فیلتر

لیست فست فودهای زرگری شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-02-1402
تعداد بازدید لیست فست فودهای زرگری شیراز : 1201 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 7

محله زرگری شیراز، یا همان بلوار مطهری شمالی شیراز، در منطقه یک شهر شیراز واقع شده است. این محله به عنوان یکی از بهترین محله ها برای صرف فست فود در شیراز به شمار می‌آید. تیم صفحه اول لیست فست فودهای زرگری شیراز را با آدرس و شماره تماس کامل آنها برای شما تهیه کرده است تا لحظات خوبی را در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 پیتزا زرگری شیراز - خیابان زرگری جنب دفتر هواپیمایی 36275201
2 فست فود و کافه گاراژ شیراز.خیابان زرگری.نبش کوچه۱۷ -
3 فست فود پرنده آبی 2 شیراز، خیابان زرگری بین کوچه 14 و 16 07136275201
4 فست فود دهه شصت استان فارس، شیراز، بولوار مطهری، ایران 09171079882
5 فست فود ریحان شیراز - خیابان چمران نرسیده به پل زرگری -
6 کافه فست فود آرمه شیراز،زرگری،خ قصردشت،خ ولیعصر 07136262757
7 فست‌فود و کافه اوماتو استان فارس، شیراز، پل زرگری، مختاری، بین 5/1 و 1 مختاری -

معرفی فست فودهای زرگری شیراز

موقعین مکانی عالی فست فودهای زرگری شیراز

محله زرگری شیراز از شمال به بلوار مطهری شمالی، از شرق به خیابان قصرالدشت و از جنوب به خیابان ولیعصر متصل است. چهارراه زرگری در شیراز، بین محله قصرالدشت و میدان زرگری قرار دارد. در محله زرگری شیراز مکان های تفریحی زیادی وجود دارد که سبب افزایش مشتریانت فست فودی و در نتیجه وجود بهترین فست فودی ها در اینجا شده است.

دسترسی راحت به فست فودهای زرگری شیراز

برای  رفت و آمد به فست فود های زرگری میتوانید از طریق حمل و نقل عمومی و یا خودرو های شخصی به راحتی به این فست فودی ها رفت و آمد کنید. همچنین، ایستگاه متروی شهید مطهری نیز در چهارراه زرگری واقع شده است که امکان استفاده از مترو را نیز در شهر فراهم می‌کند.

همچنین برای داشتن گزینه های بیشتر در انتخاب فست فودی دلخواهتان و همچنین داشتن اطلاعات کافی از آنها، وبسایت صفحه اول لیست کل فست فودهای شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فست فودی های خیابان زرگری شیراز

بهترین فست فودهای زرگری شیراز

فست فود های محله زرگری شیراز به دلیل رفت و آمد بالای مردم به عنوان مقصدی عالی برای عاشقان فست فود در نظر گرفته میشود. همین امر سبب شده فست فود های متعدد با بهترین قیمت و کیفیت در این محله وجود داشته باشند.

تنوع منو در فست فودهای زرگری شیراز

فست فود در منطقه زرگری شیراز که تیم صفحه اول در جدول بالا لیستی از آن‌ها را آورده است، انواع غذاهای فست فود را ارائه می‌دهند، از جمله برگر، ساندویچ، ناگت، پیتزا و سایر محصولات مشابه. این تنوع منو به مشتریان امکان می‌دهد بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنند و دستشان برای انتخاب باز باشد.

کیفیت بالای برگر ها در فست فودهای زرگری شیراز

رستوران‌های فست فود در محله زرگری با تمرکز بر کیفیت، غذاهای تازه و خوشمزه ای ارائه می‌دهند. از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند و در فرآیند آماده‌ سازی و پخت غذاهای خود دقت می‌کنند.

سرویس سریع در فست فودهای زرگری شیراز

فست فود معمولاً برای ارائه سرویس سریع و آسان به مشتریان طراحی شده‌اند. زمان انتظار برای سفارش و تحویل غذا به مشتریان کمتر است و این امر به ویژه برای افرادی که می‌خواهند غذای سریعی بخورند مفید است. همچنین از دیگر محله های خوب شیراز در حوضه فست فود میتوان به محله قصرالدشت شیراز اشاره کرد. از این رو وبسایت صفحه اول لیست فست فود های محله قصرالدشت شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

قیمت مناسب در فست فودهای زرگری شیراز

فست فود در محله زرگری شیراز که تیم صفحه اول معرفی کرده است، اغلب قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. این امر به مشتریان اجازه می‌دهد که غذای خوشمزه را با هزینه مناسبی تجربه کنند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

محمد علی 1402-12-14 | 10:12

گاراژ ؟ صنایع بود که

ملیکا 1402-12-14 | 10:12

دهه شصتمدیریتش خیلی خوش اخلاق بود ، غذامون از دست بچه ریخت ، بدون هزینه برامون بسته بندی کردن باز ، خیلی خیلی ممنون از لطفشون

هلن 1402-12-14 | 10:12

شعبه ی پرنده آبی زرگری خیلی بهتر از بقیه جاها هست حتی اونی که سمت سینما سعدیه ، چیکاشونم زود میرسن

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.