدار است و در منطقه ۱ قرار دارد. فست فود های قدوسی غربی با داشتن تجربه طولانی در حوضه فست فود سبب جذب مشتریان بیشتری در شیراز شده و همین موضوع باعث محبوبیت خاص آن نسبت به بقیه فست فود ها در شیراز شده است.

همچنین در ادامه وبسایت صفحه اول برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به تمام فست فود های شیراز، لیست کل فست فود های شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت خود قرار داده است که با مراجعه به آن میتوانید برنامه ریزی عالی برای صرف غذا در نزدکی ترین فست فودی به خودتان داشته باشید.

فست فودی های محله بلوار قدوسی غربی شیراز

استفاده از مواد اولیه تازه در فست فود های قدوسی غربی شیراز

اکثر فست فود های محله قدوسی غربی در خیابان محلاتی قرار دارند. فست فود های قدوسی غربی با در نظر داشتن کیفیت مواد اولیه، استفاده از مواد سالم و طبیعی و اهمیت بسیار بالای داشتن تجربه عالی مشتریان توانسته محبوبیت خاصی در دل مردم شیراز بدست بیاورد. 

بهترین فست‌فود‌های قدوسی غربی شیراز

به علت طراحی و ساختار نوین و لوکس منطقه قدوسی غربی و همچنین جذابیت خیابان محلاتی شیراز، جوانان تردد بیشتری را در این منطقه دارند. با توجه به اینکه جوانان امروزی تمایل بیشتری به مصرف غذاهای فست فود دارند، بنابراین تعداد زیادی فست فود، که بیشتر آنها نیز با استایل لوکس طراحی شده اند، در منطقه قدوسی غربی شیراز ایجاد و تاسیس شده‌اند.

اهمیت به کیفیت غذا ها در فست فودهای قدوسی غربی شیراز

در خیابان محلاتی شیراز فست فود های زیادی وجود دارند. این خیابان به عنوان یکی از مراکز مهم فعالیت فست فود ها در منطقه قدوسی غربی شیراز شناخته شده است. انتخاب یک فست فود خوب در این خیابان می‌تواند بستگی به سلیقه شما داشته باشد. بهترین راه برای اطلاع از فست فود های موجود در خیابان محلاتی شیرازمراجعه به جدول ابتدای صفحه می‌باشد که تیم صفحه اول با تلاش فراوان آن را تهیه و ارائه داده است.

ویژگی‌های مثبت فست فودهای قدوسی غربی شیراز

سرو سریع غذا در فست فودهای قدوسی غربی شیراز

فست فود در قدوسی غربی که تیم صفحه اول معرفی کرده است، غذاهایی را ارائه می‌دهند که به سرعت آماده می‌شوند و مشتریان بلافاصله غذای خود را پس از سفارش دریافت میکنند. این فست فودها برای افرادی که در حال سفر، کار یا تحصیل هستند و نیاز به غذای سریع و ساده دارند، بسیار مناسب است.

همچنین در کنار فست فود های قدوسی غربی، وبسایت صفحه اول لیست فست فود های ستارخان شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است تا لذت غذای خوشمزه و با کیفیت را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید.

سرو انواع برگر ها و ساندویچ ها درفست فودهای قدوسی غربی شیراز

فست فود های محله دوسی غربی شیراز که صفحه اول در سایت صفحه اول معرفی نموده است، منوی گسترده‌ای دارند که شامل غذاهای مختلفی مانند برگر، ساندویچ، ناگت، پیتزا، غذاهای فرایز و سالاد‌ها است. این منوی گسترده به مشتریان انتخاب گسترده‌ای از غذاها را می‌دهد.

قیمت مناسب فست فودهای قدوسی غربی شیراز

برخی از فست فود و پیتزا فروشی در قدوسی غربی شیراز و خیابان محلاتی با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شوند. این امر معمولاً برای دسترسی آسانتر و جذب بیشترین تعداد مشتریان ممکن است. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مکری 1402-12-14 | 10:12

یه شعبه هم گلستان داره پیتزا پردیس ؟

ارژنگ 1402-12-14 | 10:12

ولنگتون؟ این رستوران واقعااااا بی نظم هست ساعت ۱۲ شب بهش سفارش سالاد سزار دادم ساعت ۲ بامداد دیدم در میزنن، نویسندههستم من و شبا کار میکنم، شاید باورتون نشه ولی اون موقع برام غذا آوردن.من از یهجای دیگه غذا گرفتم بعد از یه ساعت که نیومد غذا ، .سفارش باید بدی پیگیری کنی ، جوابم ندن تلفنو

اردلان 1402-12-14 | 10:12

ولنگتون رو الکی تبلیغ نکنین واقعا حیف پول که واسه پیتزاها دادم. تقریبا فقط نون پیتزا بود خیلی کم روی بعضی از اسلایس هاش گوشت یا قارچ بود جوری که جلوی مهمونم خجالت کشیدم .هم سرد بود که مجبور شدم دو مرتبه گرمش کنم . من واقعا متوجه نمیشم پولی که از ادم میگرن بابت چیه من حتی دیگه حاضر نیسم مجانی از اینجا پیتزا بگیرم.فیلتو - پروشتو

اتابک 1402-12-14 | 10:12

پاکس برگر ، رد برگر توی ساحلی عالی هستن ینی با خیال راحت میرم .نون تازه ، متریال مناسب ، حجم هم که خوبه

آیدا 1402-12-14 | 10:12

پیتزا ناپل ایتالیایی ، پیتزا پردیس آمریکاییش هر دو خیلی قوی هستن توی حرفه خودشون ، اما من فضای پردیس رو بیشتر میپسندم

علمدار 1402-12-14 | 10:12

پیتزا ناپل هم سالاد بار خوبی داره هم نون سیرش رو خیلی دوست دارم ، سیر کلا توی پیتزا واجبه به نظرم

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.