فیلتر

لیست فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ30-02-1402
تعداد بازدید لیست فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز : 4697 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 8

بلوار صنایع شیراز که نام دیگر آن بلوار دکتر حسابی شیراز می‌باشد، از پل معالی آباد که در بلوار میرزای شیرازی قرار دارد آغاز می‌شود و بعد از عبور از بلوار میرزای شیرازی و و میدان صنایع در تقاطع بزرگراه حسینی الهاشمی به پایان می‌ رسد. اگر به دنبال یک فست‌فودی و ساندویچی لذیذ در بلوار صنایع(بلواردکتر حسابی شیراز) هستید تیم صفحه اول لیستی کامل از اطلاعات بهترین فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس در جدول زیر برای دسترسی راحت شما عزیزان آورده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فست فود فرنو شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی، بالاتر از کوچه 16 07136353607
2 ایران برگر شعبه صنایع بلوار صنایع بعد از زیرگذر صنایع بین کوچه30و32 جنب قنادی مجلل 07136251515
3 فست فود ایرانویچ شیراز، تاچارا، نرسیده به زیرگذر صنایع، سمت چپ، جنب بانک اقتصاد نوین 07136231612
4 پیتزا تا به تا شیراز ، بلوار صنایع ، نبش کوچه 32 دکتر حسابی
07136231008
07136249618
5 فست فود گابریک شیراز، بلوار صنایع (دکتر حسابی) 07136248016
6 ساندویچ سرد و گرم بیکن شیراز – بلوار دکتر حسابی – 100 متر بعد از فرمانداری -
7 فست فود سیلویا شیراز، بلوار صنایع ، بعد از درب صنایع، نرسیده به شیمی گیاه 07136239519
8 فست فود گابریک شيراز، بلوار دكتر حسابى (​صنايع)، روبروى پمپ بنزين ديرين، نبش كوچه 34 07136548516

معرفی شیک ترین فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

میدان صنایع یکی از معابر اصلی و مهم در شیراز می‌باشد،میدان صنایع از محله‌های برف فروشان،حسین‌آباد،صنایع الکترونیک و شهرک آرین عبور می‌کند. میدان صنایع بلوار میرزای شیرازی و بلوار دکتر حسابی را به یکدیگر متصل می‌کند.

معروف ترین فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

 بلوار صنایع یکی از بلوار‌های اصلی در شیراز می‌باشد و همچنین به دلیل آب و هوای مطبوع باغ ویلا‌های متعددی در این منطقه بنا شده است. با توجه به دلایل و توضیحات در سطر بالا تردد در این منطقه از شیراز زیاد است و همین امر سبب شده است فست‌فود و رستوران‌های زیادی در بلوار صنایع شیراز تاسیس شود.

برای داشتن اطلاعات کافی از فست فود های شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل فست فودهای شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فست فود های محله بلوار صنایع شیراز

بهترین فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

جدول ابتدای صفحه لیستی از مشخصات کامل و دقیق از بهترین فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز می‌باشد.تیم صفحه اول تمام تلاش خود را کرده تا بهترین فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز را به شما همراهان صفحه اول معرفی کند تا از انتخاب خود اطمینان و رضایت کامل داشته باشید.

ویژگی‌های مثبت فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

فست‌فود‌ها، پیتزا فروشی‌ها و ساندویچی‌های بلوار صنایع شیراز که توسط تیم صفحه اول معرفی شده اند دارای ویژگی ‌هایی هستند که آن‌ها را نسبت به سایر فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز متمایز می‌کند که عبارتند از:

خدمات و سرویس‌دهی مناسب در فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز که توسط تیم صفحه اول معرفی شده دارای کارکنان مودب ،خوش اخلاق و صبورمی‌باشند که با مشتریان تعاملی مناسب برقرار می‌کنند و به همین دلیل سبب تجربه ای خوشایند برای شما عزیزان می‌باشد.

رعایت بهداشت و نظافت در فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

یک فست‌فودی خوب بوی غذایی لذیذ می‌دهد نه بوی روغنی  سوخته و مانده، فست‌فود‌های ذکر شده در جدول بالا از این خصوصیات برخوردار می‌باشند و تمام نکات بهداشتی را در تهیه غذا و آشپزخانه رعایت می‌کنند. تیم صفحه اول تمام فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز را که تمام اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند در جدول بالا ارائه داده است.

محیط و دکوراسیون شیک در فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

فست‌ فود‌های بلوار صنایع شیراز دارای محیطی آرام و دکوراسیون های بروزو متنوع می‌باشند که شما عزیزان با توجه به سلیقه خود میتوانید فست‌فودی مورد نظرتان را انتخاب کنید و از دکوراسیون و محیط نیز در کنار غذای خود لذت کامل را ببرید.

هزینه مناسب غذا ها در فست فودهای صنایع (دکتر حسابی) شیراز

فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز در جدول ابتدای صفحه از بارزترین فست‌فود‌های بلوار صنایع شیراز محسوب می‌شوند که برای طبخ غذاهای خود از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند و هزینه‌ها متناسب با هر بودجه‌ای تعیین شده اند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

طناز 1402-12-13 | 11:12

کوردن بلو فقط گابریک

ریحانه و علی 1402-12-13 | 11:12

ساندویچ های بیکن ، با کیفیت هست کالباس نیست واقعا بیکنه ینی درصد گوشت بالاتر هست توش ، خیلی هم مردم دارن

حیلا 1402-12-13 | 11:12

گابریک رو با خیال راحت برید ، مهمان هم ببرید ، فقط بهتره از قبل رزرو کنید و به موقع برید

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.