فیلتر

لیست فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-02-1402
تعداد بازدید لیست فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز : 1161 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 13

غذاهای فست فود به حدی لذیذ و خوشمزه هستند که حتی اگر به سالم خوری عادت داشته باشید، گاهی اوقات هم هوس می‌کنید که یک برگر یا هات داگ بخورید. ما تیم صفحه اول در وب سایت خود، لیست فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز را همرا با آدرس و شماره تماس جمع آوری کرده ‌ایم، ما این لیست را به صورت یک جدول در اختیار شما همراهان همیشگی صفحه اول قرار داده‌ایم. این کار باعث می‌شود تا در جستجوی یک فست فود خوب در خیابان حافظیه، دغدغه‌ای نداشته باشید و در بین حجم انبوهی از رستوران‌های فست فود موجود در این خیابان، به راحتی بتوانید گزینه‌ی مناسبی را پیدا کنید. ما امیدواریم که این لیست به شما کمک کند و تجربه‌ی لذت بخشی را در یافتن غذای فست فود در خیابان حافظیه داشته باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 فست فود کارون شیراز، سعدیه شمالی، بلوار نیستان، میدان نیستان 09176339219
2 فست فود شاورما شیراز، سیلو، خیابان حافظ -
3 پیتزا راما ستان فارس، شیراز، حافظ، بین کوچه 6 حافظ و بلوار آزادی -
4 گرین برگر شیراز،سیلو،خیابان هجرت دوم 07132280528
5 فست فود شیرازویچ شیراز، سیلو، خیابان نفت، خیابان حافظ چهاردهم 07132270288
6 فست فود کارن استان فارس، شیراز، منطقه ۳، چهار راه ادبیات.اول، چهل مقام،، ایران 07132271737
7 فست فود کاندید شیراز، باغ تخت، خیابان حر، خیابان حدادی 07132289553
8 برگر عالیجناب شیراز ، بلوار گلستان، خیابان, محمدیان فرد 07137317648
9 فست فود نوته استان فارس، شیراز، فلکه اطلسی،، ایران 09173087009
10 فلافل و فست فود ژاو شیراز، سعدیه شمالی، بلوار هفت تنان 07137312612
11 فست فود پانیک شیراز – چهارراه حافظیه – روبروی باغ ملی 07132260111
12 فلافل و سمبوسه آویشن شیراز،حافظیه،بلوار سلمان فارسی،خ. سفر 07137312569
13 فست فود پاییزان استان فارس، شیراز، میدان ابوالکلام، ایران 09173151252

معرفی فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

شیراز، شهری است که به زیبایی‌هاش معروف است و حتی خیابان‌های آن نیز به عنوان جاذبه‌های منحصر به فرد در صنعت گردشگری شناخته می‌شوند. خیابان حافظیه در شیراز یکی از این خیابان‌های زیبا و تنها یکی از چندین جاذبه استان فارس است که حتما باید به آن سر بزنید و لذت قدم‌ زدن در آن را تجربه کنید. همچنین، به شما توصیه می‌کنم که اگر به شیراز سفر کردید، حتماً یک شب را در این خیابان بگذرانید. خیابان حافظیه در شیراز، یا به عبارت دیگر "گذرهنر"، نقش مهمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

بسته شدن مسیر برای خودروها و اختصاص این محل به پیاده‌روی، باعث حس خلوتی و علاقه مردم به این خیابان شده و تحرک بیشتر آنها را القا می‌کند. با توجه به کف‌سازی، مبلمان، و نورپردازی انجام شده در این خیابان، جذب مردم به پیاده‌روی در این مکان افزایش یافته است.

همچنین برای راحتی شما عزیزان و دسترسی کامل تان به فست فود های شیراز، وبسایت صفحه اول لیست کل فست فودهای شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس کامل آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

فست فودی های محله خیابان حافظیه شیراز

ویژگی‌های برتر فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

 کیفیت بالای غذاها در فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

 فست فودی های نزدیک حافظیه شیراز که تیم صفحه اول لیستی از آن برای شما عزیزان جمع‌ آوری کرده است. با تأمین کیفیت بالای غذاها، خود را متمایز می‌کنند. همچنین غذاهای تازه، خوشمزه و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ارائه می‌شوند.

متنوع بودن منو در فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

رستوران‌های معتبر فست فود در خیابان حافظیه، منوهایی با تنوع بالا ارائه می‌دهند. این منوها شامل انواع برگر، هات داگ، پیتزا، ساندویچ و سایر غذاهای فست فود محبوب می‌شود.

 خدمات رسانی سریع به مشتریان در فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

 فست فودی های برتر در خیابان حافظیه شیراز که ما تیم صفحه اول لیستی از آن‌ها را در جدول بالا آورده‌ایم، خدمات سریع و موثر را ارائه می‌دهند. زمان تهیه و تحویل غذا به مشتریان کاملا بهینه است تا تجربه‌ی سریع و مطلوبی را برای مشتریان فراهم کنند.

همچنین برای لذت بردن شما عزیزان از طعم انواع فست فود ها در شیراز، وبسایت صفحه اول لیست فست فود های محله آزادی شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده است.

رعایت تمیزی و بهداشت در فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

فست‌ فود های نزدیک حافظیه شیراز به تمیزی و بهداشت محیط کار و آشپزخانه خود توجه ویژه‌ای دارند. این امر باعث اعتماد بیشتر مشتریان به این فست فود ها می‌شود. فست فودی های معتبر که در نزدیک حافظیه شیراز هستند از استانداردهای بهداشتی پیروی می‌کنند و مراقبت کاملی از تهیه و نگهداری صحیح غذاها دارند تا اطمینان کافی از امنیت غذایی مشتریان را به دست آورند. هدف ما تیم صفحه اول نیز احساس امنیت شما عزیزان نسبت به سفارشتان است.

 قیمت مناسب در فست فودهای نزدیک حافظیه شیراز

فست فود های نزدیک حافظیه شیراز، علاوه بر کیفیت بالا، قیمت‌های مناسبی نیز ارائه می‌دهند. این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا لذت غذاهای خوشمزه را با هزینه قابل قبولی تجربه کنند.

سخن پایانی با همراهان همیشگی وب سایت صفحه اول

به طور کلی، فست فود های خیابان حافظیه شیراز با ترکیبی از کیفیت بالا، تنوع، خدمات سریع و محیط دوستانه، به همراه قیمت مناسب، برای مشتریان جاذبه‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌کنند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

جوان 1402-12-13 | 12:12

نزدیک برسه دادگاه هست ولی من از گاز سفارش میدم خیلی مواد مصرفیشون اکثرا بی کیفیته مثل سوسیس ، پنیرپیتزا نوته هم انگار ادکلن اسپری میکنن روش خیلی بو میده

ناهید پ 1402-12-13 | 12:12

گرین برگر ، عالیجناب ، پیکاشونم خوبه زود میارن غذارو

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.