فیلتر

لیست کافه و فست فود شبانه روزی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ30-02-1402
تعداد بازدید لیست کافه و فست فود شبانه روزی شیراز : 28517 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که نیمه شب هوس غذا می‌کنید و میخواهید مثلا یک برگر شبانه نوش جان کنید و یا می‌خواهید شبگردی خود با دوستانتان را با سفارش شبانه یک غذای لذیذ به پایان برسانید قطعا پیدا کردن یک رستوران ویا غذاخوری شبانه در شیراز کار راحتی نمی‌باشد. تیم صفحه اول لیستی کامل از غذای شبانه در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن را در قالب یک جدول تهیه و ارائه داده است.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 برگر شبانه شیراز ، خیابان معالی آباد ، نبش کوچه 3 ، برگر شبانه 61 06 25 36
2 کتلت سرای شبانه روزی عزیزخان شیراز،تحولی،خیابان تحویلی دهم 07138305391
3 کلینیک دندانپزشکی تابان قدوسی غربی، نبش کوچه 13، طبقه بالای پیتزا ناپل 09179001727 07136281543 07136282436
4 کافه هتل ساسان شیراز، خیابان زند، خیایان انوری 07132302028

غذای شبانه روزی در شیراز

غذای شبانه روزی به اقلام صبحانه و ناهار و شام که در تمام ساعات شبانه روز قابل عرضه است گفته می‌شود. شیراز بواسطه قدمت و بناهای تاریخی سالانه و در تمام ماه‌های سال پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی می‌باشد و همچنین شیراز شهری با مردمانی شاد و سرزنده است که یکی از تفریحات آن‌ها شبگردی و دورهمی‌های شبانه در مکان‌هایی خارج از خانه می‌باشد. اگر بعد از نیمه شب دوری در خیابان‌های شیراز بزنید غذاخوری‌ها،کافه‌ها،فست‌فودی‌های و ساندویچی‌های شبانه ای را می‌بینید که با گذشت نیمه شب همچنان در حال فعالیت می‌باشند.

لیست کل فست فودهای شیراز

لیست رستوران های شبانه روزی شیراز

بهترین غذاهای شبانه روزی در شیراز

تیم صفحه اول تمامی مکان‌هایی که غذا را بصورت شبانه روزی در شیراز عرضه می‌کنند جزء بهترین‌ها و با کیفیت‌ترین‌ها در شیراز می‌باشند. این لیست شامل مجموعه ای کامل از غذا های فست فودی شبانه از جمله انواع برگرها ،ساندویچ‌ها و...و غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب و .... است.

ویژگی‌های غذا‌های شبانه روزی در شیراز

ما تیم صفحه اول غذاهای شبانه در شیراز که در جدول بالا اطلاعات کاملی از آن‌ها را قید کرده‌ایم دارای ویژگی‌های می‌باشند این ویژگی‌ها عبارتند از:

سرویس‌دهی غذای شبانه روزی در شیراز

یکی از مهترین ویژگی‌های غذای شبانه در شیراز که تیم صفحه اول لیستی کامل از آنها را در ابتدای صفحه آورده است سفارش غذا بدون محدودیت زمانی و سرویس‌دهی بسیار عالی می‌باشند.

تنوع غذایی در غذای‌ شبانه روزی در شیراز

شاید گمان کنید وقتی ساعت از نیمه شب گذشته باشد پیدا کردن غذای دلخواهتان اصلا کار راحتی نباشد،اما ما تیم صفحه اول غذا‌های شبانه ای در شیراز را خدمت شما عزیزان و همراهان صفحه اول معرفی کرده‌ایم که لیستی متنوع از غذا‌ها برای هر ذائقه و سلیقه‌ای را در منوی خود دارند.

رعایت بهداشت در غذا‌های شبانه روزی در شیراز

غذا و مواد غذایی تاثیر مستقیم بر سلامتی هر فرد دارد بنابراین رعایت نکات بهداشتی غذا و مواد غذایی امری است مهم و ضروری.

تیم صفحه اول تمامی غذا‌های شبانه‌ در شیراز که بصورت یک جدول با اطلاعات کامل  خدمت شما ارائه داده تمامی نکات بهداشتی و نظافتی را مطابق با استاندارد‌ها رعایت می‌کنند.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را در رابطه با رستوران ها و غذاخوری های شبانه روزی در شیراز را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

سحر 1402-12-14 | 09:12

یه مدت هفت خان یه ون گذاشته بود و شبانه سرویس میداد که خوب هم بود ، الان نمیدونم هنوز هست یا نه ، البته آیتماشم محدود بود

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.